Kadın:
-''Sözümü tuttum ve tam saatinde buradayım. Selam!''
Erkek:
-''Biliyordum. Selam!''
-''Nereden biliyordun?''
-''Burada öyle çok kadın tanıdım ki! Artık kimin nasıl davranacağını tahmin etmek, benim için hiç de zor değil.''
-''Ne kadar çok kadınla tanıştın?''
-''Saymadım ama, onlarca kesin vardır, belki de yüz, bilemiyorum.''
-''Neden bunu yapıyorsun? Neden çevrenden gerçek biriyle değil? Anlamsız bence.''
-''Senin için anlamsız. Buna, farklı bakış açıları desek, daha doğru. Sen hep başkaları için yaşamışsın, ben dolu dolu yaşamayı seviyorum.''
-''Hmm... Bu kadar kalabalık yorucu olmuyor mu senin için?''
-''Yooo! Uzun süreli ilişkiler değil ki hiçbiri! Amaç, sadece farklı insanlar tanımak.''
Kadın:
-''Çok ilginç! Tanıyabiliyor musun gerçekten? Çünkü, yıllardır beraber olduğumuz insanların bile, bir gün geldiğinde bilmediğimiz yönlerini görüyoruz.''
-''Bu da amacına bağlı. Ben hiç kimseyle o kadar uzun süre birlikte olmuyorum. Bunu güzel bir kahvaltı gibi düşün. Karnın doyuyor ve bitiyor.''
-''Pek de aynı şey gibi gelmiyor bana ama, seni bilemem! Ben korkarım bu kadar çokluktan.''
Erkek:
-''Korkma! Sana bir tavsiye. Çünkü sen hep diğerlerinin beklentilerine göre gelmişsin bugüne. En başta kurallarını koy, sınırlarını çiz.''
-''Kuralların belirlediği bir ilişki ne kadar içten olabilir? Bu bana ters.''
-''İlla tanıştığın kişiyle evlenmek zorunda değilsin! Unutma bu çocukluğunda sana verilen bir kaygı. Zaten onun da şartı var baksana! Tanışacaksın ama, evleneceksin! Bu da kötü değil mi? Ya sana hiç uymayan biriyse? Düşünsene hayatın cehenneme döner ki zaten sen buna benzer bir şey yaşamışsın.''
-''O da doğru ama, ne bileyim bu insanların duygularıyla oynamak gibi bir şey.''
-''Hayır öyle değil. Bak şu an seninle en başta konuşuyoruz her şeyi, sana uyarsa! Yada bana uyarsa! İkimizin de birbirimize karşı yükümlüğü yok! Çok rahatlatıcı değil mi?''
Kadın bir an düşüncelere dalıyor ve korkarak aklındaki soruyu yöneltiyor erkeğe:
-''Sen evli misin?''
-''Aha ha aha! Bu kadar konuşma bunu mu aklına getirdi? Hayır, evli değilim! Tekdüze bir yaşamı sevmiyorum. Çocuk, ev falan. Ben bu tür sıkıntılara gelemem!''
-''Anlıyorum. Hep böyle mi devam edeceksin yani, hep yalnız ve hep değişik insanlar.''
-''Şimdilik böyle! Yarını düşünmeyi de sevmem! Bana göre akışta kalıp içinden gelenleri yaşayacaksın.''
-''Hiç yapamadığım bir şey. Neyse... Bugün sen anlatacaksın, ben dinleyeceğim. Unutma, söz vermiştin!''
-''Yapamayacağım şeylerin sözünü vermem! Tamam, sor bakalım! Ne öğrenmek istiyorsun?''
-''Mesela nerelisin, ne iş yapıyorsun?''
-''Buraya M'den geldim birkaç yıl önce, bana uydu ve yerleştim. Bir şirkette çalışıyorum.''
Sıradan sorularla başlayan kadın, can alıcı olanı sormaya hazırlanırken bir an titriyor:
-''Burada benden başka kaç kişiyle daha konuşuyorsun?''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞA SARILMAK (+18) Tamamlandı
RomanceKaranlık tüm hataları örter. Kusursuz olalım mı?