15🍓

309 64 12
                                    

Kuira parka geldiğinde Heesung'un çoktan geldiğini ve salıncakta sallandığını görünce gülümsedi.

Bir yandan da endişeleniyordu aslında, Heesung'un ona söyleyemediği bir şeyler var gibiydi.

Yanındaki salıncağa oturdu ve yavaşça ileri geri sallanmaya başladı. Saçları her ileri gidişinde havalanıyor ve bu his çok hoşuna gidiyordu.

"Söyle artık. Burada sabaha kadar duramayız."

"Kuira, ben senden hoşlanıyorum."

Kuira sallanmayı bıraktı. Bir an rüyada olduğunu sandı çünkü böylesini sadece rüyasında görüyordu. Heesung onu sadece rüyalarında seviyordu. Ama şuan her şey gerçekti ve o karşısına geçmiş her şeyi diyordu.

Heesung salıncaktan kalktı ve Kuira'nın başına geldi.

"Beni reddedebilirsin ama ben seni seviyorum. Uzun zamandır. Hep kaçtım ama artık söylüyorum işte. Beni sevmesen bile lütfen kaçma Kuira."

Kuira da ayağa kalktı şimdi bir çocuk parkının ortasında birbiri için atan iki kalp karşı karşıyaydı işte.

Kuira bir iç çekti.

Aralarındaki mesafeyi kapattı ve Heesung'a sarıldı.

"Ben, seni başından beri seviyorum Heesung."

Heesung mutlu bir şekilde kızın sarılışına karşılık verdi.

Biliyordu. Başından beri o olduğunu biliyordu. Sadece anlamazdan geldi ve konuşmaya devam etmek için bunu bildiğini ona söylemedi.

Kuira ayrılıp ellerinden tuttu gülümseyerek. Parmak uçlarında yükselerek Heesung'un dudağına yakın, kısa bir öpücük bıraktıktan sonra kıkırdadı.

"Rujum bulaştı."

"Ne?"

Heesung zaten anın şokundayken bir de bunu duymasıyla gözleri hayretle büyüdü.

Kuira koluna yavaşça vurdu. "Şaka yapıyorum aptal. Bak hiç rujum var mı dudağımda?"

"Ruj yok ama sanki bir şey var."

Kuira ne demeye kalmadan Heesung'un dudaklarını kendi dudaklarında hissetmişti.

🍓
süper bir bölüm biliyorum
içiöe sinmedi falan demiyoeum çünkü sindi

final değil şaka şaka gülün diyw

In My DreamsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin