Apate

58 9 3
                                    

Hayatımda ilk defa kitap yazıyorum. Doğrularımla yanlışlarımla iyi okumalar.

Bu bir taekook kitabıdır.

The Weeknd – The Hills

"Jeongguk!" seslenen kişiyi görmek için kafamı kaldırdım. Jin bar tezgahına doğru yaslanmış bana bakıyordu.

"Jin! Yoruldun mu? Istersen yer değişebiliriz."

"Yorulmadım ama sen birazdan yorulacaksın."

"Ha?" devam etti.

"Bugün çok özel müşteriler geliyormuş." kaşlarımı hafifçe çattım. Haberim yoktu. Merakla "Sahi mi hiç haberim yok." demem ile gülümsedi. Tahmin ediyor gibiydi.

"Patron tembihledi. Jeongguk'a deme, dersek kabul etmez diye."

"Ulan!" hazırladığım içkileri tepsisine koydum.

"Sızlanma it. Aylık maaşının 3 katını bir gecede kazanacaksın."

"Pha lan. Kabul. Ne zaman geleceklermiş?"

"ASDFGHGFDS. Bar tamamen boşalınca sanırım."

"Tamamdır. Hadi sen işine devam et." kafa sallayarak tepsiyi aldı ve gitti.

Jin salağı gittikten sonra mekan yavaş yavaş ritmini kaybetmeye ve boşalmaya başlamıştı. Mekanda çalışanlar dışında kimse kalmamıştı. Bir süre sonra onlarda gitmişti. Bar kısmından çıktığım sırada telefonuma gelen mesaj ile elimi cebime attım.

Cin: Aldığın maaşla bardaki tüm çalışanları yemeğe çıkartacaksın asdfgfds

Cin: Senin üzerine iddiaya girip kaybettim kanka ya kb

Me.:gerizekalı seni. Görüşeceğiz senle

Telefonumu cebime koyup sadece çalışanların girebildiği odaya girdim. Odaya girdikten bir süre sonra barın sahibi olan Hoseok Bey girdi.

"Müşteriler geldi gelecek Jeongguk. Sen hala bu halde misin?"

"Ulan seni de müşterilerini de sikiyim." demek çok isterdim ama işim önemliydi.

"Üzgünüm patron. Nasıl bir hale gelmeliyim anlayamadım?"

"Şu salaş üstlerinden kurtul. Getirdiğim takın elbiseyi giyin. Ve hazır ol." elinde tuttuğu paketi fark etmemiştim bile. Paketi iki kişilik koltuğa koyup odadan çıktı.

Paketi açtığımda düz siyah bir gömlek ,pantolon ve ceket gördüm. Hızlıca üstümdekilerden kurtulup patronun getirdiği kıyafetleri giydim.

Sözü edilen müşteriler geldiğinde yerimde hafifçe kıpırdandım. Gerilmiştim. Bu insanlar silahlıydı. Işte bu daha da gericiydi. Patronun neden bana bu müşterileri detaylıca anlatmadığını anlamıştım. Bu insanlar tehlikeliydi çünkü.

Mekana ilk bir kadın ve arkasında yedi tane korumayla giymişti. Kadının siyah küt saçları, bir kadına göre uzun vardı. (Ortalama bir kadın 1.65 ise o kadının 1.75 olduğunu düşünebilirsiniz.)

Açık kahverengi gözleri benimkilerle buluştuğunda bakışlarını kaçırana kadar kaçırmadım. Ilk pes eden o olmuştu. Üzerindeki siyah paltosunu yanındaki adama vererek masalardan birine oturdu.

Hoseok bey adını hala bilmediğim kadın ile sohbet ederken içeri birden üç adam girdi. Önde yürüyen başları olmalıydı. Gördüğüm bu adam beni oldukça etkilemişti. Bisex olmak zordu ya cidden.

Eliane  ❦ TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin