Ma reggel teljesen felpuffadt szemekkel és arccal keltem a tegnap estének köszönhetően. Egyáltalán nem voltam most kíváncsi senkire csak otthon szerettem volna lenni végre.
Magamhoz vettem a telefonomat ami éppen felvillant és 9.34-et mutatott, Fanni írt, és, hogy Bendi követni kezdett engem.
🔸fannigecsek: 10 perc múlva el leszel készülve? Emehetnénk reggelizni a srácokkal!
🔹kori.vincze: Nekem most nincs kedvem illetve éhes sem vagyok, de te menj nyugodtan, megleszek.
🔸fannigecsek: Azt mondta Bendi, hogy megbántott, de ennyire, hogy kíváncsi sem vagy rá?
🔹kinga.szegedi: Fanni kérlek ne firtasd ezt a témát, igen nincs hozzá semmi kedvem és örülnék neki, hogy semmiféle programot nem szerveznétek a társaságába nekem és ha most nem haragszol elkészülök és várom, hogy minél hamarabb elinduljon a gépünk. Szia!
Nem vagyok büszke magamra hiszen Fanni aztán igazán nem tehet semmiről én voltam a hülye, hogy egy nap után a legnagyobb sérelmemet elmondtam Bendinek aki valószínűleg semmit sem szeretne tőlem.
Ezekkel a gondolatokkal öltöztem fel és pakoltam össze véglegesen a hotelszobát és a bőröndömet. Ezután mivel kezdtem éhes lenni elindultam a közeli kis helyre reggelizni egyedül, de ahogy kiértem szobámból teljes felszerelésben láttam Dominikot és Bendit Fanni szobája előtt, Dominikra nézve bólintottam neki és indultam volna tovább, de Bendi megállított.
-Beszélhetnénk légy szíves?-kérdezte.
-Neharagudj, nem szeretnék és nem is lenne miről.-hagytam faképnél.
Teljesen elment az étvágyaim így csak egy nagy sétát tettem és ezután indultam vissza a hotelszobámba. Visszaérve ismét elkaptam a pillanatot, bár kétség kívül hozzám indult barátnőm.
-Beszélnünk kell.-mondta Fanni.
-Fanni én nem szeretnék Bendiről vagy a tegnap estéről beszélni inkább most csak egyedüllétre vágyom.-mondtam neki lesütött szemmel.
-Annyira nem értelek pedig csak segíteni szeretnék, de tudod mit akkor gondolj csak magadra.-mondta és a szobájába bemenet becsapta az ajtót.
Nem akartam hinni a fülemnek, de hát már tehetetlen vagyok ebben az ügyben. Megnéztem és ha 15 percen belül elindulok eltudok menni a korábbi járattal. Már csak a reptérről írtam meg Fanninak a tervemet.
🔹kori.vincze: Ne keressetek eljöttem a korábbi géppel, érezzétek jól magatokat!
A választ meg sem várva kikapcsoltam a telefonomat és szálltam fel a repülőre majd közel 3 óra múlva szálltam le Budapesten. Tömegközlekedéssel mentem haza, hiszen úgy volt Dominik fog hazafuvarozni. Mikor hazaértem akkor kapcsoltam be a telefonomat, mert tudtam Fanniék gépje is javában elindult hazafelé.
🔸fannigecsek: Ne haragudj rám kérlek, ne menj el egyedül, ha kell kirakoma fiúkat is.
🔸fannigecsek: Tényleg elmentél Kori?
🔸fannigecsek: Az Isten szerelmére válaszolj már!🔹kori.vincze: Épségben hazaértem, szeretnék most pár napig egyedül lenni és ne haragudj hanem kereslek, tényleg sajnálom.
Ezután neki álltam összedobni magamnak egy vacsora szerű dolgot, hiszen annyi idő lesz körülbelül mire elkészül. Miután elkészült a tejszínes tésztám neki láttam enni és épp mikor befejeztem szólalt meg a csengő, így mentem is ajtót nyitni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beleszerettem egy válogatott focistába
Fanfic"Keveseknek adatik meg, hogy pontosan meg tudják mondani, mely pillanatban jöttek rá, hogy ezentúl minden reggel ugyan a mellett az ember mellett akarnak felébredni!"