...

691 18 4
                                    

mention a userrmention a user" jerit Tasya yang merupakan bestfriend Mya Aleeya sejak dari Form 1 lagi.

"Aku penat lah kejar kau. Stop please !" jerit tasya lagi.

"Slow lah kau nie badan kecil tapi stamina takde". Kata Mya pada Tasya.

"Weh rehatlah kejap". "Yelah kita rehat kat tempat duduk bawah pokok tu". Kata Mya.

"Aku nak tanya something boleh tak ?"Tanya Tasya. "Apa dia ? cakap lah". ujar Mya kehairanan.

"Kau dengan Ariel ada pape ke ? Kenapa kau tolong dia ? sedangkan kau tahu Wawa taknak dah dekat Ariel tu. And Wawa dah pun ada pakwe baru". ujar Tasya. Mya hampir tergelak melihat Tasya yang menyoalnya berupa machine gun.

"Entah lah Sya aku pon tak tahu kenapa aku still contact and nak tolong si Ariel tu. Pakwe aku pon boleh tahan jugak suruh si Ariel tu jaga aku alasan dia jauh kat Sepang sana". Kata Mya pada Tasya.

"Like Seriously ? Bila ? and mana kau tahu ? siapa bagitau kau ? "ujar Tasya melontarkan soalan umpama machine gun again. Agaknya memang itu sifat Tasya.

"Hehehe relakslah kau ni. Dah macam machine gun yang nak pergi berperang." Tawa Mya dengan soalan si Tasya.

" Aku bukan apa beb terkejut juga yang si Paan tu boleh suruh si Ariel ni jaga kau. Bila diaorang jumpa ? "tanya Tasya dengan wajah kehairanan.

"Hehehe." Tawa Mya. "Kau ingat tak time kita buat study group dekat library Shah Alam tu ? masa tu kita bertiga pergi then time tu jugak pakwe aku ajak jumpa sebab dia turun Shah Alam. So time tu lah dorang kenal then maybe time tu bertukar tukar nombor." Ujar Mya mengimbau kembali waktu itu.

"Haa yaa yaaa ! Aku baru ingat. Ohh i see. Then Paan text Ariel lah. No wonder lah Ariel caring gila kat kau sekarang nie. I see. Hmm ingat ada pape lah korang berdua nie. Rapat semacam je. hehehehe." Ujar Tasya sambil mengusik Mya.

Maaf lahh yea tak seberapa novel saya nie. Saya sedang memperbaiki lagi.
Please comment and vote yahhh !!!
XoXo

Kau Jodohku !Where stories live. Discover now