day6, love me or leave me.
the rose, ilysb.
rosé, gone.
stray kids, voices.
taeyeon, blue.
halsey, eyes closed.Balkon kapısının pervazına yaslanmış bir şekilde sigara içiyorsun. Bugünlerde mavi saçların kadar canlı gözükmüyorsun. Gülümsüyorsun yaşanmışlıklara inat, sana dalıp gitmiş olan bana. Kısa parmakların arasındaki o zararlı şey olmak istiyorum her dudaklarına değişinde; bana bu kadar güzel dokunmuyor dudakların çünkü.
Daha fazla saçlarına tutunamayan siyah tokan yere düştüğünde onu yerden almaya bile çalışmıyorsun. Sen, bugünlerde sanki veda edecekmişsin gibi bakıyorsun. Gözlerindeki acıyı gördüğümde, kıyafetlerimin içine sızan soğuğu hissedebiliyorum. Eğer imkânımım olsaydı güvenli bir yere götürür, orada saklardım seni.
Daha sonra güzelim dudaklarına asla yakışmayan ismimi söylüyorsun: "Hyunjin, ne olur başkasını sevme."
Gülümsüyorum burukça. Bunun ne demek olduğunu çok iyi biliyorsun sen. Pembe rujunun bulaştığı sigara izmaritini balkona fırlatıp yanıma doğru adımlıyorsun. Bahar çiçeklerini anımsatan kokunu daha derinden alabilmek parçalara ayırıyor beni; sen, benim yanıma çok güzel kaçıyorsun.
Çenemin altına sokuyorsun başını ve sıkıcı sarıyorsun beni. Mavi saçlarına kelebek öpücükler hediye ediyorum. Eskiden olsaydı heyecanlı kıkırtıların doldururdu bu soğuk odayı. Ama dediğim gibi, sen bugünlerde gidecek gibisin.
Eğer gitmek istiyorsan bu şehirden, ne peşinden gelebilirim ne de kalmanı isteyebilirim senden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
everything is blue and u
Fanfictiongideceğini söylediğinde, kalmanı isteyemem senden. [hyunlix mini fic]