Bay Ukala...

585 27 14
                                    


Yeni bir gün daha okulun olduğu iğrenç derslerin olduğu bir gün okuldan nefret ediyorum aslında üniversiteyi sevmem gerekir diğer arkadaşlarım gibi ama sevmiyorum o iğrenç mantık dersindende nefret ediyorum arkadaşlarımın aksine ben matematiği daha çok seviyorum eminin sizde şuan bana hayret ediyorsunuz ama napıyım seviyorum işte hakkımda neler düşündüğünüzü biliyorum muhtemelen çatlak falan olduğumu düşünüyorsunuz haklı olabilirsiniz neyse ya bunları sonra konuşuruz şimdi hazırlanıp okula gitmem gerek düşünürsek ilk ders mantık olunca ve hoca bana takıntılı olunca geç kalırsam neler olacağını az çok tahmin edersiniz bu arada ben Simay 19 yaşındayım zengin varlıklı bir ailenin tek çocuğuyum haliylede biraz şimarık bir kızım yani arkadaşlarımın çoğu öyle söyler aslında o kadar da şimarık değilim sadece gerektiği yerde öyle davranıyorum yani adamına göre muamele yapıyorum. Telefonumu aldım ve Eda yı aradım eda benim en yakın arkadaşım biraz bekledikten sonra karşıdan eda nın sıcacık sesi geldi. " günaydın canım araban bozulduğu için seni almaya geliyorum 10 dakikaya aşağıda ol beklemem bak hadi öptüm görüşürüz " işte benim arkadaşım leb demeden leblebiyi anlıyo benim konuşmama müsade etmeden telefonu kapattı araba kullanırken telefonla konuşmayı sevmiyorda bende daha fazla oyalanmadan üzerimi giyindim mayıs ayı ve havalar oldukça sıcak yani arada bu yüzden kot şortumu ve beyaz sıfır kol bluzumu giyindim ayakkabı seçimim tabiki konverslerim topuklu ayakkabılarım çok ama şort giydiğim zaman hep spor ayakkabı tercih ederim çantamı aldım saçlarım zaten düzdü bişey yapmaya gerek duymadım telefonumu aldım ve aşağı indim annem ve babam kahvaltı yapıyordu onlara " günaydın ben çıkıyorum okulda bişiler atıştırırım " dedim babam annemden önce lafa atıldı yoksa kahvaltı yapmadığım için annem bir başlasa sustura bilene aşk olsun " kızım araban 2 güne gelir şöföre söyle bıraksın seni taksiyle uğraşma şimdi " dedi babam ne kadar düşünceli bir babam var değilmi ilerleyen zamanlarda görürsünüz nasıl biri olduğunu hemen cevap verdim bide şöför çekemezdim şimdi " babacım eda almaya gelecek " dedim ve korna sesini duydum " geldi bile hadi görüşürüz akşam belki geç gelirim edayla bişiler yaparız " dedim ve evden çıktım. Arabaya bindim edayla öpüştükten sonra " hayırdır ne bu hal " dedi bide soruyomuydu bildiği halde beni sinir etmeye çalışıyordu " ne mi bu hal mantık dersi var farkındaysan " dedim arabayı çalıştırdı ve " kemerini tak ayrıca bu kadar korkma o dersten ne var ki mantıkla neden böylesin anlamıyorum geçen sene geçtin bu senede geçersin kolaylıkla " dedi kemerimi takmıştım " kopyayla geçtim hem hocada acayip gıcık bişi ya sinir " dedim tabi hanımefendi hocasına laf ettirir mi sonuçta mantık en sevdiği derslerden biri " hocanın ne suçu var kızım anlatıyo ne güzel dersi kadın işte " dedi " ya sorma ölüyo güzellikten böyle görsen " dedim hemen " görüyorum zaten " dedi gülerek " of eda ya" dedim kızarak " tamam be hemende atarlan zaten neyse çıkışta bişiler yaparmıyız " dedi bu kızı seviyorum ben ya " ne gibi " dedim tabi ki cevap gecikmedi " alış veriş, yemek, sinema, bowling olabilir mesela " dedi iyi fikirdi aslında biraz kafa dağıtırdık " tamam bana uyar " dedim gülerek oda güldü araba yavaşladı eda park yeri bulmaya çalışıyordu ki bulmuştu arabayı park etti ve indik okula doğru yürümeye başladık bahçe fazla kalabalık değildi edanın koluna girdim beraber okula girdik eda çantasını bana uzattı " sen çık ben bi lavaboya gidip gelcem " dedi çantayı aldım ve sınıfa çıktım içeri girdiğimde edanın çantasını ve kendi çantamı sıraya bıraktım duvar kenarına oturdum yaslandım ve telefonla uğraşmaya başladım eda geldi oturdu telefonu kapattım ve çantama koydum edanın yüzü asıktı " noldu " dedim ama cevap vermedi tekrar " noldu eda " dedim bana döndü " yeni bir çocuk gelmiş hemde bizim sınıftaymış " dedi bende " eee ne var bunda " dedim " Simay bak içimden bir ses bu çocukla uğraşacaksın diyo hem çocuk çok yakışıklı uğraşma tamam mı " dedi güldüm " saçmalama ya işim gücüm yok onlamı uğraşacağım hem dediğin kadar yakışıklı biri olacağını sanmıyorum " dedim ve önüme döndüm sınıfın kapısı açıldı ah işte korkulu rüyam mantık hocası ayla ve arkasında bi çocuk çocuk mu ne çocuğu ya resmen taş kaya meteor allahım bu çocuk çok yakışıklı onunla mantık dersinde tanışmam çok büyük bir talihsizlik inanamıyorum " arkadaşlar yeni arkadaşınız Aras bundan sonra sizin sınıfta " dedi ve çocuğa yani arasa dönerek " boş olan bir yere oturabilirsin aras " dedi aras benin çaprazımda oturan rüzgarın yanına oturdu hocada yerine geçti bizde oturduk eda bana döndü " demiştim " dedi "anlamadım neyi " dedim " yakışıklı olduğunu işte " dedi bende eğilip " sen buna yakışıklı mı diyorsun kızım taş kaya meteor bu çocuk resmen " dedim eda güldü bu sırada korkulu rüyam " yine başladın kızım " dedi bana bakarak bende " hep beni görüyorsunuz hocam ne yapabilirim " dedim sırıtarak tabiki cevabı gecikmedi " senden başka derste konuşan olmayınca " dedi sırıtarak ve derse başladı. Bu kadını hiç sevmiyorum ya dersinden zaten nefret ediyorum bide yetmezmiş gibi her ders bana bulaşıyo çatlak bu kadın gerçekten anormal yani of biran önce bitsin bu ders lütfen ya nolur kurtarın beni bu dersten ah işte kurtarıcım zil çok şükür bitti işkence hoca sınıftan çıktı bende edaya döndüm " hadi gidip tanışalım " dedim edada " tamam " dedi ve kalktık bizden önce buse yanına gitti " merhaba ben buse " dedi ama çocuk umursamadı buse tekrar " merhaba tanışalım mı " dedi çocuk buseye baktı ve " tanışmak isteseydim tanışırdım güzelim şimdi ikile " dedi resmen şoka girmiştim. " sadece tanışmak istemiştim " dedi buse " neden yavşamak için mi " dedi .yuh bu kadarıda fazla ama ne sanıyo bu kendini aptal bay ukala daha fazla dayanamadım " alt tarafı tanışmak istedi kız bu kadar abartmana gerek yok " dedim bana döndü " sanane sen onu avukatımısın " dedi " evet avukatıyım gerizekalı " dedim neden böyle bakıyodu bu çocuk ah onu sinirlendirmiştim aman banane be " ne dedin sen " dedi " gerizekalı dedim noldu " dedim " bana bak kim seni bu kadar şımarttıysa kendine gel inan ağır ödetirim bunu sana " dedi " ha ha ha çok korktum asıl sen bana bak kendini beğenmiş salağın tekisin en sinir olduğum erkek tibi biraz adam olmayı öğren" dedim ve kapıya doğru ilerledim sonra ona tekrar döndüm " he bu arada bir bayanla nasıl konuşacağınıda öğren " dedim şaşırmıştı surat ifadesinden çok belliydi arkamı döndüm ve sınıftan çıktım arkama bile bakmadan yürüyordum arkamdan gelenin eda olduğuna emindim tam koridoru dönecekken kolumdan biri tuttu beni boş bir sınıfa soktu arkamı döndüğümde resmen şoka girdim...

Evet işte ilk bölüm sonu hikayem sizce nasıl?

Eda

PEKİ ya SONRA...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin