"Scuze ,nu știu ce ma apucat!"spune băiatul oftând din răsputeri.
"Am o întrebare."spune fata văzând că Jimin se așează pe bancă ,la fel făcând și ea.
"Te ascult"spune acesta deja știind ce vrea să întrebe.
"De ce a trebuit să spui acea chestie față de toți colegii mei?Știu cât de prost m-am simțit eu?"întreabă fata din nou începând să plângă ,când își aduse aminte că toți stăteau și o vorbeau.
"Dar știi cum m-am simțit eu când am văzut că nu vii ,dar ai fost cu Jungkook?"întreabă Jimin revoltat.
"Mă omule ,tu înțelegi că noi doi nu putem fi împreună?Tu înțelegi că toată școala crede că suntem împreună?"întreabă fata plângând și țipând mai tare.
"Ce spui atunci măcar să fim prieteni ,poate cu timpul o să mă placi și tu pe mine ,prieteno!"spune Jimin zâmbindui.
"Nu ,că tu nu vrei să mă asculți, ți-am spus că eu nu te plac și nici nu o voi face."strigă fata ,însă băiatul nu o bagă în seamă și o cuprinde.
"Calmeazăte ,nu vrei să mă placi ,nu o face ,dar prieteniile nu strică niciodată!"spune acesta la fel de calm.
"Acum să te duci prin clasă să le spui că suntem și prieteni ,atunci chiar că mă va bârfi jumătate de școală!"spune aceasta ironic.
"Mda..."să nu ne gândim la asta.
"Acum să te mai întreb ceva!Tu spui că vei avea probleme dacă ai făcut o elevă să plângă ,dar că insinuiezi că sunteți împreună ,pentru asta nu vei avea probleme?"întreabă fata uitânduse la băiat văzând cât de șocat era de întrebarea fetei.
"Ba da ,dar de astea pot scăpa ușor ,însă violență asupra minorilor..."vrea să spună băiatul.
"Mă omule ,unii poate au înțeles că violezi minorii ,iar tu spui că de asta scapi mai ușor de cânt de violență asupra minorilor?"întreabă fata râzând de faptul că băiatul era atât de prost.
"Gata ,să terminăm aici că nu mai știu cum să mă scot.După lecții să mă aștepți ,te duc acasă."spune acesta plecând din încăpere.
"NU VIN ,MĂ DUC CU JK!"strigă aceasta însă băiatul nu mai era în cmaeră ,fiind sigură că nu a auzit aceasta își dă o palmă facială și îl așteaptă pe Suga.
După ore.
"Deci plecăm?"întreabă acesta uitânduse la SeolJu cu bucurie și la Jk cu scârbă.
"Da!"spune Jungkook luând fata de mână și intrând ambii în mașină pe bancheta din spate.
"Ce faceți în weekend?"întreabă Jimin.
"Cred că nimic"răspunde SeolJu.
"Atunci vreți să mergeți cu mine la un restaurant?"întreabă Jimin pornind mașina.
"Tu chiar nu ai prieteni?"râde Jk de Jimin.
"Chiar nu am!"spune Jimin.
După ce a auzit întrebarea lui Jk , SeolJu îl lovește peste cap.
"Apropo ,ești și tu invitat."spune acesta adresânduse lui Jk.
"Nu cred că vreau să vin!"spune Jk plictisit.
"Bugetul va fi nelimitat ,vă puteți cumpăra ce vreți și așa mai departe."spune Jimin observând că Jk parcă se luminase la față.
Credeți că Jk se va duce cu acest străin în oraș?Adică totuși vorbim de un buget nelimitat!!
527 cuvinte.