Cum să calmezi un semizeu!?

38 10 2
                                    


-Să te vedem Namjoon!
-Mai taci din gură Jimin!
-Chiar sunt curios cum îl vei calma pe luminiță!
-La dracu cu tine!
Jungkook la tras pe Jimin de mână , intr-o fracțiune de secundă băiatul a zburat la propriu pe ușă ca mai apoi Jungkook să închidă ușa după el.

-De ce ai făcut asta ???? Om nebun!!!
-Tu să taci dacă nu vrei să urmezi după el! Se răstește fiul lui Zeus la Taehyung!

Între timp Namjoon încerca să-i atragă atenția lui Hobi pentru al opri din a mai emana căldură! Pe jos era un corp carbonizat și trupul lui Chiron leșinat!

-Hoseok ! Oprește-te te rog! Nu ai de ce să faci asta!
Suntem la fel ca tine Hoseok! Te rog! Calmează-te altfel vei arde pământul !

Totul era in zadar , băiatul se afla în lumea lui , o lume plină de ură și răutate. Se simțea abandonat , cum a putut propriul tată să-l lase aici? Dacă el chiar era un semizeu , atunci de ce însuși un zeu a lăsat un copil neajutorat singur?

De ce tatăl lui vitreg sa găsit fix azi să-i spună și mai ales că se va muta cu o alta familie!? De ce îl abandona și el? Toate acestea erau prea multe pentru el , era fericit , mereu un zâmbet , dar acum tot ce voia era sa dispară și dacă ca să dispară trebuie să mai ia pe cineva cu el , nu-i păsa!
In lumea lui , în capul lui, 2 voci se luptau, una îi spunea că totul va fi bine iar alta îi rupea inima cu fiecare cuvânt spus.

"Ești un dezastru , te crezi fiu de zeu acum!? Arde lumea , arată că ești fiu de zeu."
"Ești un fiu minunat! Calmează-te , totul va fi bine! Îți vei cunoaște tatăl cât de curând"

Totul părea in zadar , vocile bune dispăreau , nici nu se mai auzeau de parcă ele ajung direct intr-un vid , intr-un loc unde sunetele nu se pot auzi.
Băieții nu știau sigur cât vor mai rezista căldurii , dar totuși sperau că-l vor scoate pe semizeu din lumea lui!

-Jin! Cântă! Strigă Namjoon făcându-se auzit în tot zgomotul și agitația din cameră.
Jin începe a cânta, lăsând la iveală sunete ce-ți ungea sufletul cu euphorie , vocea sa suna atât de frumos încât cei ce nu și-au pus mâinile la urechi au rămas captivanți de vocea magnifică a băiatului.

Hoseok se oprise din toate , ochii lui incepeau să devină normali , pielea la fel iar armura dispărea încet cu încetul după el , sa oprit privind prin jusr ca mai apoi băiatul cu pricina să cadă pe podeaua de lemn a camerei fiind istovit de toată puterea cel acaparase.

Căzut jos , Jin s-a oprit din cântat iar toți s-au aruncat asupra băiatului pentru al ajuta. Yoongi la ridicat pe omul ce a cauzat atâta agitație și a rămas vizibil uimit de frumusețea și fizionomia caldă de care dădea dovadă Hobi.

A înghițit ușor in sec , privirea lui căzând pe buzele subțiri , ușor întredeschise ale băiatului. Nu înțelegea de ce , dar ar da orice să-i guste buzele băiatului ...era fermecat de frumusețea lui și cât de frumos se mula corpul lui in brațele sale , atras asemena unui magnet de el si frumusețea sa nici nu și-a dat seama când Namjoon sa apropiat și a încercat să-l ia pe băiat din brațele lui însă toate gândurile au dispărut revenind la realitate , scăpând un mârâit ușor.

-Mă descurc! Spune printre buze încă privind ființa din brațele lui ce se fâstâcea din cauza durerii si epuizării la care a fost supusă.

Îl așează pe băiat atât de grijuliu pe pat încât puteai jura că Hoseok in ochii lui Yoongi este făcut din cel mai scump porțelan! A rămas lângă el la o distanță confortabilă , nu și putea permite să se pună lângă el când ei doi nici măcar cunoștiință nu au făcut.

Acum era liniște , soarele a coborât la locul lui lăsând luna să-și reia locul! Totul părea bine cu excepția că Jimin dispăru-se iar Chiron nu dădea semne că se va trei prea curând!
Liniștea s-a spart de Jungkook vizibil nervos.
-Ok! Poate să mi spună și mie cineva ce dracu se petrece aici?
-Ce ai vrea mai exact să știi ? Întreabă Namjoon care era istovit de puteri din cauza stresului creat de Hobi.
-Totul! Adică până la urmă cine-i tata? Și cum dracu de mama la înșelat pe tata!?
-Pai când o femeie îi pare interesant un bărbat face cev-...
-Pe bune Taehyung? Crezi că e cazul de glume !? Îl întreabă nervos Jungkook.

Story of the Seven Demigods Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum