"Bine ,atunci presupun că putem merge."spune băiatul încântat de oferta noului să prieten.
Cei trei s-au pus pe discutat ,chiar dacă deja erau în fața casei fetei.
"Ai frați sau surori?"întreabă băiatul.
"Am un frate mai mare!Tu?"întreabă fata puțin supărată pe întrebarea băiatului.
"Am o surioară mai mică ,rar când o văd ,dar decât niciodată ,mai bine așa!"spune băiatul zâmbind gândinduse la mica lui surioară.
"Ce drăguț , a-și vrea să o cunosc!"spune fata gândinduse că este un copil mic și scumpic.
"Și eu ,adică dacă-i majoră ,poate ,poate...!"spune Jungkook cu o fața perversă.
"Dacă prin majoră înțelegi 12 anișori ,da!Merge!"spune Jimin râzând ,la fel făcând și fata ,doar Jungkook rămânând încremenit.
"Atunci eu vă las ,trebuie să plec ,am o întâlnire importantă."spune Jimin vrând să plece cât mai repede posibil când văzu cât este ceasul.
"Cu cine ai întâlnire?"întreabă fata curioasă ,nevrând să coboare fără un răspuns.
"Curioșii mor primii!"spune Jimin pornind mașina și rugândui încă o dacă să coboare ,apoi dândule la revedere pleacă.
Fata coboară nervoasă din mașină și începe să-l strâmbe.
"Curioșii mor primii...bla bla....!"se strâmbă fata prin fața casei ,Jungkook uitânduse la ea râzând.
"Hai mă ,poate doar se duce la ceva seminare!Nu trebuie să-ți dea ție raportul!"râde Jungkook de fata ce încă îl strâmba.
"A spus că sunt iub...prietena lui ,ar trebui să știu ,că să nu-mi fac griji pentru el ,să știu unde este dacă i se întâmplă ceva."spune fata deja îngrijorată de ce i s-ar putea întâmpla.
"Să înțeleg că chiar îți pasă de acest Jimin?"întreabă băiatul aplecânduse spre fata care deja transpira.
"N-nuuuuu...."spune fata începând să transpire și mai tare.
"Ba da!"spune băiatul aplecânduse și mai tare.
"Bine ,îmi place de el."strigă fata într-o fracțiune de secundă.
"Știam eu!Și pentrucă îți sunt prieten o sa te ajut să-l cucerești!Știu cam ce cadouri i-ar plăcea!Unde ar vrea să meargă ,totuși sunt și eu băiat!"spune băiatul ,vrând să mai continue ,dar este întrerupt de fată...
"Serios?Chiar ești băiat?Dacă nu-mi spuneai încă credeam că ești nufăr."râde fata de băiatul ce se uita cu fața neutră la ea.
"Gata ,pentru gluma aia nu mai vreau să te ajut!"spune băiatul întorcânduse cu spatele.
"Dacă mâine îți cumpăr o ciocolată..."spune fata ,dar băiatul dă negativ din cap.
"Două ciocolate?"mai întreabă fata odată.
"Acceptabil și tema la mate 1 săptămână."spune băiatul fericit.
"Bine"spune fata știind că toată clasa deja îi va cere tema.
"Și...."vru băiatul să spună ,dar...
"Nu-ți forța norocul ,eu pot găsi rapid pe altcineva să mă ajute ,așa că stai calm!"spune fata uutânduse urât.
"Înțeles.Oricum trecând la ce le place băieților."spune Jk uitânduse la hainele ei....
"Ar trebui schimbate?"întreabă fata uutânduse și ea la haine.
"Cam da!"spune băiatul scărpinânduși ceafa.
Credeți că Kookie o va îmbrăca frumos sau urât ,pentru că Jimin să nu se mai uite la ea🤣👍🏻
519 cuvinte