1.6

81 9 4
                                    


Keyifli Okumalar...

______

Ruh-u Revanım : Kapının önündeyim güzelim bekliyorum

Gül Çiçeğim : Geldim şimdi bir dakika

Son kez aynadan kendime bakıp ayakkabılarımı giydim. Kırmızı beyaz puantiyeli elbisemi, altına beyaz kısa topuklularımı giymiştim. Bu süslenme tabi ki Burak Yigit'in annesiyle tanışacağım içindi. Burak'la en son yüz yüze kafede görüşmüştük. Evden çıktığımda arabasına yaslanmış beni bekleyen sevgilime baktım, hala sevgilim demek garip geliyor ama çok güzel bir his. Beni görünce yaşlandığı yerden doğrulup sarıldı, onun cüssesine göre küçük olan kollarımla karşılık verdim. Ayrıldıktan sonra arabanın kapısını binmem için açtı, bende bindim ve yola koyulduk.

   "Çok güzel olmuşsun güzelim"

   "Teşekkür ederim"

   "Gergin misin?"

   "Aşırı gergin değilim ama annelerimizin arkadaş olması daha çok geriyor"

   "Aslında güzel bir şey bu"

   "Ya güzel zaten sadece ben anneni hatırlamıyorum annemin ağzından laf aldım uzun zamandır görüşmüyorlarmış, garip bakma kavgalı falan değillermiş araya mesafeler falan girmiş. Liseye kadar aynı sırada okuduk dedi, üniversitede farklı üniversiteleri kazandık, sonra evlendik ara ara görüşüyorduk son zamanlarda yoğun çalışıyoruz ikimizde fırsat bulamadık dedi. Beni germesi ben henüz annemle konuşmadım bugün konuşacaktım teyzemle konuşuyorlardı iki saat bitirmesini bekledim bitmedi konuşma ya hayır kahvaltıdan önce hazırlarken de iki saat daha konuşmuşlardı. Seslerine uyandım"

   "Merak etme sen anlatana kadar annem ağzını açmaz annene ama çok sevinir"

   "Bak şimdiden söyleyeyim ben gerginken bazen ne dediğimi bilmem saçmalayabilirim işte o anlarda beni kurtar tamam mı. Hatta benim konuşmamı da engelle öyle anlarda, rezil olmak istemiyorum"

   "Valla sözünü kesmeye kalksam annem beni yanımızda sen varsın demeden döver. Sabahtan beri sıkıştırıyor beni anlat anlat diye bir insan sabahın beşinde uyandırılır mı? El mecbur uyandığım için o saatte anlattım, dinledikten sonra tamam diyerek gitti. Hayır bende analiz eder ne bileyim uzun uzun konuşacak sandım sonuçta beşte uyandırmışsın demek ki uzun konuşacaksın vakit yetsin diye erken uyandırıyor sandım. Meğerse kendi uyanmış hiçbir şey bilmeden olmaz demiş o yüzden gelmiş. Ayrıca seni çok sevmiş, içi ısınmış seni almaya gelene kadar 'Bu kızı üzmeyeceksin! Bu kızı üzersen döverim seni! Çok samimi kız ben çok sevdim' diyip durdu."

   "Gerçekten çok samimi annen geçen konuştuk o kadar doğal yazıyor ki mesajda bile bunu hissediyorsun"

   "İste geldik Berfin hanımın doğallığını kendi gözlerinle gör bakayım şimdi"

Arabadan inip kapının önüne geldik. İki katlı çok güzel bir evdi. Burak Yiğit kapının zilini çaldığında vakit geçmeden kapı açıldı ve bizi orta yaşlı genç bir kadın karşıladı. Tahmin etmesi zor değil Burak Yiğit'in annesi Berfin teyze. Berfin teyze Burak Yiğit'i kenara itip bana sarıldı

   "Hosgeldin Denizciğim"

   "Hoşbulduk Berfin abla"

   "Yazışırken teyzeydik abla mı olduk şimdi?"

   "Anne kızı bir rahat mı bıraksan?"

   "Sus sen ne anlarsın kız konuşmalarından"

   "Harika ya, kendi annem tarafından dışlanıyorum hayret bir şey"

Ruh-u Revanım / Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin