Kuira'nın Heesung'un evinden dönmesinin üzerinden iki hafta geçmişti ve haftasonuydu. Heesung ile bir plan yapmadıklarından evde durmak ve yalnızca uyumak istiyordu. Vizelerle falan uğraşmaktan yorulmuştu.
Amerikan mutfağından yaptığı kahvesinin kupasını iki elinin arasına alarak salona geçti. Öğlen olmuştu ve Kuira uyanalı yarım saat falan oluyordu. Ona rağmen uyumak istiyordu. Aslında uyursa salak gibi olacağını biliyordu. Başının ağrıyacağını ve daha fazla uyumak istiyeceğini. Tembelleşecekti.
Kahvesini yudumlarken elindeki telefondan gelen mesajlara baktı. Annesinden gelen mesajı görmesiyle kahve kupasını orta sehpaya bıraktı ve bildirim panelinden mesajı okudu.
annem:
beni ara kuiraKim bilir yine ne olmuştu? Belki babasıyla kavga etmişlerdi ve erkek kardeşi Beomgyu'yu yanına göndermek istiyordu.
Başka mesaj olmadığını görünce annesini aradı ve kısa bir çalışın ardından duyduğu sesle tüyleri diken diken oldu. Çünkü Kuira annesinden haz etmezdi. Çocukluğunda annesi ona hiç iyi davranmazdı ve o da on sekizine basar basmaz kendi evine taşınmıştı. Babasıyla kavgalarından, kendisine bağırmasından nefret etmişti. Şimdi ise annesi onun gönlünü almaya çalışıyor gibiydi, tabii buna gönül almak denilebilirse.
"Kuira? Nasılsın?"
"İyi. Ne oldu?" dedi soğukça. Onun en başta iyi davranarak iyi anne rolü kesmeye çalıştığını biliyordu. Ve annesinin şimdi baklayı ağzından çıkaracağını da.
"Biz babanla boşandık."
Göremeyeceğini bilse de başını salladı, şaşırmamıştı. Sadece babasına ve Beomgyu'ya üzülmüştü. Acaba şuan ne yapıyordu?
"Beomgyu nerede?"
"Babanın yanında, baban nerede bilmiyorum."
Telefonu kapattı. Daha konuşacakları bir şey kalmamıştı. Beomgyu'yu aradı.
"Alo? Neredesin?"
"Babamla otobüs bekliyoruz abla."
"Nereye gideceksiniz?"
"Bilmem, babam ev alacağını söyledi."
"Benim yanıma gel, babam halletsin o işleri. Hangi otobüse bineceğini hatırlıyorsun değil mi?"
"Evet. Geliyorum o zaman. Görüşürüz."
Kuira kalktı ve çoktan soğuyan kahvesini alıp mutfağa götürdü. Evi toplamaya başladı. Bir yandan da aklında bir sürü şey vardı. Kendini biraz çaresiz hissediyordu. Ama bunları düşünmek yerine sonraya bıraktı. Şimdi kardeşi gelecekti, iyi görünmeliydi.
🍓
ne desem bilemedim bi tık
ŞİMDİ OKUDUĞUN
In My Dreams
FanfictionRüyalarımda sen de beni seviyorsun ve ben gözlerimi tekrar kapatıp uyumaya çalışıyorum. heeseung あ girl başlangıç | 15 Şubat 2022 bitiş | 1 Mayıs 2022 ©kuipera