"Aici este camera pentru invitați"spune fata intrând într-o cameră foarte frumoasă.
"Nu ai ceva mai închis?"întreabă băiatul care nici măcar nu intrase în cameră.
"Bucurăte că nu te-am pus să dormi pe preș"șoșotește fata printre buze.
Taehyung auzind ce a spus fata se aoleacă spre ea și îi șoptește...
"Păpușă ,mai ușor ,nici măcar nu am început ,când o voi face ,mă voi bucura dacă vei merge."spune acesta zâmbind într-un fel anume.
"Vrei să-mi rupi și picioarele ,nu mai să încerci"spune fata deja îngrijorată.
"Așa de prostuță"spune Tarhyung zburlind părul fetiței și zâmbind.
"Wow"spune fata mergând către altă cameră.
"Ce-i așa super?"întreabă Tae.
"Poți zâmbi"spune fata încă mergând ,neavând vreo expresie facială.
"Deabea acum afli ,cam greu ,cam greu"spune băiatul mergând la fel de zâmbitor uitânduse la fată.
"Uite ,domnule..."începe fata ,dar nu mai termină.
"Eu nu sunt vreun boșorog ,adică deabea ce-am făcut 18 ani ,spune-mi Taehyung ,sau poate baby!"ultima frază spunândo mai încet ,fata neauzind.
"Taehyung ,aceasta a fost camera răposatului meu frate ,la fel ca tine și lui îi plăcea negrul ,așa că sper să te simți ca acasă."spune fata o lacrimă prelingânduse pe fața ei gingașă.
"Fratele tău a murit?"întreabă băiatul curios.
"Mhm!"spune fata începând să plângă și mai tare.
Taehyung se apropie de ea și o îmbrățișează ,fata acum udând tricoul băiatului.
"E-eu mă duc în c-camera mea."spune fata suspinând de la plâns.
"Bine ,eu o să fac ceva de mâncare."spune băiatul uitându-se la fata ce pleca agale spre camera ei.
____________________ 🇰🇷 ___________________
A doua zi!
Mira s-a trezit devreme ,și-a făcut rutina după care s-a dus să-și aleagă hainele ,dar știm cu toți cum sunt fetele ,niciodată nu găsesc ceva perfect singure ,așa că a ales câteva variante:
Șiupă l-a chemat pe Tae ,să-și dea cu părerea...
"Ce părere ai?Care e mai frumoasă?"întreabă aceasta fericită.
Taehyung se uită atent la toate outfiturile ,după care strânbă din nas.
"Fustele astea sunt cam scurte ,nu crezi?Adică ,ai doar 14 ani ,unde te pornești așa?"întreabă acesta iritat de gusturile fetei.
"Nu-ți place nici una?"întreabă fata schimbânduși starea.
"Ba da ,ăla cu hanorac alb și blugi"spune Tae zâmbind dulce pentru câteva secunde.
"Bine ,atunci așa mă voi îmbrăca."spune fata și-l dă pe Tae afară din cameră.
Se schimbă rapid în hainele alese de băiat și coboară scările ,unde-l vede pe Taehyung îmbrăcat așa.
"Da tu faci parte din GUCCI MAFIA?"spune fata începând să râdă.
"Hai mișca fundul ăla mai repede ,că nu am timp să stau după tine ,azi după ce vii de la școală să stai cuminte ,eu voi fi plecat."spune băiatul luând o cască de motocicletă.
"Ca să mă asigur....noi nu mergem cu motorul ,așa-i?întreabă fata urmând-ul pe băiat afară.
"Nu ,nu vom merge cu motorul ,vom merge cu motocicleta."
Salut ,ce faceți?Eu....stau!
💕😻🇰🇷
CITEȘTI
~𝔹𝕠𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕒~
Teen FictionTotul începe când sora mea mare a Mirei ,îi caută o bonă iar Taehyung care de curând a absolvit decide să încerce el🤣💕