Jimin dânduși seama de ce vor să facă cei doi ,la ce evidenți erau ,s-a dus lângă ei și s-a așezat.
"Bună"spune el zâmbind forțat.
"Bună"spun eu admirândui frumusețea.
-Nu SeolJu ,tu nu-l mai placi!
"Cine iese deseară cu mine la un suc?"întreabă acesta uitânduse la SeolJu.
Jungkook observând asta o ia pe SeolJu de mână și spune cu scârbă și ură în glas...
"Avem planuri"
"Tu poate ai ,dar ea?"întreabă acesta încă uutânduse la fată ,nebăgândul în seamă pe Jungkook.
"Mă bătrâne..."vrea să spună Jungkook ,dar este oprit de privirea aspritoare a lui Jimin.
"Să-ți fie clar ,sunt doar cu 3 ani mai mare ca voi ,plus că eu am întrebat-o pe ea"spune acesta cu o ură infinită pentru Jungkook.
"Dacă vrei să te f*ți ,dute dracu la curve ,dar nu te lega de eleve"spune Jungkook ,aproape râzând de Jimin.
SeolJu se uita ca proasta la tot ce se întâmplă și nu știa ce să spună.
"Mă băiete ,fii atent ,eu nu-s prietenul tău să vorbești tu așa cu mine"
"Jungkook ,ce te apucă ,înțeleg că nici domnul profesor nu a făcut corect ,dar..."vrea să spună SeolJu ,dar este oprită...
"Tot pentru tine fac asta."
"Dar poate ea vrea să aibă singură grijă de ea"spune Jimin indignat de vorbele băiatului.
"Ca acum 2 ani?Hai să o văd și pe asta!"spune băiatul râzând ,însă pe fața lui SeolJu apăruse o tristețe nemărginită.
"Deci ,timpul vostru s-a terminat ,te aștept la 17 în fața școlii ,cred că nu ai uitat de sucul nostru"spune acesta uutânduse pervers ,dar fata nebăgândul în seamă iese repede pe ușă începând să plângă.
Jungkook a plecat după ea știind că făcuse o greșeală aducândui aminte de trecut...
"SeolJu ,stai"spune acesta încă alergând.
"Ce vrei?"întreabă aceasta încă plângând.
"Îmi pare rău ,știi că nu aș spune nimănui secretul tău"spune Jungkook ,căzândui o lacrimă pe obraz.
"De ce anume acel subiect?Nu ai putut spune de alt ceva?Puteai spune:Ea nu merge cu tine pentrucă-i iubita mea!"spune fata mai mult țipând.
"SeolJu..."spune acesta rămânând stană de piatră la vorbele fetei.
"De ce te uiți așa la mine ,eu te plac ,nu văd care ar fi fost problema dacă ai fi spus asta!"spune fata aplecând capul.
"Sau poate că tu nu mă placi ,scuze!"spune fata din nou întristânduse.
"Nu....nu că nu te-aș plăcea ,te plac ,foarte mult."spune acesta cu un zâmbet tâmp pe față.
"Nu cred ,dacă mă placi sărutămă!"spune aceasta cu o față nemaiclintită.
Jungkook se apleacă spre ea simțind deja cum fata se topește ,se apleacă și mai mult ,iar aceasta nu mai mișca...
"Nu te sărut acum ,nu vreau să ajungi la urgențe din cauza faptului că ți sa oprit inima"spune acesta râzând de fată și plecând mai departe.
"Stai ,Jungkook ,așteaptă..."
Jungkook și SeolJu au plecat împreună spre casă și când era timpul ca fiecare să meargă spre casa lui....
Bună ,efectiv eu azi am avut evaluare la română ,ușoară ,ce să zic🤣
BonusCea mai drăguță!!!