detenția

72 13 3
                                    

Ajunsă în clasă fata se așează cuminte și veselă în bancă.Așteptam cu toții ,defapt doar eu ,să vină profesorul.Spre norocul meu ,nu peste mult timp ,profesorul intră în clasă.

-Wow ,ce drăguț este!

"Bună dimineața ,dragii mei"spune profesorul la fel de încântat ca fata din a treia bancă.

"Bună ziua"spunem toți în cor.

"Pentrucă a-ți fost aleși ,în funcție de rezultatele evaluărilor ,la cursurile avansate de știință ,mai bine spun biologie ,eu vă voi fi diriginte."spune acesta deja cu o față serioasă ,așezânduse pe scaun."Iar ,după cum știți toți ,noile lucruri ,vin cu noi reguli."spune el uitându-se la fel de serios ,însă de data asta și-a îndreptat privirea spre mine."Tu ridicăte în picioare"spune încă uitându-se la mine.

Mă ridic ușor ,tremurâmd toată ,întrebând "Da?"

"Uitați copii ,această îmbrăcăminte este total interzisă ,însă..."așteaptă el să-mi spun numele.

-Deja ai uitat cum mă cheamă!murmur tristă.

"Ce ai spus?"întreabă el apropiinduse.

"SeolJu"

"Draga mea,SeolJu ,pentrucă vreau să înțelegeți cât de dur sunt ,tu ești prima care azi va avea detenție ,din cauza ținutei inadecvate."spune el deja zâmbind.

"Nu pot rămâne în altă zi?Am planuri!"spun plictisită ,deoarece ,după ce am observat că nu mă bagă în seamă ,am început să mă trezesc la realitate ,la eu cea reală!

"Îndrăznești să-mi spui că eu ar trebui să-mi schimb planurile pentru tine?Pentru asta 2 ore de detenție!"spune el deja enervat.

"Ce spuneți să fie 3 ore ,păpușel"spun eu pe un top batjocoritor.

"Ieri când cădeai peste oameni ,nu te credeai așa cool ,azi te-ai trezit alt om?"spune el aproape râzând ,la fel și restul clasei.

Plec capul în jos...

"Așeazăte ,văd că nu mai ai ce spune!"spune acesta.

-Tu chiar crezi că eu nu știu să joc?Ești amuzant!spun începând să râd ca o nebună prin clasă.

"Ești bine?"întreabă acesta ca și cum ar vorbi cu un nebun.

Însă nu-i răspund ,îl las să fiarbă în suc propriu.

"Copii ,să începem lecția"spune acesta uitânduse în continuare la mine.

____________________ ♡ ____________________

După ore!

După ce orele se terminase ,fata plecară în clasa de detenție.Însă cel mai probabil profesorul era la ore ,deoarece nu mai era nimeni acolo.

"Superb ,atunci pot să fac ceva."spune fata cu mâinile deja ocupate.

Peste 5 minute de citit o carte "interesantă" ,SeolJu a început să asculte muzică ,iar pentrucă a simțit un vibe bun a început să cânte și să danseze.

"Boy I ,boy I ,boy I know..."a început să cânte fata.

"Aplauze...."se aude vocea lui Jungkook.

"AAAAAAAAAAAAAA"strigă fata sărind în sus.

"Așezațivă jos copii!"strigă profesorul la cei doi.

Jungkook a luato pe SeolJu de mână și s-au dus într-o bancă începând să vorbească.

"SeolJu iubire ,cum ai rezistat aici de una singură?"întreabă Jungkook într-un stil dramatic începând să râdă.

SeolJu care intrase în jocul lui începuse și ea...

"Dragul meu ,am crezut că voi muri ,când nu te-am văzut"spune fata la fel de dramatic.

Care credeți că va fi reacția lui Jimin la auzirea acestor cuvinte ,apropo ,vă pupicesc dulce♡(> ਊ <)♡

Bonus😋

Poză editată de mine ,pt noua carte a prietenei mele😉💕

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Poză editată de mine ,pt noua carte a prietenei mele😉💕

✮⋆  🎀𝓜𝔂 𝓣𝓮𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻 🎀  ⋆✮ Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum