Hyunjin'den
Bir anlık hırsla Heejini akşam yemeğine davet etmiştim ama Chanla birlikte gelecek olması canımı sıkıyordu. Onları öyle yakın görmek işkence gibiydi benim için.
Heejini hala sevdiğimi kabul ediyorum ama Sol'un Chanın kızı olduğu gerçeği acı veriyordu.
Bu yüzden bu gece kafamdaki tüm sorunları çözmek istiyordum. Sol'dan örnek alıp DNA testi yaptıracakdım.
Sonuçlar çok önemli , çünkü eğer Sol gerçekten benim kızımsa bu bir şansım olduğu anlamına gelirdi.Heejini geri kazana bilirdim , birlikte mutlu bir aile ola biliriz.
Yemekler,masa her şey hazırdı. Geriye sadece misafirlerin gelmesi kalmıştı. Aynada gömleğimin yakasını düzeltirken kapı çalmıştı. Ben aşağı inene kadar yardımcı çoktan onları içeri almıştı.
Merdivenlerden inerken onları öyle görünce kalbimde küçük bir sızı hissettim. Chanın eli Heejinin beline dolanmış, diğer taraftada Solun elini tutmuş kendi aralarında konuşup gülüyorlardı. Olduğum yerde donup kalmıştım.
O an Chan'ı çok kıskanmıştım. Onun yerinde olmak istemiştim.
Belkide hiç gitmemiş olsaydım Heejinle böyle olabilirdim. O güzel aileye ben sahip ola bilirdim.Bütün bu düşüncelere bir son verip yanlarına ilerledim.
"Hoşgeldiniz"
Ilk konuşan Sol olmuştu
"Hoş bulduk Hyunjin amca "
Daha sonra koşup bana sarılmıştı.
O an tamamlanmış gibi hissetmiştim. Sanki yıllardır kayıp bir parçam yerine gelmişti. Çok tuhaf bir histi. Ben de ona sarsılmıştım ama Chan bunu bölmüştü."Sol yeter bırak onu, rahatsız etmişsindir , yanımıza gel"
Neden böyle bir şeye ihtiyaç duymuştu ki? Sadece sarsılmıştık oysa
Tam Sol benden ayrılacakken onu kucağıma almıştım.
"Hayır rahatsız değilim. Ayrıca Sol ve ben arkadaşız. Aksine mutlu oldum"
diyerek yüzümde tebessümle Sola bakmıştım.Sol ile birlikte salona geçmiştik.
"Lütfen siz de gelin. Herşey hazır masaya geçelim "
Önce Sol'un sandalyeye oturmasına yardımcı oldum,daha sonra kendim de onun yanına oturdum.
Tabiki bu durum ne Chanın ne de Heejinin hoşuna gitmemiş gibiydi. Çünkü ikisi de tedirgin gözüküyordu.
"Merak etmeyin, çocuğunuzu yemedim. Hem zaten bütün gün sizin yanınızda "
Chan daha fazla dayanamamış olacak ki hemen lafa atılmıştı
"Daha bir kere gördüğün bir çocukla bu kadar yakın olman sence de tuhaf değil mi Hyunjin?"
Tahmin ettiğim gibi ,Solu benden sakınıyorlardı.
"Hayır bence tuhaf değil. Sol çok canayakın bir çocuk hem, onunlayken mutlu oluyorum "
Cevap vermemiştiler.
Sol için bir sürü şey hazırlamıştım. Neyi sevip sevmediğini bilmiyordum.
Ama o pek yemeklerle ilgilenmiyordu. Meyve tabağına uzanmaya çalışıyordu. Onun için alıp yanına koyacaktım ama bunun için yeterli alan yoktu.
"Sol tatlım,hangisinden istediğini söyle senin için alacağım "
Sol sanki bunu dememi bekliyordu.
"Teşekkür ederim Hyunjin amca, çilek istiyorum"
Tam çileği alıp Sol'a uzatacaktım ki Heejin panikle elime vurup "Hayır yiyemez. Onun çileğe alerjisi var." demişti.
"Hey sakin ol, yemedi zaten "
Sol üzgün suratla annesine bakmıştı "Lütfen anne ,sadece bir tane "
Ama Heejin hiç umursamamıştı onu
"Olmaz küçük hanım. Gece gece acile gidemeyiz "
Sol daha fazla birşey söylemeyip üzgün şekilde başını eğmişti.
Onu bu halde görmek kalbimi kırmıştı.
"Hadi ama Heejin bir taneyle birşey olmaz, izin ver de yesin"
Ama Heejin öfkeli bir şekilde bana dönmüştü
"Hayır dedim duymadın mı? Yedikten sonra yüzü şişip kızarıyor nefes alamıyor. Bir çilek yüzünden çocuğumu tehlikeye atamam. Ama sen bunu nerden bileceksin ki, sonuçta hiç baba olmamışsın "
Son söylediği canımı acıtmıştı. Tamam belki bir çocuğa sahip değildim ama bu kadar tehlikeli olduğunu bilmiyordum. Tabiki Sol'u riske atmak istemezdim.
"Üzülme Hyunjin amca, annem haklı. Ben sadece şansımı denemek istemiştim "
Sol minik elleriyle elimi okşamıştı.
Bu konudan sonra kimse konuşmamıştı.
Yemek biter bitmez gitmiştiler.Yardımcıya masayı toplamamasını söylemiştim daha önceden. Hemen gidip Solun bardağını alıp bir poşete koymuştum.
Yarın bu mesele kökünden çözülecekti.
_____
Herkese merhaba kısa bir bölüm oldu farkındayım. Ama fikrimi değiştirdim, hikaye biraz daha uzayacak.
Okuduktan sonra oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın lütfen 🌸💞🎀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serein |Hwang Hyunjin|
Fanfic-'Aşk iki kişiyle oynanır Hyunjin, ama nedense hep iyi olan kaybeder... 20.03.2022🕊🤍