Tu cine ești?

42 10 0
                                    

-Și ce căutăm noi aici? Ști că nu-mi place să cobor pe acest tărâm.
-Nu mai fii așa arogant Namjoon! Doar pentru că ești fiul zeiței înțelepciunii nu înseamnă că ești înțelept!
-Jin! *spune oprindu-se * De ce am coborât pe pământ ?!
-PENTRU CĂ vreau să-i stric sesiunea de vânătoare a lui Yoongi , săracele animale nu merită să moară doar de plăcerea de a vâna. *spune Jin continuând să meargă și să-l tragă pe Namjoon după el*

-Le putem mânca noi! Zic și eu.
-Pentru un înțelept pari destul de prost Namjoon! Ești jumătate zeu , poți mânca destul din jertfe!
-Noi nu suntem cunoscuți!
-Mănânci destul din ce primește maică-ta!
-Și unde îl vom găsi noi pe Yoongi la cât de mare este pădurea?
-Știu locul unde vânează!
Jin era atât de atent pe unde să meargă încât sa dat de gol la Namjoon . Namjoon a rămas uimit la vorbele lui Jin , de unde știa Jin locul de vânătoare a lui Yoongi, doar dacă nu...
-Jin! Yoongi te-a dus la locul lui de vânătoare ?!
-Hmm*fiind încât atent pe unde merge*
-De ce?
-Păi la o întâlnire cred! Ups* Jin se oprește pe loc și is pune mâinile la gură , nu-i venea să creadă că sa dat de gol. Ia promis lui Yoongi că nu-i va spune lui Namjoon nimic "

-Deci nu mi vine să cred că te-ai dus cu el la întâlnire și nu cu mine! De ce? Ce are el? Ce n-am eu?
-Nu vreau să stric prietenia noastră Namjoon ! Ți-am mai spus! Nici cu Yoongi nu voiam dar el ma păcălit , mi-a spus că mergem să tratăm un pui de căprioară rănit când de fapt acolo era un picnic.

Între cei doi sa lăsat liniștea, o liniște stânjenitoare , Jin se simțea prost pentru că la mințit pe Namjoon , dar totuși nu dorea pe nimeni lângă el mai ales pe nimeni dintre prieteni lui.

-Mai avem mult?
-Încă puțin!
Namjoon îl trage pe Jin intr-o îmbrățișare salvându-l pe Jin de la a primi o săgeată în el.
-Era cât pe ce! Ce dracu Yoongi!
Dintr-un tufiș își face apariția un băiat nu foarte înalt , având părul argintiu în cap , purta o pelerină de un verde închis. Purta glugă pelerinii pe cap in așa fel încât abia i se vedea fața.

Acesta se apropie de cei doi băieți încă terifiați de săgeată , își descoperă fața frumoasă , ochii lui in forma de pisică , nasul micuț , buzele rozalii și micuțe , iar maxilarul bine definit îl făcea pe băiat să arate un aer de siguranță și stabilitate.

-Calmează-te Namjoon , sunteți semizei nu vă omoară o săgeată!
-Poate una simplă nu! Dar sigura ne-ar omorâ o  săgeată din tolba mamei tale!
———————————————————————————

-Câine mizerabil! Ridică-te! Ești o javră la fel ca mă-ta! Nu ar fi născut o fată să am ce face cu ea!
Bărbatul continua să lovească cu picioarele în micul om ce stătea ghemuit pe jos, ce își ținea mânuțele mici la față și cap pentru a nu fi lovit.
-Ți-am spus de atâtea ori , de n-ori să-mi aduci de băut , ești atât de nefolositor. Câine împuțit! La fel ca și mă-ta o javră!
-TACI! TACI!!!!! Mama nu a fost o javră , mama sigur mă iubea dacă trăia!
-Comentezi ! Nenorocit mic!
Bărbatul sa năpustit să-l lovească din nou pe micuțul ce acum stătea in picioare , dar se oprește când vede că ochișorii celui mic au început să-și schimbe culoare dintr-un maro închis intr-un auriu intr-o formă de semi-lună! Jumătate de față fiind aurie!

