Multi : Simay ve Eda
Arkadaşlar geçen ay bugün hikayemi yazmaya başladım ve bugün tam 1 ay oldu bir ay içinde düşündüğümden fazla okundu ve beğeni aldı gerçekten hepinize çok teşekkür ederim bana özelden mesaj atıp Arasın soy adını soranlar bile oldu bu gerçekten çok güzel bir şey birilerinin hikayemi okuması önemsemesi çok güzel 5. Bölüm biraz uzun olacağından bölümü kısa yazmak istemedim normalde bugün paylaşacaktım ama uzun yazmak istiyorum bu yüzden bölümden bir kısmı paylaşacağım umarım beğenirsiniz tekrar tüm okuyucularıma teşekkür ederim sizleri çok seviyorum :)))))
5.Bölümden
Tabi ya ona söz verdim yemeğe çıkacağım diye napıcam şimdi ben hemen bir şeyler uydurmam lazım hadi Simay kafan her şeye çalışıyor hadi bul bişiler gitmezsem bana neler yapar kim bilir ama bu konuda emin değilim yani onunla yemeğe çıkmak bilmiyorum sanırım edaya danışmam lazım kızacak biliyorum ama söylemezsem sonra daha kötü olacak edadan başka güvenebileceğim kimse yok bir aralar yeşim vardı eda ben ve yeşim çok yakın arkadaştık ama yeşim çok garip biriydi bize benzemiyordu yani kendi çıkarları için insanları kullanan birisi edaya yaptığı son şeyden sonrada onunla bir daha görüşmedik edanın sevgilisini ayarttı sürtük onu hala affedemiyorum yaptığı aşşalık bir şey kim en yakın arkadaşının sevgilisini ayarttır ki benim başıma gelse öldürürdüm herhalde onu eda yine az bile yaptı ona tüm okulun gözünün önünde rezil etti ama öyle böyle değil ya kız okul değiştirdi oda yetmedi diğer okuldada dedikodular çıktı yurt dışına çıktı ya yani o derece aptal ne sanıyordu acaba elini kolunu sallayıp Tolgayla mutlumu olacaktı eda zaten takmadı bile tolga çok koştu peşinden ama affetmedi şimdi her şeyi ona anlatacağım eminim doğru olanı yapacaktır zil çaldıktan sonra birlikte kantine indik kola aldık ve masalardan birine oturduk.
" ya sen iyimisin "
" ne "
" dalgın gibisin "
"Aras"
" yine mi o çocuk ya " dedi ve kolasından içmeye başladı.
" dün bizim evdeydi " dememle edanın kolayı püskürtmesi bir oldu tüm herkes bize bakmaya başladı " sen ne dedin?"
" dün bizim evdeydi eda" dedim eda ayağa kalktı ve " sen bunu bana şimdi söylüyorsun bravo Simay ya sana o tekin biri değil dedikçe kafanın dikine gidiyorsun bundan sonra yanına gelirse görmemezlikten gel konuşma " dedi bu imkansız çünkü ortada yemek var " imkansız " dedim eda gözlerini açarak " ne demek imkansız " dedi of ya ben neye bulaştım böyle resmen belaları çekiyorum ya böyle bir çekim olamaz " bu akşam onunla yemeğe çıkıcam " dedim eda şaşkınlık üstüne şaşkınlık yaşayarak " yok daha neler saçmalama böyle bişi yapmayacaksın " dedi tekrar oturdu
" anlat "
" neyi "
" başından beri olan her şeyi " dedi dün olanları tek tek anlattım şu anda napıcaz diye düşünmeye başlamıştık hayır aklıma bir fikirde gelmiyor ki her şeye kafası çalışan ben şuan hiç bir şey bulamıyordum.
" Simay arasa mesaj at "
" ne diyeceğim "
" aras bu gün çok önemli bir işim var yemek işini başka bir güne ertelesek olur mu ? yaz "
" bu neyi değiştirecek "
" zaman kazanmış olacağız Simay anlata biliyormuyum onu altetmek için zamana ihtiyacımız var " dedi haklıydı zaten Eda hep haklıydı dediğini yazdım ve gönderdim mesaj gelmesi çok sürmedi tabi mesajı açmamla şok olmam bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PEKİ ya SONRA...
Lãng mạn"beni çok hafife alıyorsun Simay " **** "sen kimsin Aras pardon Emir mi demeliyim " **** "kim bu çocuk adı , soyadı ne?" **** "adı Aras, soyadı yok " **** "Peki ya sonra ne yapmayı planlıyordun beni öldürdükten sonra ne yapmayı planlıyordun " **...