5🧡

77 7 4
                                    

Heejin'den

Günümüz ailecek güzel bir yemekle bitmişti.
2 gün sonra Solun 4.Yaş günüydü. Herzamanki gibi büyük bir parti yapacaktık. Sonuçta Sol her iki ailenin tek torunu, bu yüzden her şeyin mükemmel olmasını istiyordu ailelerimiz.

Hem benim babam hem de Chanın babası birsürü arkadaşlarını, iş ortaklarını da davet etmiştiler. Partiyi ilk bizim evde yapmak istemiştik ama davetliler çok olduğu için bir otelde yapacaktık.

Bu yüzden sabah Solu de alıp alış veriş yapmaya çıkmıştık. Chan başta bizimle gelmek istese de önemli bir işi çıkmıştı bu yüzden anne kız gitmiştik.

Sol için güzel bir elbise almıştık. Görünüşü bana benziyor ola bilirdi ama davranışları gerçek babasına çekmişti. Tıpkı onun gibiydi. Kendi istediğini seçiyor benim zevkimi beğenmiyordu ayrıca tam bir drama queen di. Ama şanslıyım ki babalığı Chan yapıyordu. Bu yüzden beni dinlemese bile onu hep dinliyordu.

Ben de sade ve rahat hareket ede bileceğim bir elbise almıştım.

Çok fazla gezdiğimiz için neredeyse gün bitmişti bu yüzden şirkete gidip Chan ile eve dönmeye karar vermiştim. Sol zaten bunu duyar duymaz mutlu olmuştu. Artık onu Chanın doğurduğunu düşünmeye başlamıştım. Bir insan nasıl olur da bu kadar baba düşkünü olur anlamıyorum gerçekten.
Sol sürpriz yapmak istemişti bu yüzden habersiz gitmiştik.

Şirketteyken ilk Minho'nun yanına uğramıştık çünkü "Solu getirdiniz ama bana göstermediniz" diye şikayet etmesini istemiyordum.
Biraz onunla sohbet ettikten sonra Chanın yanına gitmiştik. Daha kapıyı bile çalmamışken,
Sol hemen "BABAAA" diyerek içeri dalmıştı.
Başını dosyalardan şokla ayıran Chan önce şaşırıp sonra yüzünde koca bir tebessümle oturduğu yerden kalkıp kollarını Sol için açmıştı. Ben de bu manzaraya hayran bir şekilde bakmakla yetinmiştim.

Chan Sol'e sarılmayı bırakıp kucağına almıştı onu.

Chan:Neden haber vermediniz? Geleceğinizi bilseydim birşeyler hazırlatırdım.

Babasının kucağında rahatı yerinde olan küçük hanım yine benden önce davranmıştı

"Sana supriz yapmak istedim baba. Sevinmedin mi? "

Chan Solun yanağına küçük bir öpücük kondurduktan sonra konuştu

"Benim prensesim beni görmeye gelir de ben sevinmez olur muyum hiç? Elbette sevindim birtanem."

Sol:Anne bak babam ben geldim diye sevinmiş. Benim için sevinmiş yani. Sana değil.

Tanrım her geçen gün daha da kıskanç oluyordu bu kız.

Heejin:Sol istersen ben babamın evine gideyim sen de babanla mutlu mutlu yaşa hm? Ben aranıza girmeyeyim.

Chan:Olmaz öyle şey. Sol şaka yapıyor işte Heejin biliyorsun. Biz sen olmadan yaşayamayız. Sen bizim herşeyimizsin. Öyle değilmi Sol?

Sol:Aslında babamı daha çok seviyorum ama o istediği için gitme anne.

Duyduklarımın solundaydım resmen.

"Sol sen daha 4 yaşındasın farkında mısın kızım? Ne bu kıskançlık? Annenim ben senin.
Benden de kıskanmazsın babanı."

Ama Sol hiç tavrını bozmadan devam ediyordu

"Bana ne. O benim babam. Oğlun olunca da o seni sever. "

Daha küçük yaşta olmasına rağmen böyle şeyler hakkında konuşması beni hep çıldırtıyordu

Canım kocam arayı sakinleştirmek için harekete geçmişti bile.

"Aslında Heejin bence Sol haklı. Oğlumuz olursa o da sana düşkün olur."

Serein |Hwang Hyunjin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin