▶5◀

93 8 3
                                    

Capitolul 5.

-I need you here-

După ce l-am calmat pe Lucas ( așa îi va spune când e nervoasă) a adormit. L-am rugat pe Zayn să stea cu mine, desigur că nu putea lipsi şi Styles. După ce au plecat, m-am așezat în pat, gândindu-mă la anonim. Voiam să-i trimit un mesaj.

Eu: Uhm..hei?

Necunoscut: OMFG HOPE??!?!?!?!?!

Eu: Da?..

Necunoscut: Tu tocmai mi-ai dat mesaj? Oh doamne, asta trebuie notată undeva.

Eu: Nu mai fi așa țăran. Voiam să îți mulțumesc..

Necunoscut: Nu ai pentru ce, Hope!

Eu: Totuşi, de ce m-ai ajutat?

Necunoscut: Păi mama ta lucra de noapte, și nu cred că puteai să te duci după Luke la petrecere, nu-i aşa?

Eu: De unde dracului știi? EŞTI ASASIN? CRIMINAL? PEDOFIL? LA DRACU ZI CEVA!

Necunoscut: Mă faci să râd, vezi că ți s-a dilatat vena aia. :))

Eu: Du-te dracu! Mă vezi? Nu cred.

Necunoscut: Pe bune?

După ce îmi trimisese mesajul, cineva bătuse la geam, mă rog, cineva dăduse cu o piatră în geam.

Eu: Zi că tu ai fost..

Necunoscut: Yepp. Ți-am zis.

Eu: Acum ești? De ce acum? Când aveam într-adevăr nevoie de cineva, de ce nu erai?

Necunoscut: Hope, de ce plângi? Nu ai mai făcut-o demult. Mereu am fost lângă tine, din umbră. Îmi plăcea să te privesc mereu, de la depărtare. Vrei să vin la tine? Desigur, nu te voi lăsa să mă vezi. (:

Eu: Uhm.. măcar atât.. am nevoie de tine, aici, acum. încep să plâng şi mai tare.

Mă cufundasem în pătură. Până când cineva intrase pe geam. Ştiam că e el.

-Doar abține-te.. nu mă privi. spune el cu o voce răguşită şi groasă.

-Mm..Bine.

Se apropie de mine şi mă luă în brațe, apoi sărutându-mă protectiv pe frunte.

-Sunt aici, Hope. Nu mai plânge.

____________________
___________________
__________________
_________________
________________ Capitol nou.
_______________
______________ știu că e scurt, kill me.
_____________
____________ Vot și părere (: .
___________
__________
_________
________
_______
______
_____
____
___
__
_

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 02, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

RegăsireaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum