Yeni uyanmıştım ki telefon mu elime aldım ve bilinmeyen bir numara dan merhaba yazan bir mesaj görmem ile yüzüm düştü.
Türkiye de böyle abazalar olduğu sürece biz kızların yüzü nah güler.
Sonra ilk işim mesaj atılan numarayı engellemek oldu.
Nerden buluyorlarsa numaramı diye düşünüyordum ki mutfaktan annemin beni kahvaltıya çağırmasını duydum. ″geliyorum anne 5 dakikaya ‶ dedim. Ve ilk işim yatağımı düzeltip üstüme kırmızı crop altıma ise siyah bir tayt giydim .
Saçımı da depresyon topuzu yapıp yüzüme sadece pudra sürüp aynaya baktım ki sivilcem çıkmış sonra tartıya çıktım ki ne göreyim 60.8 çıktım regl hep kilo aldırıyor 2 gün önce 58.2 çıkmıştım karın ağrısından da ölüyordum.
Sonra odamdan çıkıp banyoya gittim. Dişimi fırçalayıp annemin sesini tekrardan işitim ″ 5 dakika diyorsun 10 dakika oldu hayla masada değilsin off öldürteceksin kızım kendini ‶ dedi. bende geldim ″canım annem‶ diye mutfağa girdim. Masaya oturmadan önce annemin yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra masaya oturacaktım ki televizyonun kapalı oluğunu görmem ile şoka girdim. Bildiğiniz üzere annem her sabah Gelinim Mutfakta izlemeden güne başlayamıyordu. sordum ″ bugün gelinim mutfakta yok mu?‶ diye annemde ″elektrikler yok kızım ‶dedi sonra patates kızartması ve peynir aldım sadece tabağıma.
Ve annem bugün ″ baban bırakımıyacak kızım‶ dedi .bende ″tamam zaten otobüs ile gidecektim ‶ deyince″ olur mu öyle şey ‶ dedi. ″ Bende ee anne ne ile gideyim ‶ deyince ″ ben götüreceğim seni ‶ dedi (ha doğru annem 5 ay önce ehliyet almıştı )″ tamam ‶ dedim. Ve kahvaltımı bitirince arveles içtim. Regl ağrısını az da olsa. Geçiriyordu
sonra odama gidip telefonum ile çantamı aldım. Ve anneme hadi gidelim anne diye seslendim. Annemde hazırlanmış mutfakta kahve içiyordu. ″ şu kahvem bitsin gidelim‶ dedi. Saat yediyi otuz yedi geçiyordu. Annem kahvesini bitirip aşağıya indik. Ve okulda doğru yol aldık. Okula varınca annem iyi dersler deyip yanağıma öpücük kondurdu. Ve arabadan indim. saat yedi eli iki geçiyordu. Dersin başlamasına sekiz dakika kalmıştı.
Hızla okula girip sınıfa girdim. Dikkatimi çekenler ( geri zekalı, Efe ve kumral çocuk) vardı. Üçü de bir şey konuşuyorlardı. Dün oturduğum sıraya baktım dün tek oturduğum sıranın yanında çanta vardı. Mecbur yanımda biri varken oturacaktım. çantamı koydum ve bende oturdum.
Zil çaldı bir şey dikkatimi çekti Eylül yoktu. Merak edip efe ye sorsam? mı diye düşünürken yanıma Atlas oturdu ″ne var" dedim yerime oturdum bir şey yapmadım dedi"Senin yerin en ön değil miydi?"diye sordum . ″Dün Yağız'ın yanındaki arkadaş gelmemişti o yüzden oturdum ‶ dedi. (Kumral çocuğun adı demek ki Yağızdı diye içimden düşünürken) Atlas ″aynen ismi Yağız ‶ dedi . (Ben bunu içimden dememiş miydim ya diye düşünürken) sordum dışımdan mı söyledim ? Atlas ″aynen dışından söyledin ‶ dedi ″bende ha okey‶ diye geçiştirdim. Sonra ″yanında oturmam sorun olmaz değil mi?‶ diye sorunca. ″Yok ne sorunu‶ dedi ve güldü.
Kel bir hoca girdi sınıfa. Biyoloji hocasıymış iyi adama benziyordu ki beni sözlüye kaldırasıya kadardı adam o an gözümden düştü. Her neyse birinci dersin bitimi ne yaklaşırken kapı çalınca herkes kapıya baktı. Eylül gelmişti düne nazaran çok solgundu. Hocadan geç kaldığı için özür dileyip benim sıramın önüne geçti her zamanki yerine. Sormak istiyordum″ iyi misin‶? diye ama tersleyeceğini bildiğim için sormaktan vazgeçiyordum.
Teneffüs zili çaldı Atlas ile Yağız bahçeye inmişlerdi. Eylül sınıftan çıkmıştı nerde olduğunu bilmiyordum.
Sıramda oturmuş boş boş bakınıyordum ki Efe nin bana doğru geldiğini görünce sevindim çünkü çok canım sıkılmıştı. Efe ″ben kantine gidiyorum isteğin var mı?‶ diye sorunca ″evet bana bir su alabilir misin?‶ dedim ″tabi alırım‶(tam cüzdanımı çıkartırken) ″lafımı olur kanka‶ dedi. Sınıftan koşa koşa gitti .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÖLÜ
Teen FictionNisa' nın kavga etmesinin sonucunda okuldan attılmasına sebep olmuştu. Yeni bir okula kayıt olmasıyla yeni bir serüvene giren Nisa olacaklardan olan şelerden habersizdir.