~ deel 5 ~

197 7 1
                                    

POV Amber:

*1 week later* 

Als ik wakker word check ik mijn telefoon even op berichtjes en zie ik dat ik een berichtje heb gekregen van Robbie, mijn ouders zijn trouwens gestopt met zeggen wat ik wel en niet mocht doen met de bankzitters waar ik heel blij mee ben. 

Robbie:  De eerste video met jou doet het echt heel goed! Heb je zin om een middag bij ons te komen chillen om te vieren dat de video het zo goed doet? 

Ik: Ja hoor! Ik wil graag een middag komen chillen, fijn dat de video het zo goed doet! Ik heb alleen nog wat werk wat ik af moet maken voor morgen, wanneer hebben jullie in gedachten om dat te doen? 

Robbie: Wij hadden morgen in gedachten omdat iedereen dan vrij is, komt dat uit bij jou?

Ik: Ja! Morgen is helemaal goed! Hoe laat moet ik bij jullie zijn? 

Robbie: Ik ga even overleggen met de jongens, dan laat ik het nog weten! 

Ik: Isg!

Ik leg mijn telefoon weg en ga naar de badkamer om mezelf aan te kleden en klaar te maken voor mijn werkdag. Ik heb vandaag veel te doen want ik moet nog bij verschillende designs voor morgen de puntjes op de i zetten. 

~

Als ik even pauze mag nemen van mezelf om wat te gaan lunchen en nieuw drinken te pakken, check ik ook meteen even of ik nog een appje heb van Robbie. Hij heeft me geen appje gestuurd maar heeft me wel toegevoegd aan een groepsapp. 

Bankzitters en Amber 😌

Robbie: Ik denk ik doe het even zo, dat is makkelijker

Anoniem: Ons Rob is weer eens te lui😂😝

Robbie: Ja ik ga echt niet de hele tijd van boven naar beneden lopen die is gek😂

Anoniem (2): Hoezo niet Robbie, is gezond voor je hoor😅

Anoniem (3): Ach jongens pest Rob eens niet zo!

Robbie: Ja pest mij niet zo😔

Ik: Oké kan iemand mij even vertellen wie wie is? (Behalve Robbie) Want ik heb echt geen idee wie wie is😂

Anoniem: Ik ben Koen 

Anoniem (2): Milo hier!

Anoniem (3): Dit is Raoul

Ik: Oké top, dan zal Matthy de andere zijn en dan weet ik vanaf nu wie wie is😂

Koen: Oké top. Betere vraag, waarom heb je deze groep aangemaakt Robbie?

Robbie: Dan hoef ik niet de hele tijd van boven naar beneden te lopen om te vragen hoe laat Amber mag komen morgen 

Koen: O oké

Milo: Ik ben morgen vanaf 13:00 bij jullie boys dus mij maakt het niet veel uit

Ik: Ik ben morgen de hele dag vrij dus noem maar een tijd en ik zal zorgen dat ik er ben, zolang het niet midden in de nacht is

Raoul: Ik denk dat 13:00 dan gewoon een goede tijd is, moet alleen Matthy nog ff laten weten of hij dat ook een goede tijd vind

Ik: Ik vind 13:00 prima!

Matthy: Ik vind het ook prima, Carolijn komt waarschijnlijk ook ergens morgen middag maar die zal pas later komen

Ik: Oké prima! Dan zorg ik dat ik er om 13:00 ben

Ik leg mijn telefoon weg en begin maar eens met het maken van mijn lunch en het pakken van wat drinken. Als ik klaar ben met het bakken van mijn eitje loop ik met mijn lunch en drinken terug naar mijn werkkamer. Ik moet nog 2 designs afmaken vóór morgen dus ik moet echt een beetje door gaan werken anders red ik het niet. Ik moet namelijk ook nog naar de winkel omdat mijn potloden te klein beginnen te worden en ik dus nieuwe nodig heb. Dat zou natuurlijk ook een andere keer kunnen maar het is vandaag wel makkelijker.

