Част 7

186 5 3
                                    

Беше тъжна, съсипана и съкрушена. В нея сякаш нямаше душа. Точно се съвзе и пооправи и пак се влюби. Влюби се в бившия приятел на най-добрата й приятелка - Ива. Тя нямаше нищо против него освен факта, че го мразеше защото не й вярва. Те бяха излезнали във ваканция. Момчето се каьваше Денис и на пръв поглед беше голям сладур. Но когато човек го опознае му се иска да не го познава. Така той още беше на училище защото той беше 8 клас, а тя 7-мии беше свършила 15-тина дни преди него.
Те излизаха постоянно. Нея я беше страх да се целува, защото до сега никога не го беше правила. След 2-3 дена от както те ходеха тя се поотпускаше все повече и повече. Целуваше си го спокойно. Прегръщаше си го. Лигавеха се. Но един ден тя разбра, че не е единствената. Той ходеше с още едно момиче. Шарлот реши да види до къде ще продължи неговата наглост, а и Денис искаше само секс от нея. Използваше я за пари, за да може да си купува цигари. Нямале нищо против пушенето, но той не пушеше само цигари, а и трева и постоянно пиеше. Пропадняк. Но тя беше решила, че това не пречи. Но напротив..това пречеше страшно много. Опитваше се да не се влияе от него.
Един ден тя се ровеше нещо из фейсбук и намери другото момиче с което той ходеше - Царина. Хубаво име, тя беше хубава, но той изобщо не беше за нея. Шарлот искаше да говори с нея и да й каже какъв е той и какво иска. Писаха си двете. Царина се направи, че разбира Шарлот, но в действителност изобщо не беше така. Двете се мразеха макар и да не се бяха виждали.

Животът на един тийнейджърWhere stories live. Discover now