Razem z Julią i chłopakami poszliśmy na plaże.Zawsze z Julią tam siedzimy więc teraz nie mogło być inczej.Siedzieliśmy do późnego wieczora.Wieczór był bardzo miły.Bliżej poznałyśmy chłopaków którzy okazali się być mega pozytywnymi ludźmi.
Po powrocie do domu zjedliśmy szybką kolacje i wszyscy rozeszedliśmy sie do pokojów.
Wziełam szybki prysznic i zaczełam wyszukiwać w internecie ich zespołu.Z tego wszystkiego wyszło że nie jest to byle jaki zespół tylko popularny zespół który zdobył nie jedną nagrode i nominacje.
Tak własnie upłynął mi wieczór....
-Halo?-przyłożyłam słuchawke do swojej nie obudzonej twarzy.
-Ty jeszcze nie wstałaś?
-spytała mama
-Nie i nie mam takiego zamiaru-wymrukałam rozłączając rozmowe.
Niestety już nie usnełam i poszłam sie ubrać w ubrania codzienne.Potem zeszłam na dół na śniadanie.Przysiadłam sie do chłopaków którzy jedli płatki śniadaniowe na które po dłuższej chwili też miałam ochotę.
Do pokoju w którymś momencie wleciała Julia.
-Natalka!!!!
-Nie krzycz tak!
-Mówisz żebym nie krzyczała a sama na mnie krzyczysz-powiedziała.
-Dobra dobra lepiej powiedz o co chodzi.
-Wyprzedaż!
-Ja myślałam że to serio jakaś mega wiadomośc a ty mi tutaj z wyprzedażą wyskakujesz....
-Nie cieszysz się? -spytała zawiedziona
-Nie
Chłopcy wybuchneli starasznym śmiechem.Prawie wypluli swoje płatki na podłoge ale jak powiedziałam im że oni to będą potem sprzątać to sie uspokoili.
CZYTASZ
Wakacje z SOS'ami FF 5 seconds of summer
FanfictionTe wakacje miały być normalne ale przyjazd zespołu zmienił wszystko....Nowi przyjaciele , nowe przygody,nowe miłości...