10💛

50 7 10
                                    

Heejin'den

Chan neden bu kadar rahat anlayamıyordum. Bunca yıl ondan asla şüphe etmemiştim ama şimdi. Ben de ne düşüneceğimi bilmiyordum artık.

Fazla tepki vermiş ola bilirdim çünkü söz konusu kızımdı . Ama yine de bilmiyorum.

Chan:Madem akşam yemeğine davet etti gidelim. Aile olduğumuzu görsün de defolup gitsin. Gerçi amacının ne olduğunu hala çözemedim ama bence sadece tadımızı kaçırmak için geldi.

Heejin:Ben de anlamıyorum Chan. Hele Sol'a yaklaşmaya çalışması.

Chan:Sol bizim Heejin. Artık bu kadar endişelenme. Kimse kızımıza dokunamaz.

Heejin:Tamam o zaman. Gidip Solun gönlünü alayım. Ama lütfen sen de konuş onunla. Hyunjinin iyi biri olmadığını anlat ona. Ben söyleyince bağırıp çağırıyor.

Chan yanağıma küçük bir öpücük kondurup yanımdan ayrılmıştı.

"Sen merak etme bebeğim. O konuyu hemen halledeceğim."

Hwang Hyunjin tam olarak ne için döndün bilmiyorum ama umarım kısa sürede geldiğin gibi defolup gidersin.

_________________________________________

Sol ile konuşup barışmıştık. Hyunjinin evine gideceğimizi duyunca da aşırı sevinmişti. Ama Chan'ın Hyunjin'den hoşlanmadığını söylediğimde yüzü tekrar düşmüştü. Ben pek dinlemese de babasına karşı gelmezdi Sol. Bu yüzden içim rahatdı artık.

Benden hemen sonra
Chan da konuşmuştu kızıyla. Hyunjin'den uzak durmasının daha iyi olacağını söylemişti.
En sonunda Sol ikimize de sarılıp haklı olduğumuza ikna olmuştu.

Şimdiyse "cici komşumuzun " zarif daveti için hazırlanıyorduk.

Sol'u çoktan hazırlamıştım Chan da giyinmişti. Ama ben hala gidip gitmemek arasında kalmış , elbiselerle bakışıyordum.

Sonunda "senden korkan senin gibi olsun" deyip en şık ebiselerimden birini elime aldım. Bu gece onu gördüğümüz son gece olacaktı.

Yaklaşık 20 dakikalık bir hazırlanma sürecinin ardından aynadaki yansımama baktım yeterince güzel görünüyordum. Ama birşey eksik gibiydi. Ben aynaya bakarak düşünürken belime sarılan ellerle irkilmiştim.

Chan:Çok güzel olmuşsun hayatım. Gözlerimi alamıyorum senden

Utanmadım desem yalan olurdu, çünkü ilk defa böyle birşey yapıyordu.
Biraz daha yaklaşıp boynumdan öpmüştü. Bu harekete çok kötü zaafım vardı. Tüm vücudum titremişti. Chan da bunu farkedip kollarını daha sıkı sarmıştı.

"Böyle şeylere alışsan iyi olur bebeğim çünkü daha yeni başladık "

Evet yeni başlamıştı ve ben de çok fazla etkileniyordum. Chanın üzerimdeki etkisi çok farklıydı. Midemde kelebekler uçuşuyordu resmen.

"Bence birşey eksik "demesiyle düşüncelerimden ayrıldım.

"Ne eksik?Ben birtürlü bulamadım "

Birden cebinden kutuyu çıkarmıştı. Açtığında kolye olduğunu gördüm.

Chan"Aslında başka bir zamanda ve başka bir şekilde vermek istemiştim ama bu güne kısmetmiş. " deyip kolyeyi takmıştı.

O kadar zarif ve güzeldiki anlatamam. Tam Chanın alacağı bir modeldi.

Bir kolyeye, bir de gözleri aşkla parlayarak bakan kocama baktım.

Bir teşekkürü hakketmişti.

Yaklaşıp daha sonra utanacağım şeyi yaptım. Dudaklarına küçük bir öpücük bırakıp geri çekildim.

"Teşekkür ederim hayatım"

Ama Chan hala şokta gibiydi.

Chan:Ha..ne?Heejin...Sen az önce ne yaptın? Ben yalnış mı-

Nerden geldiğini bilmediğim cesaretle ellerim yanaklarına gitti ve tekrar öptüm ama bu sefer geri çekilmedim. O da karşılık verince bu sefer ellerim boynuna ordan da saçlarına gitti.
Ne kadar güzel bir hiss olduğunu anlatamam. Sonunda ikimiz de nefessiz kaldığında yavaşça uzaklaştı.

Chan:Sen..sen bana hiç iyi şeyler yapmıyorsun Heejin

Bu dedikleri kaşlarımı çatmama sebep olmuştu.

Heejin:Anlamadım Chan. Ne yaptım?

Chan gözleriyle yatağı işaret edip "başka şeyler istememe sebep oluyorsun,belkide gitmesek daha güzel şeyler yapa biliriz"

Bu dedikleriyle kıp kırmızı olmuştum.
Ne olmuştu bu adama ? Aklından neler geçiriyordu böyle?

Kendimi toparlayıp,
kapıya taraf dönerek konuyu değiştirmeye çalışmıştım.

"Hadi aşağı inelim artık, Sol beklemekten sıkılmıştır. "

Chan bu halime gülerek
"Kaç bakalım Heejin,nereye kadar kaçacaksın merak ediyorum"demişti.

Sıcak mı olmuştu? Kim artırmıştı bu evi şeyini... Ne diyorum ben. Hemen kapıyı açıp aşağıya inmiştim. Chan da peşimden inmişti.

Sol:Sonunda hazırlana bildin anne. Babamı göndermek yerine kendim gelseydim keşke.

Keşke sen gelseydin kızım. Yukarıda neler çektiğimi bilemezsin.

Chan:Evet artık hepimiz hazırsak gidelim şu "biricik komşumuzun "evine dedi imalı bir şekilde. Tabiki bunları söylerken hedefi Sol'du.

"Hadi bakalım başlasın lanet intikam gecesi " dedim içinden.

_________________________________________

Daha fazlasını yazmadım çünkü soft bir bölüm olsun istedim. Hyunjin ile kaos yaşanacak sonraki bölümde "düşman çatlatma" operasyonu olacak.

Bu arada Chan ve Heejin bebeklerim çok tatlılar 😻🤧

Serein |Hwang Hyunjin|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin