Sabah
Bakugo'danAlarmla beraber kalkmıştım okul üniformamı giyip mutfakta ne bulduysam ağzıma atıp evden çıktım. Deku'yu alacaktım. Onunla beraber okula gitmek güzeldi. Zaten evimiz yakın olduğu için 5 dk sonra onun kapısının evinde onu bekliyordum evden gelen bağırışlardan anlaşılıyor ki deku uyuya kalmıştı. En sonunda inko teyze beni dışarda beklememeyim diye içeri aldı. Bende solonda oturmuş deku'yu bekliyordum. Tabi o sıra inko teyze de beni rahat bırakmamıştı tam karşıma oturup benimle sohbet etmeye çalışıyordu. Onu severdim ama suan onunla konuşmak yerine deku ile konuşmayı tercih ederim.
O sırada deku solona girdi üniformasını giymişti ama saçı dağınıktı ve ilaçlarını içmediği belli oluyordu..
Nasıl desem...
Çok güzel kokuyordu..
Kokusu çilek gibiydi çok tatlıydı...Öhm...
-D-Deku ilaçların..
D: Aman tanrım özür dilerim! Hemen içiyorum!
Bunu demesiyle hemen koşarak odasına geri çıktı. Geri geldiğinde kokusu hissedilmeyecek kadar azalmıştı.
Aslında onun kokusunu içime daha çok çekmek istedim...I: Hey hadi geç kalakacaksınız çocuklar!
D: Haklısın anne! Hadi Kacchan!
________________
Okulda
Son dersteydik tam tamına dersin bitmesine 10 dk vardı. Bütün gün deku'nun yanından hiç ayrılmamıştım. Ama çok bariz bir şekilde fark ediliyordu okulda ki çoğu alfa biz geçerken deku'ya bakıyorlardı keşke onları ölesiye dövebilsem...ben bunları düşünürken aynı zaman da sıramda çok belli etmemeye çalışarak deku'yu izliyordum, deku da dersi dinleyip not alıyordu.
Çok tatlı ve zeki gözüküyordu. Aslında zeki gözükmesine gerek yok çünkü Deku'yla sadece 10 dk geçiren birisi onun ne kadar zeki olabileceğini anlıyordu.
Onun yanında tam bir gerizekalı gibi kalıyorum galiba...Okul Çıkışı
Okuldan çıkmış beraber öylesine yürüyorduk. Sonra aklıma Deku'nun yemek yemediği geldi. Bu çocuk niye yemek yemiyor ki? Zaten çok zayıf..
Rüzgar çıksa uçacak..-Hey deku işin yok de mi ?
D: hayır yok Kacchan
-iyi, aç mısın? İstersen bir yere uğrayıp yemek yiyelim. Öğlen arasında bir şey yemedin.
D: Neden bilmiyorum ama hiç bir şey yiyesim yok
-Zaten zayıfsın, yememek olmaz gel bildiğim bir yer var küçük ama yemekleri çok güzel
______________
D: uff.. n-neden çok güzel dediğini anladım sanırım Off..
-Noldu ya çok güzel iste
D: Kacchan ben acı yemem! Çok acı ağzım yandı hep Off.. Su versene ya!
-Ha..! Ben unutmuşum özür dilerim al al!
_____________
Cafe'den çıkıp sahile doğru yürümeye başlamıştık ve yolda giderken de Deku'ya dondurma almıştım dediğine göre halla yediği acı ağzını yakıyordu.
Böyle bir şeyi nasıl unuttum ki Off..
içimden kendime lanetler okurken deku konuşmaya başladı.D: Geldik! Hadi gel şuraya oturalım
-biz niye hep sahile geliyoruz ?
D: Çünkü ben sahili seviyorum.
-hmmm..bu gayet mantıklı bir neden
_______________
Yazardan
İkili deniz kenarında birbirlerini sarılmış bir şekilde duruyorlardı. İkisi de hem dalga sesinden hemde birbirlerinin sıcaklığıyla huzur buluyorlardı.B: Saçma olacak ama sen benim sevgilim oluyorsun artık de mi ?
D: Ne.? Hayır
Yeşili, sarışının kollarının altından çıkıp karşısına geçip dik dik bakmaya başlamıştı.
B: ha..? Ne- neden!
D: Ben teklif aldığımı hatırlamıyorum!
B: Sen..sen ciddi misin ? İlla teklif etmem mi gerekiyor ?
D: Tabiki!
B: of..*kıkırdar
Tamam sen nasıl istersen.. biraz bekle sana çok güzel bir teklif söyleyeceğim.Yeşili, sarışının dediğini ciddiyiye almasına şaşırmış hemde meraklanmıştı.
D: T-tamam
Yeşili, tekrar huzur bulmak amacıyla sarışının kolarının altına girmiş ve kafasını omzuna dayamıştı. Sarışın da ona belinden sarılmaya devam ediyordu.
_____________Herkes tekrardan merhaba!
Keyifler nasıl ? Herkes iyidir inşallah!Sizden rica etsem yorum yazabilir misiniz ?
Nedense siz yorum yazınca motive oluyorum!Herneyse fazla uzattım herkese iyi geceler 💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Seni Unutmadım ~ BakuDeku - Omegaverse
FanfictionBi omegaverse yazmaya çalışacağım. . . Katsuki ile Izuku çocukluk arkadaşları ama Izuku taşınmak zorunda kalıyor. Yılar sonra (ikisininde 2.cinsiyeti belli olduktan sonra) Izuku tekrar geri geliyor ve olaylar gelişiyor. Devamını da okuyarak öğrenin...