Πρόλογος

71 40 14
                                    

Δεν ήξερα πως να αντιδράσω. Τι να πω, τι να κάνω, αν έπρεπε να πω ή γενικότερα να κάνω κάτι.

Ήμουν απελπισμένη. Εντελώς. Εκείνη, νεκρή, δεν μπορούσα να της εκμυστηρευτώ τα λάθη μου, τα μυστικά μου, τα βάσανα μου.

Εύχομαι να ήταν αλλιώς τα πράγματα. Να ήμουν εγώ στην θέση της. Μακάρι... Βέβαια ο χρόνος δεν γυρίζει πίσω. Εκείνη είχε πεθάνει και εγώ ήμουν αναγκασμένη να συνεχίσω να επιβάλλω στον εαυτό μου να περνάει τα βάσανα της ζωής, σαν κύματα σε μια βαθιά θάλασσα.

Για εκείνη. Για την Μητέρα μου. Για εκείνον. Για... Όχι, όχι εμένα. Αν ήταν στο χέρι μου, θα ήμουν ήδη νεκρή.

Αλλά αρκετά το φιλοσόφησα. Ήταν η ώρα να αντικρίσω το πρόσωπο εκείνου που μου κατέστρεψε την ζωή. Σήκωσα το βλέμμα μου, για να αντικρίσω...
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Heya Guys!!! (Καησπέρα [επίτηδες το έγραψα καησπέρα και όχι καλησπέρα])

Τι κάνετε πώς είστε?

Ελπίζω να είστε όλοι πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα μα πάρα πολύ καλά!

Χάθηκα λίγο, το ξέρω...

Αλλά, επανήλθα με καινούργια ιστορία!!!!

Για πείτε καμιά γνώμη ε ε ε? Σας άρεσε?

Αν ναι, τότε...

Σχολιάστε

Ψηφίστε

Και κάντε Follow!

Αυτά από εμένα, Καλή συνέχεια στην μέρα σας και σας ευχαριστώ για την υποστήριξη σας!🐱🦊🐱🦊🐱🦊🐱🦊🐱🦊🐱🦊🐱🦊🐱🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊😺🦊

Η Αγάπη της επόμενης μέραςWhere stories live. Discover now