Mira se întoarce curioasă spre Jimin și așteaptă răspunsul lui.
"Cred că ești drăguță ,ca o surioară mai mică"spune Jimin și îi ciufulește părul.
Fata când văzuse gestul băiatului se înroșise toată la față.
"Mda...,după ore ce vrei să faci?"întreabă Kina dezamăgită de Jimin ,care dăduse cu totul alt răspuns ca data trecută.
"Mai nimic ,de ce?"întreabă Jimin.
"Vroiam să mergem la un suc ceva și vrem pe cineva mai mare cu noi!"spune Kina cu o față de cățeluș.
"Bine ,merg ,Mira ,tu mergi ,da?"întreabă băiatul cu o față neutră.
"Da ,merg!"spune fata și dintr-o dată fața lui Jimin se aprinse.
"Hai ,acum în clasă ,repejor ,se sună peste 3 minute!"spune Jimin adresânduse ca la niște copii.
"Bine ,paaa!"spune Mira cu un glas scăzut și nu chiar vesel.
Fetele au plecat în clasă și au început lecțiile ,deabea așteptau să se termine orele și să plece împreună în parc.
Cele două fete stăteau lângă geam și toată lecția stăteau și se uitam la oamenii care treceau pe acolo.Alegeau băieții frumoși și se cuplau.Până când la un moment dat băieții din clasa 9 ,unde era și Jimin ,Key și fratele mai mare a lui Kina ,au ieșit afară."Ce părere ai de cei trei?"întreabă Kina observând că fața Mirei se înroșise.
"Păi ,Key a fost cu tine ,nu pot să fiu cu el.Fratele tău este....fratele tău..."spune Mira terminând ,nebăgândul în seamă pe Jimin.
"Dar de Jimin?De ce nu spui nimic de Jimin?"întreabă Kina mai mult țipând ,toată clasa uitânduse la ele.
"Păi e drăguț ,frumos și înalt ,deștept ,amabil..."continuă fata căzând în imaginația ei...
"A apucato"spune Kina regretând că a întrebat de Jimin.
Peste câteva ore ,lecțiile au luat sfârșit ,iar fetele îl așteptau pe Jimin în fața școlii.Jimin se apropia de ele încet împreună cu....Key.
"Bună!"spune Jimin și ne cuprinde.
"Bună!"spunem noi la unison după începând să râdem.
"Cred că nu vă va deranja să meargă și Key ,totuși vine și iubita lui..."spune Jimin dândui coate.
"Nu sunt iubita lui."strigă Kina încât toți se uitau la noi.
"Bine ,să mergem!"spune Mira sărind în sos și dansând.
Ajunși în parc s-au plimbat ceva timp ,iar după s-au așezat pe o bancă și au început să vorbească.Key și Kina începuseră să vorbească ,iar Jimin și Mira erau deja convinși că cei doi se vor împăca.
"Mira ,haide să cumpărăm înghețată ,să lăsăm porumbeii singuri ,nu vrem să distrugem atmosfera."spune Jimin arătând spre cei doi și râzând.
"Bine ,atunci după dumneavoastră!"spune Mira râzând și ea.
Cei doi au plecat spre un mic magazin și au început să se uite pe acolo.
"Ce vrei să papi?"întreabă Jimin cu un glas de bebeluș.
"Înghețată?"spune Mira sărind în sus.
"Cu ce aromă?"întreabă Jimin îndreptânduse spre doamna care vindea înghețată.
"Mentă ,nu am mâncat niciodată cu mentă și vreau să gust!"spune fata fericită de gestul băiatului.
Hey ,vă besk🌸🌝🖤
507💕🌸
CITEȘTI
~𝔹𝕠𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕒~
Teen FictionTotul începe când sora mea mare a Mirei ,îi caută o bonă iar Taehyung care de curând a absolvit decide să încerce el🤣💕