Part 1

98 8 8
                                    



~bercakap di depan camera


Eunbi: "Oh, sekolah?...itu..saya x nak pergi , tapi saya rasa cemas kalau x pergi. Kalu saya x pergi sekolah lagi, saya mungkin nak pergi. Haha, pelik kan?. 

"Masa yg saya x suka di sekolah?."

"...Ehmm...masa rehat". Bercakap dengan perasaan takut dan sedih. Dan Eunbi terus tukar topik dengan mengambil 3 kertas yang berada di atas laci .

Dan bercakap...

Eunbi: "Saya ada tiga kerja. Apabila saya tamat sekolah, saya perlu tinggalkan Rumah Cinta dan pindah keluar."dengan gembira.

"Impian saya adalah untuk jadi seorang guru . 

".....Seseorang yg faham apa yg pelajar katakan, sembunyikan dan..apa yg mereka tipu...



~Sekolah Tinggi Nuri~:)

"Hapyy birthday to you! Happy birthday to you! Happy birthday Soyeong! Happy birthday to you!". 

Mereka bernyanyi dan memegang Soyeong dengan matanya (Soyeong) tertutup.Dan mereka membawanya ke tempat yg sunyi.Apabila mata Soyeon dibuka, dia terkejut apabila melihat di depannya ada Eunbi yg tangannya telah dipegang dengan erat oleh kawan Soyeong.Dan kawannya berkata..:),,,

"Ini dia!!!.......Kejutan!!"

Eunbi yg melihat Soyeong di depan dengan penuh rasa marah dan berkata.

"Apa awak buat?"

Kawan Soyeong pun berkata kpd Soyeong yg mereka mempunyai hadiah yg paling istimewa dan best untuk Soyeong ....dan berkata..

"Bukan ini saja."

 Lalu mereka pergi kpd Eunbi yg berada di depan mereka lalu mereka memegang kedua-dua tangan Eunbi dengan kuat untuk membuatnya duduk.

Eunbi pun bersuara.

Eunbi: "......Lepas!!......Le...Lepaskan saya!!!

Malangnya...,

Eunbi tidak berdaya lalu jatuh tersungkur menghadap Soyeong.Soyeong yg melihatnya terkejut dan tidak berkata apa-apa. Sementara kawan-kawan Soyeong cuba melakukan sesuatu kepada Eunbi.:)...(Sambil berkata):)....

"~Langkah pertama.!!".. (Ba-bam!)...Pecahkan telur.

Kawannya mengambil tiga biji telur sambil berkata.."Step one, pecahkan telur"...lalu dia baling telur itu kpd Eunbi tiga kali di atas kepala Eunbi.Satu persatu dilemparkan ke atas kepala Perempuan itu.

Eunbi yg duduk disitu takut dan terasa seperti mahu menangis.😭

Mereka meneruskan rancangan mereka dengan langkah yg kedua..

"~Langkah kedua!!..(Ba-bam)      "Tuangkan"..

Mereka menuangkan tepung kepada Eunbi...habis baju Eunbi kotor dan penuh dengan tepung yg banyak!

"~Langkah ketiga!!..(Ba-bam)  

"Tambahkan...sos istimewa!!"

Tanpa tidak dijangka...mereka menuangkan sos ikan kepada Eunbi..Soyeong yg melihatnya senyap dan terkaku..

Seorang drpd mereka bercakap.

"Dan kek istimewa kita...siap!!(semuanya)....dan Soyeong, SELAMAT HARI JADI!!...yeah!!....muah!!"

❤️Who Are You/bullyWhere stories live. Discover now