10.Bölüm

1.8K 112 99
                                    

Yazar'dan

"Dıt Dıt Dıt"  *telefon çalma efekti

Bakugo'nun telefonun çalmasıyla 2 saattir televizyonun karşısında ki koltuk da birbirlerine sarılarak uyuya kalan çift gözlerini açmaya başlamışlardı.

B: Noluyo be!

D: Kacchan bağırma..

B: Ah- özür dilerim

Çiftimizin uyanmasıyla brokoli olduğu yerden ,kacchan'ın göğüsümden, kalkıp koltukla oturarak kendine gelmeye çalışırken sarışın sinirle telefonun nerden çaldığını bulmaya çalışıyordu.

B: He buldum!

D: kim aramış..?

B: pff...anam

Sarışın annesiyle konuşurken Yeşili oturduğu yerden kalkıp lavabo'ya elini yüzünü yıkamak için adımlamaya başlamıştı.

B: Ne var?

M: SAAT 22.45 BİZ SİZİ BIRAKTIĞIMIZDA 14.02'di NERDESİNİZ OĞLUM!

B: YAV NE BAĞRIYON BE UYUYA KALMIŞIZ YENİ UYANDIK.

M: Nerdesiniz ki?

B: Bizim evde nerde olcaz ? Korkma çocuğu otele filan götürmedim.

M: Valla ben senden beklerdim.

B: Off..ne istiyorsun?

M: İnko'nun evine gelin valla İnko çok merak etti delirecek!

B: pff..tamam geliriz 10dk ya

M: Tamam oyalanmayın.

*kapatır

Sarışın konuşması bitince o da kendine gelmek için elini yüzünü yıkamaya lavaboya doğru girmek için yürümeye başlar. Tam girecekken yüzünü soğuk suyla yıkamış olduğu çok belli olan yeşili gelmiş kısık gözlerle sarışına bakıyordu. Bu hali sarışına hem komik hemde çok tatlı gelmişti.

B: Kendine gelebildin mi ? *kıkırdar

D: Hmm hm..

B: *sesizce Ahh- çok tatlıı!!

Sarışın kapıda duran ve hâla kendine gelemeyen yeşilinin yanından geçerek oda yüzünü yıkamak için soğuk suyu açar. O sırada ise yeşili sarışını kapıdan izliyordur.

B: Ne ? Bütün gün beni öyle izlemeyi mi düşünüyorsun ? Hadi biraz kendine gel! Annenlere gidiyoz.

D: uff..tamammm

B: Ne o? Eve gitmek istemiyor musun ? İstersen benimle kalabilirsin. Yatağım her zaman açık *sırıtır

Yeşilinin, sarışının neyi ima ettiğini anlamasıyla kızarmış ve koridora doğru yürümeye başlamıştı.

D: Saçmalama! Hem annem merak etmiştir..

O sırada sarışın yeşilinin kızarması ve ona  komik gelen bahanesiyle gülmeye başlamıştı.

Bir saat sonra

   Deku'dan 

Kacchan ve Mitsuki teyze evine gitmiş ben de en sonunda annemin sorgulamasından kurtulup odama sıcacık yatağıma girmiştim. Bugün cidden çok güzel geçti...

Offf..hep Kacchan'la uyumak istiyorum..
Her zaman dünyanın en rahat yeri yatağım olarak düşünürken bugün fark ettim ki en rahat yer kesinlikle kacchan'ın yanıydı. Hayatımda hiç bu kadar huzurlu bir şekilde uyuduğumu hatırlamıyorum. 

Acaba yarın da kacchan'la dışarı çıkar mıyız ? Ya da buraya gelir mi ? Belki ben ona giderim... ahh onu özledim! Ve bu çok utanç verici! 

Kafamı ister istemez sanki yastığa kafamı ne kadar gömersem aklımda ki düşünceler gidecekmiş gibi yastığa bastırıyordum.  Bu çok aptalca!

Demek ki birisine aşık olmak böyle bir şey...

Bakugo'dan

İki saattir odada tavanla bakışıyorum. En sonunda sinirlenip "bana ne bakıyon lan duvar" diye  bağıracaktım!

Ahh deku seninle uyumak istiyorum.. uffff
Uykum gelmiyor.
Onun o kıvırcık yeşil saçlarına dokunmak,
Zümrüt yeşili gözlerine bakmak,
Zayıf olan o bedenine sarılmak,
Onun o çilek kokusuna benzer kokusunu içime çekmek,
Kiraz tadında ki dudaklarını öpmek istememe rağmen
O suan sadece 5 dk lık mesafemde olan bir evde kendi odasına yatağında ben olmadan uyuyordu...

BU ACIMASIZLIK!
suan istesem çok kolay bir sekile oraya gidebilirim.
Hatta denedim de...
Ama benim yaslı bunak beni rahat bırakır mı ?
Neymiş "zaten sabahtan beri çocuğu sıkmışızdır rahat bırak çocuğu" dedi... niye sıkıyım ben onu yaa!

Offff delireceğim...
Sadece onunla olmak istiyorum.. bunda bir suç yok ki...
Acaba uyudu mu? Mesaj atsam mi ki? Geç  oldu saat ama ya uyuduysa..

Pf...yarın
Yarın okul var..
Deku'nun yanından ayrılmasam iyi olacak..
belki okul çıkışı biraz gezebiliriz..

Biraz uyumaya çalışam iyi olacak yoksa yarın deku'yu gezdirecek kadar enerjim olmayacak..

_______________

Herkese tekrardan merhaba!

Kitap nasıl gidiyor ?
Fikirlerinizi almayı çok isterim!

(İnş yazım yanlışım yoktur suan kontrol etmeye çok üşeniyorum..)

Herkese iyi günler, iyi geceler 💖

~ Seni Unutmadım ~ BakuDeku - OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin