5. kapitola - Ohnivý pohár

30 4 1
                                    

Hermiona a Emma většinu času trávili s knihou v ruce ( ať už byly kdekoliv, kromě vyučování). Nejčastěji seděli u Ohnivého poháru a sledovali ostatní, kteří se hlásí do Turnaje tří kouzelníků.

"Hele Fred a George! Co ti tady dělají?"zeptata se Em nechápavě.

"Ty dva nikdy nepochopím."řekla Hermiona nezaujatě.

"Přišli jsme se přihlásit do Turnaje tří kouzelníků!!!" oznámili všem.

"Vidíte tohle?"ukázala Hermiona k poháru. "To je věková hranice. Smí ji přejít pouze plnoletý."

"No a?" řekli současně Fred a George.

"No a? Tu tam udělal sám Brumbál!!! Tu nepřekonáte někajým obyčejným lektvarem!!!" řekla Em.

"Tak sleduj!"řekl Fred a z kapsy vytáhl dvě lahvičky plné nějaké tekutiny. Jednu podal Georgeovi. Vypili je a skočili k poháru. Lístky se svým jménem vhodili do Ohnivého poháru. Chtěli přejít zpátky, ale věková hranice byla rychlejší. Vyhodilo je to i jejich lístky. Emma a Hermiona se začali chichotat. Z Freda a George se stali dva staří dědové.

Holky zaklaply knížky odešli do knihovny.

V knihovně potkaly Lauru a Tianu. Daly se do řeči a vydaly se do Nebelvírské společenské místnosti.

U ohně seděl Ron. Hermiona se u prostřed věty zarazila. Na chvilku se zastavila a potom s brekem utekla do pokoje.

"Hermiono, to bude dobrý." utěšovala ji Tea.

"Tea má pravdu."řekla Laura.

"Proč jsem se vůbec ptala? Zlomil mi tím srdce! Už ho nechci vidět!" Hermiona byla zoufalá.

"Vždyť víš jací kluci jsou. Možná to jen nechtěl přiznat." snažila se Tiana pomoct.

"Buď rozumná. Ron o tom nevěděl. On se jen snažil být "dobrý " nebo tak něco." řekla Laura.

Em když vidí někoho brečet nedokáže ze sebe vydat hlásku a často se také rozbrečí. Což byl tenhe případ. Em začali jí kapat slzy na hábit. Když si Emmy Hermiona všimla snažila se přestat plakat, protože nechtěla, aby kvůli ní někdo plakal ( a zvlášť Em ne!!!).

Tak to je další kapitola. Další kapitola by měla být hodně dlouhá. Takže si na ni asi dlouho počkáte. Ale budu se snažit.

Tajuplný amulet a daleká cestaKde žijí příběhy. Začni objevovat