3.kişinin anlatımı ;
Bu gün hem Chan hem de Heejin için oldukça zor geçmişti.
Hyunjinin dönmesini hatta evlerine kadar gelmesini asla beklemiyorlardı.
Haliyle tedirgin olmuştular.Hyunjinin Solu isteyeceğini düşünmüyorlardı tabi. Çünkü Sol onun için hiç bir anlam ifade etmiyordu. Hem o ailesini bile bırakıp gitmiş bir adamdı.
Şimdi hiç tanımadığı bir çocuk önemli mi olacaktı?!Ama Hyunjin için durum farklıydı.
Hiçbir zaman geride bir çocuk bıraktığı aklının ucundan bile geçmemişti. Doğrusu Heejinin kendi hayatına devam edeceğini de düşünmüştü. Sonuçta onu terk eden bir adamı beklemek aptallık olurdu. Ama yıllar sonra karşılaştığı bu manzara...
Kıskanmıştı Hyunjin, her ne kadar belli etmese de pişmandı.
Heejin ve Chanı öyle mutlu görmek üstelik bir çocuklarının olduğunu bilmek gerçekten canını yakıyordu.Ama bu gün gördüğü şeyler kafa karıştırıcıydı. Heejin belki de sırf onun canını yakmak için öyle söylemişti.
Ama Solun davranışları aksini söylüyor gibiydi.Bundan emin olması lazımdı.
Eğer Sol gerçekten onun kızıysa onu öylece bırakıp gidemezdi. Onun bir başkasına baba demesini kaldırazmadı. Buna izin veremezdi. Çocuğuna sahip çıkmalıydı.Gerçi tekrar buraya dönmek istememişti. Bu ülke ona sadece sıkıntı veriyordu.Sırf babasının durumu yüzünden Koreye dönmeye mecbur kalmıştı.
Aslında gitmeyi hiç istememişti Hyunjin ,arkadaşlarını, sevdiği kızı bırakmak istememişti. Ama gitmekten başka şansı yoktu.
Çünkü ailesi onu istemediği bir hayata mahkum edecekti.
Eğer giderse istediği hayatı yaşama şansı ola bilirdi.
Bu yüzden Heejini bırakmak zorunda kalmıştı.Suçluydu, farkındaydı da bu yaşadığı cezasıydı. Hakketmişti yalan yok.
Ama yine de kaldıramıyordu işte.
Kendine yediremiyordu.
Sevdiği kadın başka bir adamla evliydi, mutluydu. Belkide çoktan unutmuştu Hyunjini. Ama Hyunjin unutmamıştı.
Heejini hep sevmişti.Hyunjinin babası beklenmedik bir şekilde ölümcül bir hastalığa yakalanmıştı bu yüzden geri kalan zamanını oğluyla mutlu geçirmek istiyordu.
Sırf bu yüzden Hyunjini geri getirmişti.
Ona istediğini gibi yaşayabileceğini söylemişti . Sadece burda, yanında olmasını istemişti.
Artık geri döndüğüne göre herşeye kaldığı yerden devam edebileceğini düşünmüştü Hyunjin. Böyle olmayacağını bilse de istemişti işte. Burdaki arkadaşları hepsi yüz çevirmişti ondan. Kimse onunla görüşmek istemiyordu.Bütün bu düşüncelere bir son verip uyumaya çalıştı Hyunjin.
Yarın yeni bir gündü ve bütün bu karışıklıkları bir bir çözmeliydi.
En önemlisi de Sol konusunu._________________________________________
İyi geceler herkese💛
Aniden gelen ilham perilerim sayesinde burdayım 🧡Devamını da yazmak isterdim ama kafam karıştı. Beynimde o kadar fazla düşünce varki neresinden yazsam bilemedim. Hatta şu kadarcık bölümü bile zor bir araya getirdim..18.04🌟
19.06 düzenleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Serein |Hwang Hyunjin|
Fanfiction-'Aşk iki kişiyle oynanır Hyunjin, ama nedense hep iyi olan kaybeder... 20.03.2022🕊🤍