 Câine împuțit! La fel ca și mă-ta o javră!-TACI! TACI!!!!! Mama nu a fost o javră , mama sigur mă iubea dacă trăia! -Comentezi ! Nenorocit mic! Bărbatul sa năpustit să-l lovească din nou pe micuțul ce acum stătea in picioare , dar se oprește când...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Ce mama dracului- *atat mai reușește să spună bărbatul că in secunda a doua corpul lui este zdrobit de pământ*
-Nu...nu ...ce am făcut , sunt un monstru.
-Nu ești un monstru Jungkook , el era un monstru , merita să moară!

Jungkook tresare speriat , era doar un vis , sau poate un coșmar , de ani bun are același coșmar , momentul in care și-a omorât tatăl la schimbat , la făcut să realizeze că este pe cont propriu , decât el și vocea care îi răsună în cap uneori.
O dată cu acel incident , a apărut și vocea care îl îndrumă uneori.
Acesta se ridică din pat , era transpirat și ii era sete , se ridica să bea apă și constată că din nou sa trezit în toiul nopții , simțind că nu mai poate dormi , decide să fac o plimbare prin pădure , Își ia haina ruptă pe el , punându-și brâul și sabia care a câștigat-o în urma unui duel și o ia spre pădure! Ceva îi spune că trebuie să ajungă intr-un anumit loc în pădure!
———————————————————————————
-Încetați o dată! Nu vă mai certați! Am ajuns să mergem noapte prin pădure din cauza voastră ! Vă opriți din 5 in 5 minute doar să vă contraziceți al cui aparțin! Ei bine nu aparțin nimănui ! Așa că încetați o -
Jin este intrerupt de Namjoon care ii pune mâna la gură.
-Shh ! Yoongi ai auzit asta ?
-La dracu...

Un sunet înfiorător se auzea din ce in ce mai aproape , aceștia au încremenit de frică! Poate cei trei erau semizei dar un semizeu tânăr care nici nu și-a descoperit puterile și este la început de drum , mai mult ca sigur nu ar știi cum să se lupte cu un ciclop!

-Ce caută un ciclop în pădure ? Șoptește Jin!
-Ceva sau cineva la îndemnat spre noi, ei trăiesc în peșteri in niciun caz în pădure . Răspunde Yoongi

-Și acum ce facem ? îmi e frică , spune Jin
-Jin , acoperă-ți fața , dacă te va vedea mai mult ca sigur va dorii să te ia! Eu și cu Yoongi vom încerca să ne luptăm cu el dacă ne atacă , momentan stați pitiți , însă mai mult ca sigur dacă este un ciclop matur , ne-a simțit de mult prezența.

———————————————————————————
-La dracu Jimin! Chiar trebuia să faci asta?
-Haide Taehyung doar mă jucam și eu!
-Uite! Jimin...știu că ai descoperit că mâinile tale pot creea foc , dar să te duci intr-o peșteră să vrei să arzi un ciclop? Pe bune Jimin! Acum trebuie să-l aducem înapoi! Iar eu unul am decât o suliță la mine si sabia!
Băieți continuau să se certe in timp ce mergeau prin pădurea întunecată , fiind slab luminată de razele luni ce treceau printre copacii maiestuoși ai pădurii!

-Ne distram și noii , poate puteam chiar să-l omorâm ! Ce zici? Spune acesta entuziasmat de idee.
-Nu Jimin! Lasă biata ființă in pace! Nu te înțeleg cum poți creea haos in jurul tău. Zici că ești fiul lui Hades!
-Și dacă sunt!?
-Ar fi de rău atunci.
Amândoi au început să zâmbească , însă zâmbetul lor sau transformat intr-un țipăt când Tae se trezește cu o sabie la gât si lipit cu spatele de un piept tare.

-Ce caută doi bogătani in pădurea mea , Hă?
-Pădurea ta? Cine dracu mai ești și tu? Dă-i drumul prietenului meu dacă nu vrei să arzi in iad la propriu cât si la figurat !
-Doar încearcă să miști un degete și prietenul tău rămâne fără cap!

Story of the Seven Demigods Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum