9.Bölüm

1.8K 127 88
                                    


Deku

Kacchan'la eve gelmiştik ben solonda koltukların birinde oturuyordum. Kacchan'da mutfaka su içmeye gitmişti.
Bu sırada asla beni rahat bırakmayan düşüncelerimle çelişiyordum. Bir yanım ne olacağını sorgularken bir yanım ise bambaşka şeyler düşünüyordu.

K: Hey, deku sorun ne ? Daldın gene

-Ha.? Ay özür dilerim dalmışım. Bir şey mi dedin ?

K: Aç mısın diye sormuştum.

-Hayır teşekkürler aç değilim.

K: İyi..

Kacchan mutfağın duvarına yaşlanmış bana bakarak konuşurken, konuşma bitince yanıma doğru gelmeye başladı ilk sehpa da ki kumandayı aldı sonra da koltukta tam yanıma oturup beni kendine iyice yaklaştırdı.

K: İzlemek istediğin bir film var mı ?

-Hayır..aklımda bir şey yok

K: Hmmm..

Kacchan bir koluyla beni sararken bir diğeriyle televizyon dan film seçmeye çalışıyordu. O televizyon dan filmi seçmeye odaklanmışken bende onun sadece film seçmesine rağmen çok ciddi olan suratını izlemekle meşguldüm.
Birden filmi seçmesi ve bana dönmesiyle gözlerimiz buluşmuştu. Bi an gelen utanmayla kafamı başka tarafa çevirmiş ve kızarmış olan yanaklarımı saklamaya çalışıyordum. Tabi bu sırada Kacchan'ın gülüş sesini gayet iyi duyabiliyordum.

K: Bu film nasıl?

-Ihm..olur

Biraz kararsız kalmıştım çünkü Kacchan romantik bir şey açmıştı. İnşallah duygusal bir şey yoktur çünkü durup dururken ağlamak istemiyorum. Nedense böyle şeylerden çok etkileniyorum.

Yarım saat sonra
Bakugo'dan

Film başlayalı sanırım yarım saat olmuştu. Klasik bir aşk hikayesiydi.
Aslında suan filimden daha çok büyük bir sorunum vardı. O da deku..

Filmde ki adam sevgilisini korumak için kendini feda edince Deku fazla duygusalaşmış ve ağlamaya başlamıştı. Bende birden ağlamasıyla ne yapacağımı şaşırıp sadece ona bakmaya başlamıştım.

-Ah- Deku? Ağlama bu bir film sadece niye ağlıyorsun ki ?

D: Ühüğü..b-bilmiyorum

Deku'nun hem neden ağladığını bilmemesiyle hemde suan ki surat ifadesiyle kendime hakin olamamış gülmeye başlamıştım.

D: Yaa! Kacchan niye gülüyorsun!

-Özür dilerim, kendime hakim olamadım.

Bunu derken gözlerimi kaçırmaya çalışıyordum çünkü ona her baktığımda halla gülesim geliyordu.

D: Hmpp..

-kıkırdar* Ne o trip mi yiyorum ?

Deku birden koltukta kolumun altında çıkmış ve bana sırtını dönmüştü.

-Sen ciddi misin?

Şimdi gülmekten yere düşecektim.

-Sen görürsün şimdi bana trip atmak ne demekmiş!

Deku'yu omzundan tutup bana döndürmüştüm iki dk gözlerinin içine baktım ve onu koltukta altıma aldım bende üstüne çıkarak kaçmasını engellemiştim.

D: YA KACCHAN BIRAK!

-Yooo olmaz

D: Ya tamam atmicam bir daha trip!

-Olmaz bırakmam!

Elerimi Deku'nun beline götürüp onu gıdıklamaya başladım. O ise onu gıdıkladığımdan gülmekten gözlerinden yaş gelmeye başlamıştı.

D: A- K-Kac-Kacchan t-Tamam TAMAM YETER!!

- Tamam tamam kızma bıraktım!

D: ah..gülmekten karnıma ağrı girdi..

Gülümseyerek altımda gülmekten harap olmuş Deku'ya bakıyordum. Fazla mükemmel gözüküyordu...
Elimi çenesine götürüp tuttuğumda ona yaklaştım ve o özlediğim dudaklara yapıştım. İkimizde nefesiz kalınca ayrılmak zorunda kalmıştık. İlk birbirimiz baktım sonra ise Deku utanıp kafasını başka yöne çevirdi. Bu halleri çok tatlıydı...  onu belinden tutup kaldırdım bu sefer kendimi alta onu üstüme aldım. Sonra ona sarıldım ve dinlenmek için gözlerimi kapatım. Suan koltukta yatsak bile aşırı rahat ve huzur dolu olduğumu biliyordum.  O kafasını göğsüme yaslamış bana sarılarak uyumaya çalışıyordu.

_____________________

Herkese tekrardan merhaba !
Nasılsınız ?
Kitap nasıl gidiyor ?
Önerdiğiniz bir şey var mı ?
Bir de rica etsem yorum yazar mısınız ?

Herneyse  herkese iyi geceler 🖤

~ Seni Unutmadım ~ BakuDeku - OmegaverseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin