"Superb ,dacă nu mor azi e bine"spne fata în timp ce-și pune casca.
"Ținete de mine"spune Taehyung acomodânduse.
"Nu mulțumesc ,crezi că nu am mai mers cu o motocicletă?"spune fata încrezătoare în ea.
"Cam așa ceva ,ți-am spus să te ții ,sau ești surdă!"spune băiatul deja iritat de încăpățânarea fetei ,dar deodată îi vine o ideie.
"Deci nu te ții?!"întreabă băiatul ca să fie sigur.
"Exact"spune fata încăpățânată.
Taehyung zâmbește și deodată pornește brusc motocicleta după care se oprește ,iar fata din reflez la cuprins ,deoarece se temea să nu cadă.
"Te-am speriat?Scuzee!"spune Taehyung râzând.
"Bine ,mă țin de tine ,acum pornește ,doar nu vrei să întârzii la școală"spune fata dând-uși ochii peste cap.
"Eu la vărsta ta ,dacă mă duceam de 2 ore pe an era bine."spune Taehyung pornind.
"Dar cred că ești foarte deștept."spune fata printre buze începând să zâmbească ,însă ce nu știa ea ,era faptul că Taehyung auzise ce spuse.
Nu peste mult timp cei doi ajuseră la școală ,fata se dă jos și vrea să plece ,însă este prinsă de încheietura mâinii și trasă de Taehyung.Băiatul se apleacă la nivelul ei și îi șoptește.
"Nu-ți fă griji ,pentru tine pot să învăț tot peste noapte."spune băiatul lăsând-o cu ochii în soare pe fată.
Tae se urcă pe motocicletă și pleacă ,însă fata stătea la fel de nemișcată și confuză.După ce și-a dat seama că stătea așa de câteva minute bune și oamenii care treceau se uitau ,fata a fugit grăbită în clasă și a început să țipe.
"Da poate mai închizi gura aia"spune cineva din spatele ei.
"Kinaaaaaa"strigă fata sărindui în brațe.
"Ce-i cu veselia asta?"întreabă fata.
"Doar așa ,ia spune ,ce mai face Key?"întreabă fata uitânduse cu o față perversă.
"Ce să spun ,mi-a dat block și nu mă mai salută ,mă evită ,iese cu alta."spune fata întristănduse.
"Off ,îmi pare rău c-am întrebat."spune Mira și o cuprinde.
"Dar știi că în clasă cu el este un băiat slăbuț ,drăguț și romantic...!"spune Kina dând-ui coate fetei.
"Așa și?"întreabă fata deja cuprinsă de suspans.
"A spus că ești drăguță și frumuoasă."spune fata începând să sară de bucurie.
"Nu cred!"spune fata râzând.
"Aaaaa ,nu mă crezi?Super ,vino cu mine"
Kina începe să o tragă spre clasa fratelui ei mai mare unde era și băiatul despre care se vorbea în clasă ,Jimin.
"JIMIIIIIIIIN."strigă Kina prin clasă.
"Ce vrei?"întreabă băiatul uutânduse atent la cele două fete ,iar când a văzuto pe Mira a început să zâmbească.
"Bună Mira ,ce faci?"întreabă acesta și scoate din buzunar o ciocolată ,dândo fetei.
"Deabea am ajuns la școală ,mulțumesc!"îi mulțumește fata băiatului zâmbind.
"Ai auzit noile vești Jimin?"întreabă Kina cu o față perversă.
"Nu!"spune Jimin confuz.
"Mira a venit cu un băiat azi dimineață la școală."spune Kina zâmbind.
"De unde știi?"întreabă Mira.
"V-am văzut ,daaaa!"spune Kina dând-uși ochii peste cap.
"Era doar un tip ,oricum nu-i place de mine ,are iubită."inventează Mira.
"Atunci tu ești singură!"spune Kina făcând o față tristă."Jimiiiiin....ce părere ai de Mira?"întreabă fata deza zâmbind.
Ce credeți că va spune Jimin?
CITEȘTI
~𝔹𝕠𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕒~
Teen FictionTotul începe când sora mea mare a Mirei ,îi caută o bonă iar Taehyung care de curând a absolvit decide să încerce el🤣💕