Prima întâlnire

80 12 4
                                    

M-am trezit devreme ,din nou auzind-umi sora nervoasă.Striga de dimineață până seara.Am coborât jos unde i-am găsit pe cei doi făcând mâncare.Vă întrebați care cei doi?Păi ,sora mea și cumnatul meu.

"Neața!"strig eu spre cei doi.

Han vine spre mine și mă ia în brațe.

"Neața ,prințesa mea preferată!"Exclamă el.

"Dacă ar fi sorămea mai mare a-și fi cam geloasă."strigă Hana din bucătărie.

"Nu că acum n-ar fi"îmi spune Han la ureche ,eu începând să râd.

După câteva minute ne-am așezat cu toții la masă și am început să mâncăm.

"Mira ,am vești extraordinare"spune sora mea bucuroasă.

"Spune odată!"spun eu după câteva secunde de liniște.

"Păi ,știi că eu cu Han vroiam să ne ducem în străinătate.Iar tu trebuia să stai cu cineva.Am găsit o bonă."spune ea entuziasmată ,însă eu mi-am schimbat deodată starea.

"NU!Eu nu stau cu o bonă ,Han ,spune-i!"strig eu deja plângând.

"Mira...."spune el cu capul în jos.

"Te rog ,doar nu crezi că îmi trebuie o bonă"spun eu printre lacrimi.

"Mira ,ai doar 14 ani ,nu poți nici să-ți faci de mâncare."

"Mulțumesc pentru masă ,mi-a pierit pofta."spun și mă duc spre camera mea trântind ușa.

Ajunsă în cameră încep să trântesc totul și să țip.Dar totul se termină după ce sora mea intră în cameră.

"Mira ,puișor ,eu mă duc cu Han la casa noastră să ne facem bagajele ,dar tu nu vei sta singură ,peste 1 oră vine bona!"spune ea uitânduse ciudat la mine ,dându-mi din ochi.

"Să nu speri că o să mă înțeleg cu ea!"spun cu o față bosumflată.

"Da ,ea."spune începând să râdă în hohote.

"Ce te-a apucat?"întreb nedumerită.

"Nimic ,hai dă-mi un pupic și eu plec"spune venind spre mine.

"Hai pa!Mă duc să-mi salut cumnatul"spune trecând pe lângă ea.

Peste o oră!

Fata stătea singură în casă ,citind o carte ,captivată de carte nici nu auzise când cineva intrară pe ușa de la intrare.

"Este cineva acasă?"se aude în toată casa.

Mira ,speriată ,coboară la primul etaj unde vede un băiat înalt ,frumos și cu o față ,extrem de serioasă.

"Îmi pare rău ,sora mea este plecată ,dacă vreți vă pot da numărul ei de telefon"spune ea holbânduse la băiat.

"Tu ești Mira?"întreabă băiatul plictisit.

"Da!"spune fata entuziasmată.

"Bona ta este aici!"strigă el zâmbind pentru câteva secunde ,după asta revenind la fața serioasă.

"A-amuzant"spune fata cu un râs ironic.

"Haide să îți spun eu câteva despre mine și ce să nu faci în preajma mea."spune el așezânduse comod pe canapea.

Fata speriată pleacă lângă el și așteaptă să spună ceva.

"Taehyung ,18 ani"spune el cu aceiași față neutră.

"Mira ,14 ani"spune ea zâmbind.

"Să-ți fie clar ,nu am vrut să-ți fiu bonă ,am nevoie de bani ,nu te băga în treburile mele ,dacă vin cu o fată aici ,tu te prefaci că nu ești în casă."spune el fata făcând o față speriată.

"Ți-am spus tot adevărul ,nu te speria așa"spune el dânduși ochii peste cap."Și să știi că nu am timp să vin cu tine la școală și chestii de genul ,dar sora ta sigur va verifica dacă am grijă de tine ,așa că mâine merg cu tine!"spune el ridicânduse.

"Acum să-ți arăt camera?"întreabă fata

"Cred că așa ar trebui să faci"spune el la fel de arțăgos.

Bă ,știți cât vă besk eo🥺💕
601 cuv.

~𝔹𝕠𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕒~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum