ROZDZIAŁ 1

134 6 10
                                    

  🐝 Pov Y/n🐝

Budzik obudził mnie o 8.00. Wstałam i poszłam do szafy wybrać ciuchy. Wybrałam sobie bluzę z merch'u Dream'a i czarne obcisłe jeansy.
Poszłam do łazienki wykąpałam się i ubrałam poczym zrobiłam lekki makijaż.
Zeszłam na dół i zrobiłam sobie naleśniki.
Po śniadaniu stwierdziłam że pójdę na spacer do parku i odrazu oddam książki które wypożyczyłam a nie oddałam.
Wziełam czarną torebkę z wieszaka i włożyłam do niej: telefon, słuchawki i portwel. Ubrałam buty i kurtkę, wziełam również książki. Wyszłam z mieszkania poczym je zakluczyłam i poszłam się przejść parkiem do biblioteki.
Gdy weszłam do parku włączyłam sobie muzykę i szłam zagapiona w telefon.
Gdy nagle w kogoś walnełam i upadłam.
Ogarnełam się z szoku i wstałam.
Y-Y/N     Te-Techno
Y-Przepraszam!- szybko zaczełam zbierać książki z ziemi.
Te-Nic się nie stało.-HEJ CHWILA JA ZKĄDŚ ZNAM TEN GŁOS!
Y-Techno?!-powiedziałam gdy już wsyałam i spojrzałam się na niego
Te-Tak to ja we własnej osobie hihi-zaśmiał się.

Y-Co ty tu robisz?-spytałam się
Te-Mieszkam tu a ty?-ach no tak on tu mieszka zapomniałam
Y-Ja się tu niedawno przeprowadziłam
Te-O to super! A jak moge wiedzieć gdzie idziesz?-spojżał się na książki w moich rękach
Y-A tak!Idę do biblioteki oddać książki.A ty?
Te-Ja postanowiłem się przejść tak sobie po parku.-hmmmm dziwne
Y-O to możemy iść razem do biblioteki a później się przejść razem co?-spytałam myślałam że odmówi ale się myliłam
Te-Możemy.- niespodziewałam się takiego optymizmu z jego strony ale się cieszę.
Y-To chodźmy.-powiedziałam poczym poszliśmy

  Poszliśmy do biblioteki i oddałam książki później poszliśmy na spacer do parku.
Te-Chciała byś może przyjść do mnie jutro?-niewiem co w niego wstąpiło ale tak zaprosił mnie do siebie
Y-Ymmm no nie wiem-ogólnie bałam się iść do niego bo znamy się dopiero jakieś 2miesiące
Te-Ale ja nalegam-powiedział to takim serio słodkim głosikem
Y-Co to za słodki głosik? Hmmm?
Te-Emmmmmm Khem Khem Khem......Nicccc takiego nie słyszałaś hehe.
Y-Czy napewno hmmmm?
Te-Tak napewno! Ja już pujdę daj mi znać czy przyjdziesz! Papa!
Y-Okej papa!-i poszedł do siebie  miałam takiego maind facka.... Później poszłam do domu.

~~~~~~~~~~~~~🐝Skip Time🐝~~~~~~~~~~~

   Byłam już w domu i bawiłam się ze swoją papużką (AUT:tak ma papużke tylko zapomniałam we wstępie dać tego xd)
Wypuśćiłam ją żeby po mieszkaniu sobie polatała. Papużka sobie latała a ja stwierdziłam że poczytam jakąś mangę wyszło że czytałam HANAKO 2 tom (AUT. nwm jak to sie pisze).
Gdy zaczełam czytać była godzina 16.00
a gdy skończyłam czytać była 18.30.
Stwierdziłam, że jest pora aby wyjść na spacer się przejść i posłuchać muzyki. Tak jak pomyślałam tak zrobiłam wziełam torebkę włożyłam do niej telefon słuchawki i gaz pieprzowy tak na wraie czego. Ubrałam buty i założyłam kurtke bo wieczorem jest zimno. Wyszłam z mieszkania i je zakluczyłam. Poszłam sobie do parku wyjełam słuchawki i podłączyłam do telefonu. Włączyłam swoją plejlistę na Spotifayu (idk jak sie pisze) szłam przed siebie i nuciłam piosenki. Chodziłam sobie po parku i myślałam nad zakupem  pieska z chodowli.
Tak jak pomyślałam stwierdziłam że poszukam jakiejś chodowli i zaadoptuje szczeniaka. Wróciłam do domu była godzina 20.00. Wziełam prysznic i przebrałam się w piżamę, poszłam do kuchni i zrobiłam sobie tosty ze serem. Poszłam do salonu i wypuściłam Flash'a
(Tak nazywa się jej papuga) usiadłam na kanapie wziełam laptopa i szukałam chodowli. Gdy znalazłam chodowlę beagle  zadzwoniłam czy mają jakieś szczeniaki. Pani powiedziała że mają i mogę jutro przyjechać i obejrzeć sobie pieski.
Po tym telefonie zawołałam Flash'a i dałam mu jeść. Włożyłam go do klatki i poszłam spać.

~~~~~~~~~~~🐝Skip Time🐝~~~~~~~~~~~~~

Wstałam rano o 8.30 bo na 11.00 jestem umówiona w chodowli. Podeszłam do szafy i się przeciągnełam po tym otworzyłam ją i wyciągnełam sobie czarny top na ramiączkach i czarne obcisłe jeansy.
Poszłam do łazienki wziełam prysznic i ubrałam się. Zrobiłam sobie lekki makijaż składający się z podkładu, różu, kresek i pomalowanych rzęs. Wstawiłam tweeta że dziś wieczorem będzie stream z nowym członkiem rodziny. Poczym zeszłam na dół zrobiłam sobie tosty ze serem i spojrzałam na zegar była 10.25 a do chodowli było jakieś 20 minut więc nakarmiłam Flash'a. Wziełam torebkę słuchawki portwel i telefon ubrałam rozpinaną bluzę (czarną) ubrałam również buty i pobiegłam do auta.
Tak wygląda:

(Źródło:PINTEREST)  Wsiadłam i pojechałam do chodowli

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Źródło:PINTEREST)  Wsiadłam i pojechałam do chodowli. Gdy byłam na miejscu i wyszłam z auta zaatakowały mnie szczeniaczki rasy Beagle. Mega mi się podoba ta rasa psa (AUT. To prawda mega mi się podoba hihi) pani pokazała mi szczeniaki a ja wybrałam chłopczyka i poszliśmy jakieś papiery składać czy coś takiego a piesek wygląda tak:

 To prawda mega mi się podoba hihi) pani pokazała mi szczeniaki a ja wybrałam chłopczyka i poszliśmy jakieś papiery składać czy coś takiego a piesek wygląda tak:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(Źródło: PINTEREST)
Piesek mega mi się podobał pojechałam do galeri i kupiłam wyprawkę dla niego. Takie podstawowe żeczy jak np: miski, obrożę, smycz, karma, zabawki, łóżeczko. Pojechałam do domu i wypakowałam rzeczy. Pogłaskałam go i puściłam ze smyczy poszłam usiąść na kanapę i pomyśleć nad imieniem dla niego aż wkońcu wymyśliłam : Chester super imie pomyślałam.

~~~~~~~~~~~Skip Time wieczór~~~~~~~~~~

Poszłam z Chester'em na spacer i gdy wróciłam nakarmiłam i wypóściłam Flash'a  Chester i Flash się zaprzyjaźnili więc nie miałam się oco bać poszłam do kuchni i zrobiłam jedzenie Chester'owi i sobie tosty.
Po zjedzeniu była 18.46 poszłam i włączyłam sprzęt do stream'owania i kompa. Przygotowałam się wziełam Flash'a na ramię i zaczełam stream'a
-Haiii chatt! Długo mnie nie było tutaj ale od dzisiaj wracam i muszę kogoś wam pokazać! Chester!-zawołałam a on odrazu przyszedł i wskoczył mi na kolana
-chat to jest mój nowy piesek nazywa się Chester!

#pinkiipinkii-piękny!
#pięknamalinka-cudoooo
#ktoścoś-jaki cudnyyy

-dzięki chat jest to rasa Beagle- pogadałam tak jeszcze z 2 godziny z chatem a później zaczełam grać w Bed Warsy grałam z 3 godziny gdy skończyłam stream'a. Poszłam do łazienki się wykąpać i przebrać w piżamę byłam mega zmęczona więc walnełam się na łóżko i zasnełam.

---------------------------------------------

Hejka kochani nareszcie wstawiam rozdział. Niestety nie miałam weny więc nie pisałam ale już mam i będę pisać dalej kolejne rozdziały dajcie znać jak narazie się podoba ff.
978 słów bez tego.
20-04-2022

||Może miłość....||Technoblade x reader||OPUSZCZONE/KONIEC||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz