...

105 6 0
                                    

Bab 7.

"B nahh.. Minum lah air nie. " ujar Mya lalu menghulurkan air.

"Thanks sayang. Sayang tak minum ke ?," soal Paan apabila melihat sebiji cawan je dihidangkan.

"Nope I dah minum tadi. Takpe B minum lah. " Ujar Mya.

"So B brape lama stay sini ? " .

"Hmm I think seminggu kot sayang. Why ? Tak happy ke ? " Paan memandang Mya.

"No lahh. Of course I happy. Buah hati I ada disini. " Ujar Mya sambil tersenyum bahagia kerana dia amat merindui Paan.

"Esok lepas sekolah I amik you yea. Kita pergi dating."

"What ? Esok lepas sekolah ? You amik I ? I pakai uniform ? Pergi dating ? B takmau lahh. Tak selesa nanti orang pandang I keluar jalan jalan pakai uniform. Macam ponteng sekolah pulak. " Ujar Mya sambil cemberut.

"Amboi Yang. Banyak nya membebel nya tak sempat I nak cross line. " Ujar Paan sambil ketawa.

"Seriouslah B. I taknak."

"Hahahahahaha okay okay chill Sayang. I amik you balik sekolah then kita balik rumah you then you pergilah tukar baju. Pakai lawa lawa wangi wangi. I taknak pon bawak you dari sekolah terus pergi dating. Bau masyammmm." Ujar Paan sambil tutup hidung.

"Youuuuuuuuu! Eeeeeeeiiiii! Jahatttnya! I wangi okay. Suka hati you cakap I busuk. You tu yang busuk." Kata Mya sambil mencubit Paan kerana geram dengan usikan Paan.

"Okay Sayang okay okay. Sakit Sayang. You nie boleh tahan jugak cubitnya. Okay okay I surrender. Kalau dibiarkan making lebam lagi badan I. " Ujar Paan.

" Okay lah B. You rest yea. I pon dah mengantuk nie. Bye B goodnight. Sweet dream Assalamualaikum." Ujar Mya lalu berlalu ke bilik.

"Okay Sayang bye goodnight too sweet dream too and I love you.Waalaikumsalam." Ujar Paan lalu berlalu jugak ke bilik tetamu.















Sorry guys lambat update busy gila gila. Anyway I'm back so enjoy the story.

READ VOTE AND COMMENT
READ VOTE AND COMMENT
READ VOTE AND COMMENT!!!

TQ. XOXO.

Kau Jodohku !Where stories live. Discover now