~

Het is nu ongeveer twee uur later en ik ben eindelijk klaar met het afmaken van de twee designs, nu hoef ik ze alleen nog maar op te sturen. Als ik daar mee klaar ben pak ik mijn portemonnee en stap ik in mijn busje op weg naar de tekenwinkel. Gelukkig is de tekenwinkel redelijk dichtbij en hoef ik maar tien minuutjes te rijden. Als ik de winkel binnen ga zie ik dat de potloden die ik nodig heb uitverkocht, nu moet ik dus doorrijden naar de andere tekenwinkel waar ze de potloden die ik nodig heb hebben, dat is alleen nog een half uur rijden vanaf hier dus ik ben nog wel even bezig en ik denk niet dat ik nog op tijd ben om samen met mijn moeder en zusje avond te eten, mijn vader is namelijk tot laat op zijn werk vandaag. Dan zal ik onderweg iets voor mezelf moeten halen. Eerst maar eens naar de tekenwinkel rijden. 

Als ik aankom moet ik snel de winkel binnen gaan omdat de winkel bijna gaat sluiten, de winkel sluit namelijk om 17:30 en het is nu 17:20. Ik glip nog snel de winkel binnen en gelukkig hebben ze hier wel de potloden die ik nodig heb. Ik neem snel een doos potloden mee en loop door naar de kassa. Het is gelukkig niet heel druk bij de kassa dus ik ben snel weer buiten. Ons mam heeft al laten weten das zij en Nina al aan het eten zijn dus ik ga gewoon iets halen onderweg.

Ik heb ervoor gekozen om een frietje af te halen bij een friettent. Als ik thuis ben is mijn friet gelukkig nog warm en kan ik meteen eten. Als ik klaar ben met eten besluit ik voor mezelf dat ik vandaag niet veel meer ga doen. Gewoon lekker boven in bed liggen en een serie kijken op Netflix. Ons mam gaat met ons pap naar de film en Nina is waarschijnlijk zo ongeveer de hele avond bezig met het kijken van bankzitters video's en het luisteren naar hun muziek. Als ik mijn telefoon open zie ik dat ik een appje heb van Raoul. 

Raoul: Ik ga streamen op Twitch samen met Koen, zin om mee te doen? 

Ik: Ik was eigenlijk van plan om Netflix te gaan kijken maar sure. Er is wel een kans dat mijn zusje dadelijk dan mijn werkkamer binnen komt stormen, dus alvast sorry daarvoor

Raoul: Maakt niet uit, komt goed. Ik stuur je dadelijk een berichtje op discord, wat is je naam?

ik: @Amber19

Raoul: 👍

Oké change of plans, nu ga ik samen met Raoul en Koen streamen en geen serie kijken op Netflix. Ik loop naar beneden en zet mijn computer aan, ik heb al eerder met discord gewerkt gelukkig dus ik weet hoe alles werkt, ook heb ik op de een of andere manier een microfoon aangeschaft, eigenlijk vooral voor als ik ooit een meeting heb, omdat mijn normale microfoon altijd kuren heeft. "Hey Amber!" zegt Raoul. "Hallo Raoul" zeg ik enthousiast terug. "Koen komt er zo bij, hij is niet zo handig met discord" lacht Raoul. "Oké is goed" lach ik. Na ongeveer vijf minuten is Koen er uiteindelijk ook bij gekomen. "Ik ga nu mijn stream aanzetten op Twitch dus alles wat jullie nu zeggen word opgenomen" zegt Raoul. "Oké, wat gaan we eigenlijk doen?" vraag ik. "We willen met een paar andere Among Us doen maar we moeten even kijken of we met genoeg zijn" zegt Koen terwijl Raoul de intro van zijn livestream doet. "Ik ben hier niet alleen, ik ben hier samen met Koen en Amber!!" zegt Raoul enthousiast. "Hallooo" zeggen Koen en ik in koor. "Vandaag gaan we Among Us spelen" zegt Raoul. "We moeten alleen wel nog even genoeg spelers vinden" vult hij zijn zin aan. "En ik moet nog even Among Us downloaden" zeg ik lachend. "Omg hahahaa, heb jij nog nooit Among Us gespeeld" vraagt Koen lachend. "Nee ik heb nog nooit Among Us gespeeld" antwoord ik lachend. 

Uiteindelijk hebben we met zijn tienen Among Us gespeeld, Koen, Raoul, Matthy, Robbie, Slotta (Frank), Mark, Duncan, Link, Joost en ik. 

(1285 woorden) 9-4-2022.

-xx









Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 05, 2022 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

De obsessie van mijn zusje // Matthy fanfictieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu