CHAPTER 7 (18+)

70 1 0
                                    

----------------------6 hónap múlva-----------------
2023.06.10.
Ma reggel fél 9 után keltünk fel Bendivel, éppen arra, hogy a Bolla testvérek "férfi" tagjai, valószínűleg Bendi szobája előtt veszekednek. Most jelenleg Székesfehérváron tartózkodunk a szüleinél. Bendi felé fordultam majd nyakhajlatába bújtam és apró puszikat nyomtam rá.

-Jó reggelt!-nyomtam végül szájára is egy puszit.

-Jó reggelt!-mondta még mindig nagyon kómásan.

-Fogjátok már be!-ordított ki Bendi, mire elhalkultak.

Kikeltünk az ágyból majd felöltöztünk, azután pedig bevetettük az ágyat és elindultunk a konyhába.

Mára az a tervünk, hogy megyünk fel Pestre, hiszen a fiúknak edzésük lesz Telkiben, Bogit pedig visszük magunkkal, mert megbeszéltük, hogy tartunk egy csajos délutánt, amíg Bendi edzésen van.

A konyhába érkezve az egész család lent volt már csak mi voltunk a hiányzó láncszemek.

-Jó reggelt!-köszöntünk.

-Nektek is jó reggelt!-köszöntek vissza a többiek is.

Ezután neki kezdtünk a reggelinek amit Bendi anyukája készített nekünk és ami sajtos, baconos rántotta volt.

-Egyébként nem tudom mi volt a vita tárgya, de igazán hagyhattatok volna minket még aludni.-szólalt meg Bendi az öccseire nézve.

-Szerintem meg igazán felkelhettetek volna már hamarabb is, nekünk mindig figyelni kell rátok, tiszteletbe tartani Kornélia pedig már több, mint 1 éve együtt vagytok.-mondta gúnyosan és szemforgatva Boti, amire bátya és öccse is nagyon csúnyán nézett rá.

-Persze, mikor Kori segít neked akkor jó.-mondta Bendi kicsi kikelve magából, amire combjaira simítottam kezem.

-Ki ő hmm? Én az öcséd vagyok.-mondta Boti is szintén kikelve önmagából, amire már édesanyja is rászólt.

-Hagyd Kriszta!-szólaltam fel.-Csak nyugodtan, viszont én felmennék a szobába, köszönöm a reggelit, finom volt.-mondtam, hiába alíg ettem belőle.

Igazán rosszul estek Boti szavai, hiszen én semmit sem tettem ellene, sőt nem is hoztam volna fel a reggeli dolgokat, viszont Bendi igen. Mindig mindenben segítettem neki mégsem bír engem úgy tűnik, pár perc múlva Bogi jelent meg a szoba ajtajában.

-Bejöhetek?-kérdezte.

-Persze.-mondtam egy hamis mosollyal az arcomon.

-Ne vedd magadra, Bendi elbeszélgetett vele.-mondta.

-Sajnálom, hogy miattam veszekednek, nem szerettem volna őket egymásnak ugrasztani.-mondtam szomorúan.

-Nem volt fair Botitól amit csinált, nem te szóltál rá, hanem Bendi, nem is tudom miért téged kezdett el ócsárolni.-mondta.

-Hát úgy tűnik azt gondolja nem vagyok elég jó a bátyja számára.-mondtam.

-Tökéletes vagy Bendinek.-mondja mosolyogva.

-Nem biztos.-mondom, mire Bendi megjelent az ajtóba.

-Mehetünk kicsit hamarabb?-kérdezte inkább Bogitól.

-Persze megyek a cuccaimért.-mondta neki Bogi, majd elhagyta a szobát.

Ezután Bendi semmit nem mondott csak hozzám lépett, majd szorosan magához húzott és csak ölelt pár percen keresztül. Az ölelés után pedig megindultunk lefelé, ahol Botin kívűl mindenki ott volt.

-Este visszahozom vagy Bendi visszahozza, ha szeretné, de nyugodtan maradhat fent is.-mondtam Krisztának Bogira gondolva.

-Rendben.-mondta Kriszta.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Sep 19 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Beleszerettem egy válogatott focistábaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang