Ora trecuse foarte greu pentru fata care încă plângea.Era roșie la față și chiar dacă clasa va uita în scurt timp ,acele vorbe chiar au făcut-o să se simtă incomod.
În pauză toată clasă plecase afară să joace volei cu clasele mai mari ,doar fata și profesorul mai rămaseră în clasă.Jimin se uita trist la fata care încă plângea în hohote și se apropie încet de ea."SeolJu.Nu mai plânge."spune el încet mângâindo pe spate.
"Dăte!Nu mai vorbi cu mine."Țipă fata la băiat.
"Linișteștete!Dacă mai plângi te va durea capul!"spune Jimin la fel de trist când auzea cum strigă fata.
"Am spus SĂ TE DAAAAAI!"strigă fatași mate tare ,în clasă intrând profesorul de sport.
"Ce se întâmplă aici?"întreabă profesorul văzândul pe Jimin cu mâna ridicată puțin mai sus de fată și pe fată plângând.
"Nimic."spune Jimin dânduși seama că profesorul va înțelege greșit.
"SeokJu ,vino cu mine ,vei sta în sală puțin timp."spune profesorul uitânduse la fata ce își strângea lucrurile și venea după el.
"Ce s-a întâmplat ,să-l chem pe Jungkook ,totul este bine?"întreabă Suga îngrijorat.
"Suga ,dacă Jungkook află ce s-a întâmplat ,nu mai vii la seara filmelor și nici nu mai vorbesc cu tine."spune fata parcă trecândui plânsul și fața ei era una destul de serioasă.
"Dacă-mi povestești tot ,promit să nu-i spun!"spune Suga cu mâna pe inimă.
"Efectiv ,profesorul ăsta s-a dat la mine și mi-a spus niște chestii de față cu toată clasa...."începe fata să-i povestească prietenului ei.
"Ăsta este primul lui an și deja face chestii din astea.Știe ce mustrare îi va face directorul dacă află?"spune Suga stresat de situație.
"Tu să nu-i spui!"spune SeolJu neavând încredere în prietenul lui Jungkook care sigur îi va spune.
"Normal că nu-i spun ,nu este genul meu!"spune Suga zâmbindui cald.
"Vrei să-ți aduc ceva de mâncare?Poate ceva dulce?"întreabă băiatul văzând că fata se mai liniștise.
"Vreau acadele."spune fata zâmbind.
"Bine ,eu mă duc la magazin ,iar tu stai singură și cuminte aici"spune băiatul cu o față cât se poate de serioasă.
După ce Suga a plecat ,fata stătea singură în sală ,dar planurile lui Jimin ,nu prea seamănă cu planurile lui Suga.
Așa că peste două minute după plecarea lui Suga în încăpere își face apariția Jimin."Ți-a trecut plânsul?"întreabă acesta ducânduse nervos spre fată.
"Ce mai vrei?"întreabă fata speriată mergând ușor în spate.
"Ce mai vreau?Tu știi ce probleme mi-ai făcut?Dacă acel Suga îi spune directorului voi avea mari probleme."strigă Jimin la fata care acum plângea și mai tare.
"Nu-i vina mea..."spune fata cu capul în jos.
"NU-I VINA TA?"întreabă Jimin înpingândo pe fată la perete ,aceasta lovinduse.
Se apropie ușor de fată și mai avea puțin și-o lovea ,dar când să facă contact mâna lui cu obrazul ei ,acesta se oprește...
Bună ,ce faceți?Eu...sufăr de
insomnie😖🌝👍🏻