Çok uzatmama kararı verdim o yüzden fazlaca zaman atması yaptım inşallah çok rahatsız olmazsınız!
Tekrar özür dilerim rahatsız olanlar için!
_________________________1 ay sonra
Izuku Bakugo
Hamile olduğumu öğrenmem den 1 ay geçti. Sanırım bebek artık 1 buçuk aylık filan..
İkimizde mezun olduk ve nişanlandık.
Kacchan ünlü bir restoranda şef olarak çalışmaya başladı. Bende kacchan la taşınalı 1 hafta olmuş evde tek başıma otuyorum.. kısacası hiç bir işe yaramıyorum.Nişanlandıktan bir kaç gün sonra bir cesaret bulup annemlere hamile olduğumu söylemiştim. İlk önce ne yapacaklarını bilemediler sonra kendilerini toparlayıp olumlu bir yanıt verdiler. Her haftasonu annemlerin yanına giderdik ya da onlar bize gelirdi zaten evler yakındı. Yürüme mesafesi en fazla 15 dk.
Bebeğin durumu ise...sanırım gayet iyi..
Kontrole gittiğimizde çoğunlukla doktor Kacchan la konuşuyor bundan dolayı ben çok bir bilgi bilmiyorum.
Ama en azından mide bulantılarım filan daha başlamadı. Karnım bile çıkmadı yani.. Sanırım bu yüzden Kacchan biraz endişeleniyor. Çok zayıf olduğumu söyleyip evde ne varsa bana yedirmeye çalışıyor. Anca o evden gittikten sonra rahat edebiliyorum. Tabi bu kısa sürecek sanırım çünkü kacchanın gelmesine son 10 dk. Bu aralar çok dakik 1 dk bile gecikmiyor ve her saat başı bana mesaj atıyordu. Eğer mesajı görmesem hemen arıyor ve eğer aramayı 2 dk bile geç açarsam işi bırakıp eve geliyordu..Bence fazla endişeleniyor. Yani daha 2 aylık bile değil. Bana ne zarar verebilir ki. Benim suan işte çalışıyor olmam gerekiyordu. Böyle evde bütün gün oturarak ne yapabilirim ki? Temizlik bile yaptırmıyor. Eğer eve geldiğinde bir yere eskisinden daha temiz filan görürse direk kızmaya başlıyor. "Ben sana yat dinlen demedim mi??" Diye... bütün gün yatmayı herkes sever ama eğer 1 ay boyunca full yatarsanız insan bir zaman sonra bundan da sıkılıyor..
Aha- anahtar sesi geldi başımın belası..
-Deku! Ben geldim!
Duyuyorum Kacchan bağırmana gerek yok.
Oturduğum koltuktan kalkıp kacchan'ın yanına gidip ona sarıldım. Evet ona kızıyor olabilirim ama gene de onu özlüyordum..
Oda sarılmama karşılık vererek konuşmaya başladı.
-Naptın bakalım bugün ?
Biliyor musun ? Bugün çok farklı şeyler yaptım. Dün den daha çok yattım! Nasıl ama!
-ha ha ha çok komik..
Tamam bana belli kızıyorsun ama bu senin iyiliğin için güzelim..
yemek yedin mi bakalım ? Dolaba hiç baktın mı, bak en sevdiğin pastadan var. Bir tabak veririm mi?Sen ilk önce git üstünü değiştir bir banyoya gir sonra konuşuruz.
-Pekalaa eşim nasıl isterse! *göz kırpar
Kacchan bunları söyleyip yatak odasına doğru gitmeye başladı. Kızardığımı hissediyorum. Halla eşim demesine alışamadım. Bunu bildiğinden inadına söylemeye devam ediyor.
Kacchan duşa girmişken bende mutfağa girdim. Gerçekten Kacchan işe gittikten beri hiç bir şey yememiştim. Genede aç değilim ama sanırım karnımda ki varlık yüzüne yemek yemek zorundayım. Böyle gidişle çok kilo alacağım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~ Seni Unutmadım ~ BakuDeku - Omegaverse
FanfictionBi omegaverse yazmaya çalışacağım. . . Katsuki ile Izuku çocukluk arkadaşları ama Izuku taşınmak zorunda kalıyor. Yılar sonra (ikisininde 2.cinsiyeti belli olduktan sonra) Izuku tekrar geri geliyor ve olaylar gelişiyor. Devamını da okuyarak öğrenin...