KONUŞABİLMEK

3.9K 16 0
                                    

               Aynı heyecan, aynı ilerleyen saatler.

Erkek:

-''Selam!''

-'' Sen hep burada mısın? Ne vakit gelsem seni hemen buluyorum.''

-''Kaybolmam mı gerek? Aha ha ha!''

-''Yok öyle değil! Yani senin bir işin ya da uğraştığın bir şey yok mu?''

-''Var tabii ama, uygulamaya komut verdim. Sen buraya girince bana bildirim geliyor.''

-''İlginç ve biraz ürkütücü.''

-''Neden ürktün?''

-''Takıntılar beni hep korkutur.''

-''Takıntı, yanlış sözcük. Bence ilgi ya da değer desen, daha doğru olur.''

Kadın:

-''İlgi belki ama, değeri henüz aklım kabul etmiyor. Birbirimizi tanımıyoruz ki!''

-''Senin için belki ama, ben anlayacağımı anladım.''

-''Ne anladın?''

Erkek:

-''Basit değilsin, güzel ve mantıklı cümleler kuruyorsun. İyi bir eğitimin olduğu belli. Bu da benim için önemli bir kriter.''

-''Tuhaf ama, ben de senin için aynısını düşünüyorum. Çirkinleşmeden konuşabiliyorsun. Konuşabilmek çok önemli benim için.''

Erkek:

-''Beni özledin mi?''

-''İnsan bilmediği bir kişiyi özleyemez.''

-''Bazen benimle oynadığının farkındayım. Kaçamak  ve dolaylı yanıtların ardına saklanıyorsun.''

-''Doğal değil mi? Bir anda sana her yaşanmışlığımı anlatmam garip olmaz mı?''

-''Yani! Bir parça haklısın. Peki soruyu şöyle değiştireyim. Bana alıştın mı?''

-''Bilmem...''

-''Hadi buna da tamam diyelim! Üç gündür yazışıyoruz. Ben sana alıştım hatta, gece olmasını sabırsızlıkla bekliyorum.''

Kadın, yine kararsızlığın ağında ve önceki yaşamının şüphelerinde sessiz kalıyor. Erkek bu kesintiye dayanamıyor:

-''Neden sustun?''

Kadın derin bir nefes alıyor ve en doğru haliyle yanıtlıyor onu:

-''Bana bir parça oynatmış diyebilirsin ama, artık kimsenin beni seveceğine inanmıyorum.''

-''Neden?''

-''Geçmişin bilançosu bu sonucu veriyor bana.''

-''Pekiyi hiç yanlış insanlarla muhatap olduğunu düşündün mü öncesinde? Yani benden evvel.''

-''Bunu da bilmiyorum. Düşünmek gerek.''

-''Şimdiye dek kaç ciddi ilişki yaşadın?''

-''Hani sorgulamak yoktu?''

-''Sorgulamak değil bu, sormak. Sadece seni tanımaya çalışıyorum biraz daha.''

-''Anladım. Sanırım iki.''

-''Sanırım ne demek? İnsan ne yaşadığını bilmez mi?''

-''Yani demem o ki bana karşı layık gördükleri sonucu baz alarak konuşuyorum.''

-''Hadi anlat bana! Çekinme, gerçek yaşamda kim olduğumuzu bilmiyoruz, bir sakıncası yok yani.''

-''Ne desem bilemedim yine. Sanırım bu, insanların yetiştirilme tarzı ile ilgili.''

KARANLIĞA SARILMAK (+18) TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin