Част 8

140 7 0
                                    

Царина беше казала на Денис какви й ги е наговорила Шарлот. От там стана един голям скандал. Денис и негови приятели бяха отишли да бият Шарлот. Защото била говорила пълни глупости. В действителност това си беше жалката истина, но както и да е. Всички бяха отишли пред блока на Шарлот. Тя излизаше, защото беше на урок по математика и изобщо си нямаше и на представа, че това ще е най-кошмарния ден в нейния живот. Когато излезна ги забелява и се скри. Те стояха пред блока й и звъняха на звънеца. Никой не излизаше, защото всъщност нямаше никой в тях. Родителите и бяха на работа, а сестра и на детска градина. Тя разбра, че търсят нея и почна да тича, но за нейно нещастие едно от момчетата я видя. И тръгнаха да тичат след нея. Спря я сфетофара на улицата, защото беше червено, а не искаше да я бутне някоя кола, но пък я беше страх от тях. Те я настигнаха. В групичката имаше 4 момчета и 1 момиче. Тогава започнаха да крещят по нея. Денис тръгна да й посяга и тогава едното момче му хвана ръката. След има няма 5 минути Денис пак тръгна да и посяга и пак същото момче му хвана ръката. Не му позволи да я удари. Така тогава слезна госпожата от уроците на Шарлот и я спаси от всичко това. Тогава те бяха решили да отидат пак до блока й. Когато вече бяха там понеже нямаха ключ от входната врата счупиха стъклото и се качиха на нейния етаж. По стените и по вратара и написаха с перманентен маркер 'курва' 'умри тъпа курво' и т.н. Когато Шарлот се прибра видя стъклото и надписите по стените. Беше съсипана и беше съкрушена. Разплака се. В този момент майка й се прибра.

Животът на един тийнейджърDove le storie prendono vita. Scoprilo ora