Part 5 ❄️

30 4 0
                                    

Keep strong!!!👍🌸💕



~sambung~


~Di padang sekolah~


Eunbyeol : "Cha Songju belum sampai?"

"Dia mungkin lambat sebab dia pakai solekan" kata kawannya itu.

Mereka tersedar apabila ada seseorang sedang berjalan ke arahnya. Dan dia adalah Cha Songju.

Cha Songju berjalan dengan bergayanya dan memakai cermin mata kerana cuaca hari ini sangat panas. Maklumlah nak jaga mata supaya x sakit...

Semua orang yg berdiri di situ terpegun melihat Cha Songju kerana Cha Songju merupakan org yg bergaya dan cantik serta bentuk badannya yg menarik

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Semua orang yg berdiri di situ terpegun melihat Cha Songju kerana Cha Songju merupakan org yg bergaya dan cantik serta bentuk badannya yg menarik..

Dia berjalan di hadapan Eunbyeol dan berhenti, membuka cermin matanya dengan rasa marah, sambil berkata.

Cha Songju : "Saya rasa jengkel, uniform dungu ini menyembunyikan badan saya." Dengan rasa marah.

Eunbyeol : "Tak apa. Badan awak sendiri menarik."

Kawannya yg satu lagi melihat ke arah Cha Songju dan Eunbyeol dari atas ke bawah sambil berkata kepada mereka.

"Saya suka kasut-kasut awk" 

Cha Songju dan Eunbyeol tersenyum. Tanpa berlengah masa mereka terus menunjukkan beg mereka masing2.

Cha Songju/Eunbyeol : "Ini dia!" Sambil menunjukkan beg mereka yg same berwarna biru.

"Apa? OMO!, memalukan. Awk berdua bercintakah? Dengan rasa yg kurang senang.

Cha Songju : "Awk fikir itu saja?. Kami memakai... seluar dalam sama juga. 

Kawannya terkejut sambil menunjukkan eksperesi muka yg geli.

Eunbyeol : "Yalah.."

Cha Songju : "Merah jambu, awk lupa?"

Eunbyeol : "Sy pakai."

Cha Songju : "Penipu, awk selalu pertahankan diri apabila rasa bersalah. Biar sy lihat." 

 Songju cuba untuk mengalihkan kain Eunbyeol yg berada di situ. Sementara Eunbyeol yg terkejut lalu pertahankannya dan berlari. Kawannya yg melihatnya berasa gembira...yelah..mereka adalah kawan yg sgt rapat..

apabila kite menyayangi seseorang yg digelar sahabat sejati, yg pasti semua org memang x paham. Adakalanya, mereka x thu bile sahabat sejatinya akan datang utk menemaninya...itulah...sepanjang kite hidup, kalau kite mempunyai kawan baik pastikan kite menjaganya dgn betul2 dan penuh kasih syg.... kawan biasa x akan kekal dgn kite , sebaliknya kawan baik tidak juga dikira akan menemani kite...carilah sahabat yg akan mendukung kita  ke arah yg benar dn sentiasa support masing2...sesungguhnya sahabat sejati itu yg akan menemani kite disaat kite sush mahupun senang. Seperti sy yg mempunyai seorang kawan baik. Dan pastinya sy x akn pernah lupa atau mengabaikannya..bagi sy, susah utk mencari kawan yg mcm tu...see..sy ade kawan baik pun seorang je...kalu yg biasa tu adelah..and than..Selalu gembira bersama2...sehingga besar kira xakn berpisah..walaupun masa menghalang kite bersama tetapi hati sentiasa dekat..chat lah dgn sy walaupun sebanyak sepatah perkataan ...sesungguhnya itulah yg membuat sy gembira..bagi sy satu perkataan yg awk bgi akan mengharukan sy dan terasa amat dekat dgn awk...maaf jika sy terkasar bahasa ..ehh..maaf semua, terbawa emosi pulak ..😂 Okay..sambung..

❤️Who Are You/bullyWhere stories live. Discover now