————————2,5 hónap múlva————————
Hát végre eljöttek ezek a napok is, hiszen Bendi egy ideje Magyarországon tartózkodik és most tölti a kis pihenő idejét a szezon végeztével így kicsit többet lehettünk együtt. Valamint jelenleg már a barátainknak sincs semmiféle elfoglaltsága így együtt tölthetünk pár napot, majd aztán ismét búcsút kell vennem Benditől, mert nemsokára kezdődik a Svájci szezon. Tegnap érkeztünk meg Horvátországba a kis csapatunkkal ami annyit takar, hogy Bendi, én, Fanni, Dominik, Boti, Barni (csak nekem engedi, hogy így hívjam) és pár ismerőse a fiúknak. Egészen kialudtan ébredtünk a mai reggelen.
-Jó reggelt Bendi.-mondtam neki és szájára finom puszit adtam.
-Jó reggelt Bébi-mondta.
-Megyek készítek valami reggelit, lehet még Fannit is befogom.-mondtam.
-Előtte azért vegyél fel valamit, nem szeretem ha téged bámulnak a fiúk.-utal arra, hogy csak egy bugyi és az ő pólója van rajtam, illetve előjött a féltékeny éne és, hogy az itt lévő fiúk közül csak Dominiknak van barátnője rátesz egy lapáttal a féltékenységére.
-Persze előtted flangálhatok így.-húztam huncut mosolyra ajkaim, de azért magamra húztam egy biker shortot.
-Pontosan, így csak én láthatlak.-mondta majd visszahúzott maga mellé és egy hatalmas cuppanós puszit adott arcomra és engedett is a dolgomra.
-Jó reggelt.-mondtam a konyhába leérve.
-Jó reggelt.-jöttek a válaszok.
Meglepetésemre reggelivel vártak a srácok, de valószínűleg Fanni és Dominik készítette az egészet ahogyan tegnap mi Bendivel.
-Kávét?-kérdezte Barni.
-Azt megköszönöm.-mondtam.
-Hol hagytad Bendit?-kérdezte Boti.
-Fent van, szerintem jön mindjárt.-mondtam.
-Hallottam a kis beszélgetéseket és valóban jó ötlet volt felöltöznöd, főleg, hogy Bendi pólója szinte teljesen eltakar.-mondta ismét Boti amire persze azonnal lángba borult az arcom ezen pedig Fannin kívűl mind egytől egyig nevetni kezdtek.
-Na jólvan most már fogd be a lepcses szádat.-hallottam meg magam mögött Bendi hangját és arra következtettem belőle alig tudja visszatartani nevetését ezért azonnal bordái közé könyököltem amire egy hangos "Áu" volt a válasz amin mégjobban nevetni kezdtek.
-Na jólvan ezt most megérdemeltem.-mondta majd leült mellém és kezét combomra helyezte amire azonnal rákulcsoltam ujjaimat.
-Visszatérve az előbbi beszólásodra kedves Botond a bátyád elég féltékeny szóval csak ennek lehettél fültanúja.-mondtam mosolyogva.
-Vagy lehet, hogy egy szál semmiben voltál.-mondta Barni is a véremet szívva.
-Hm, mint ahogy valamelyik este a lányra találtam nálatok a konyhába mikor lementem inni?-kérdeztem a kis Bollát beköpve bátyainak akik azonnal rám kapták szemeiket.
-Ne már Kori azt mondtad nem mondod el senkinek-mondta Barni.
-Máskor ne szívd a vérem.-mondtam majd felálltam és megöleltem, mert tudtam ezzel azonnal elfelejti, majd visszaültem Bendi mellé és összekulcsoltam újra kezeinket.
-Na jó el van felejtve.-mondta.
-Én szeretném hallani a történetet.-mondta Boti rám nézve.
-Te nem szeretnél semmit sem attól, mert neked nincs szexuális életed mindenki másét szívesen meghallgatod.-mondta neki Barni.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Beleszerettem egy válogatott focistába
Fanfic"Keveseknek adatik meg, hogy pontosan meg tudják mondani, mely pillanatban jöttek rá, hogy ezentúl minden reggel ugyan a mellett az ember mellett akarnak felébredni!"