Episode 19

502 109 2
                                    

කලින් දවසේ වෙච්ච හැමෝගෙම මහන්සියේ ප්‍රතිඵල විදියට වෙඩින් එකේ වැඩ ටික නීට් එකට කරගන්න අවස්තාව හැදිලා තිබුනා...

යූහිගේ කැමැත්ත අනුව ගොඩාක් චාම් විදියට චර්ච් එකක ගන්න ජිමින්ට සිද්ද වුනා..

කලු,සුදු,ලා කොල මික්ස් වෙච්ච දීම් එකකට චර්ච් එක ඩෙකරේට් කරලා තිබුනා...

ඒවගේම සුදු කලු මික්ස් ෆුල් කිට් එකක් ඇදලා ජිමින් ඇගිලි ගැන ගැන බලන් හිටියා යූහි දොරෙන් ඇතුලට එනකන්..

ඒත් එක්කම මින්ජි ඇවිත් හිටගත්තේ යූහි එන බව මිස්ටර් පාක්ගේ කනට කොදුරන ගමන්...

තමන්ගේ අප්පාට එහා පැත්තේ හිට ගත්තු මින්ජි දිහා බලලා හිනා වුන ජිමින් ඇගිලි වලින් ෆිනගර් හාට් එකක් පෙන්නුවා..

මින්ජි ජිමින් දිහා බලාගෙන ඉදලා රවලා බිම බලාගත්තා..මොකද මින්ජිට හිනා යන්න ආපු නිසා..

තත්පර කීපයකට පස්සේ හෝල් එකේ ඩෝර් එක ඕපන් යූහි තමන්ගේ අප්පගේ අතේ එල්ලිලා ඉස්සරහට එනකොට...

සුදු පාට දිග වෙඩින් ඩ්‍රෙස් එකට මින්ජිව චාර්ම්ව පෙනුනා..ඒ වගේම අතේ තිබුන බොකේ එක නිසාත්..

යූහි එනවත් එක්කම ජිමින්ගේ මූනේ ලොකු හිනාවක් ඇදුනා..ඒ වගේම මින්ජි තමන්ගේ අප්පාගෙ අත තද කරලා ඇල්ලුවේ සතුටට..ඒ වගේම මිස්ටර් පාක්ගේ අතක් මින්ජිගේ ඔලුව පිරිමැද්දේ එයාගේ ඇස් වලට කදුලු එද්දි..

මොකද මිසටර් පාක්ට තාමත් හිතා ගන්න බැරි වුනා එයාගේ එකම පුතා මැරේජ් එකක් වෙන තරමටම ලොකු වෙලා කියලා..

හෝල් එකේ හිටපු අය යූහිගේ දිහා බලන් ඉද්දි පොඩි නවර්ස් එකක් යූහිට තිබ්බත් එයාගේ අප්පගේ අත යූහිගේ අතක් උඩින් තවමත් රැදිලා තිබුන නිසා යූහිට ඒක සහනයක් වුනා..

හෙමින් හෙමින් ඉස්සරහට ගිය යූහි වගේම යූහිගේ අප්පා යූහිව ස්ටේජ් එක උඩට නග්ගලා යූහිගේ අත අරන් ජිමින්ගේ අත උඩින් තිබ්බා..

"මන් දන්නවා මගේ කෙල්ල සතුටින් ඉදිවී කියලා අදල්.."

යූහිගේ අප්පා ජිමින්ට කියද්දි ජිමින් හිනාවුනා..යූහිගේ ඇස්වලට කදුලු ආවා...

MY BUTTERCUP | JJK | ✔Where stories live. Discover now