Jk și Mira😍🤪

49 10 7
                                    

"Bine ,atunci de mentă să fie"spune Jimin zâmbindui.

Fata îl aștepta pe băiat afară ,se uita la pisicuțele ce se jucau una cu alta și mieunau ,când deodată îi cade cerul în cap...

"MIRAAAAAAAAAAAAA"își aude fata numele și-și întoarce capul speriată.

Când vede cine venea grăbit spre ea ,încremenește.

"Ce cauți aici?"întreabă acesta nervos.

"E-eu am ieșit..."vrea să spună fat ,dar este întreruptă de cineva care mai bine nu venea aici...

"Ia mâinile de pe ea sau sunt poliția."spune Jimin apropiinduse de cei doi.

"Și tu ești?"întreabă Taehyung revoltat.

"Jimin ,prietenul ei!"spune acesta punânduși mâna pe umărul fetei aceasta roșind.

Taehyung văzând reacția fetei ,o trage de pe scaun și o pune în spatele lui.

"Atunci cred că știi cine sunt eu ,nu?"întreabă Taehyung cu zâmbetul pe buze.

"Tatăl ei?"întreabă Jimin râzând.

"Sunt iubitul ei!"spune Tae luând fata de mână și plecând spre ieșirea din parc ,acolo așteptândui o mașină.

"E-ești enervat?"întreabă fata încet și speriată.

"Vorbim noi acasă ,acum urcă."spune Taehyung cu ură în glas.

Fata se urcă pe bancheta din spate ,iar Tae la volan ,însă nu erau singuri ,pe bancheta din spate mai era.

"Într-un final te-am găsit!Știi cât te-a căutat Tae?"întreabă acesta holbânduse la fată.

"Nu știu și nici nu-mi pasă!Lui nu trebuie să-i pese de mine.Își primește banii și gata ,să mă lase în pace!"spune fata observând că acesta strânsese volanul deranjat de vorbele ei.

"Cam urât din partea ta ,nu crezi?"întreabă băiatul văzând și el gestul prietenului său.

"Păi el mi-a spus asta ,că o face pentru bani ,nu că iar plăcea copii!"spune fata zâmbind.

"Aaaa ,atunci nu mă bag ,scuze!"spune acesta ridicând mâinile în semn de predare.

"Apropo ,mă numesc Mira!"spune fata întinzând mâna.

"Iar eu Jungkook.Cel mai frumos ,talentat și deștept băiat pe care-l cunosc!"spune acesta cu o narcisitate în glas.

"Atunci nu mi-ai cunoscut prietenul!"spune fata dânduși ochii peste cap.

"Iubitul tău?"întreabă Jungkook văzând tot odată că Taehyung se strânbă la cei doi ,fiind vizibil supărat pe această întrebare.

"A-și vrea eu.Îmi place de el ,dar nu știu dacă sentimentul este reciproc."spune fata făcând o față neutră.

"Vrei să te ajut eu?Mă pricep bine!"spune Jungkook zâmbindui șarmant.

"Bine ,deci îl cheamă Jimin ,are 16 ani ,175 și îi place sportul ,știe să se comporte cu o fată și niciodată nu vorbește urât."spune fata căzând pe gânduri.

"Pare destul de bun, față de alți băieți pe care-i cunosc..."spune arătând spre Tae.

"Auzi Tae ,nu crezi că ești cam tăcut?"întreabă Jk știind de ce acesta nu vorbește ,dar vrând ca și fata să știe.

"Nu ,nu cred.Ba chiar cred că omul tăcut este mult mai înțelept și bun ca cei care vorbesc toată ziua despre lucruri neimportante."spune acesta destul de calm și fără a arăta ura pe care o avea.

"Vrei să spui că Jimin este un om neimportant?"întreabă fata vizibil supărată și iritată.

Ce credeți că va spune Tae?🤣🇰🇷
besk💕😋🌸

~𝔹𝕠𝕟𝕒 𝕞𝕖𝕒~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum