"Hazır mısın Dicle Nehrim""Hazırım sen hazır mısın?"
"Hazırım"
"Başka valiz var mı hanımefendi"
"Hayır hepsi bu kadar"
Dicle Nehrim ile İzmir Ege Üniversitesi'ni kazanmıştık. Ben PDR bölümünü okuyacaktım Dicle Nehir ise Tıp okuyacaktı. Bir buçuk ay önce sınava girmiştik, sınavlarımız çok iyi geçmişti ikimizde aynı üniversiteyi kazanmanın mutluluğunu yaşıyorduk tabi birazda sevgililerimizden ve ailelerimizden ayrılmanın hüznü de vardı.
"Annem dikkat edin orada tamam mı birbirinize sahip çıkın, bir şeye ihtiyacınız olduğu an arayın bizi tamam mı yavrularım"
"Tamam annecim"
"Tamam Müge teyzem"
"Diclem ve Verdam ben sadece Dicle'nin değil seninde abinim bir şeye ihtiyacınız olduğunda, bir sorun olduğunda, mutlu olduğunuzda istediğiniz vakitte arayabilirsiniz uzakta olacaksınız ama biz hep sizin yanınızda olacağız. Anlaştık mı?"
"Anlaştık abi"
"Anlaştık Boran abi"
"Ay benim güzel gelinlerim, canım kızlarım sizi hep seveceğim sakin üzülmeyin tamam mı bak bir şey olduğunda hemen beni de arıyorsunuz ayrıca zaten ben ara ara İzmir'i gezmeye sizi görmeye gelirim. Gelmişken tatilde yaparım fena mı olur? Neyse konudan sapmayayım canlarım kendinize dikkat edin"
"Tamam Berfin teyzem"
"Anlaşıldı Berfin teyze"
"Burda sadece Boran abi değil bende bir abiyim canım kardeşlerim kendinize dikkat edin, birbirinize iyi bakın. Arada gelirim görmeye sizi ama bir şeye ihtiyacınız olduğu an çekinmeden arayın tamam mı?"
"Tamam abim"
"Anlaşıldı Çakır abi"
"Yengesinin bir tanesi ve ablasının güzeli valla duygusal konuşmayacağım İzmir'e gidiyorsunuz gidin hem okuyun hem eğlenin keyfini çıkarın. Doya doya güzel vakitler geçirin bizi unutmayın arada arayın da dedikodu yapalım"
"Yengelerin en güzeli, birtanesin sen. En çok seni seviyorum. Sende Bade'yi ve abime iyi bak. Seni abime değil abimi sana emanet ediyorum"
"Tamamdır yengesinin bir tanesi"
"Beren ablam sende kendine bebeğine dikkat et sizi seviyorum"
"Tamamdır Verdacım, sizde kendinize çok dikkat edin. Yolunuz açık olsun"
Herkes sarıldıktan sonra herkes bizleri yalnız bıraktı gerçi Boran abi Deniz ve Dicle'yi bir arada bırakmak istemiyordu ama Beren abla sağolsun bıraktı. Ağlamayacaktık öyle söz verdik kendimize çünkü içinde ayrılık olsa da bu bizim hayalimizdi ama Dicle ağlamayacağım diyip ağlayanlardan olduğu için şimdiden Deniz'e sarılmış ağlıyordu. Burak Yiğit'in beline kollarımı sarıp sıkıca sarıldım...En zor vedalaşmalar sevenler arasında oluyormuş sanırım....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ruh-u Revanım / Yarı Texting
Literatura KobiecaDokunulmasa da, görülmese de; Kalpte yer verilir bazısına, Nedensiz... Sen; aklım ve kalbim arasında kalan, En güzel çaresizliğimsin. Keyifli okumalar 📚