Norliah berdiri memerhatikan pemandangan pantai dari balkoni tingkat 5 biliknya. Cahaya rembulan di lautan memberikan pemandangan malam yang indah. Fikirannya teringatkan Rizman. Entah apa yang dia lakukan di rumah agaknya.
Tiba-tiba Norliah merasakan punggungnya disentuh. Norliah menoleh. Zul tersenyum berdiri di sebelahnya dengan hanya bertuala dan tidak berbaju. Punggung Norliah diusap-usap olehnya.
"Teringatkan Rizman ke?" Tanya Zul.
"Tak... Tengah fikir, macam tak percaya dah tua-tua camni boleh kawin lagi.. dengan awak yang muda 20 tahun pulak tu..." Kata Norliah.
"Jodoh... Tapi makcik ok kan?" Tanya Zul lagi.
"Ok je... Zul dah siap mandi ye? Patutlah wangi je..." Tanya Norliah pula.
"Dah... Seksilah makcik ni..." Kata Zul sambil berdiri di belakang Norliah memerhatikan punggung Norliah.
"Zul suka?" Tanya Norliah sambil menoleh memandang Zul dengan tubuh berisinya sengaja dilentikkan.
"Suka sangat..." Jawab Zul.
Zul geram menatap punggung besar Norliah di hadapannya. Dia bernafsu sekali kepada punggung makcik berusia 58 tahun yang baru dikahwininya itu. Punggung tonggek pelacur pencen itu seakan ingin mengoyakkan kain batik lusuh yang sendat membalutinya.
Zakar Zul meleding terpacak kerana bernafsu ingin berjimak dengan makcik bontot besar itu. Tualanya terselak mendedahkan zakarnya yang tegang. Lantas Zul duduk di kerusi malas di balkoni itu. Memandang tubuh berisi ibu rakan karibnya yang telah menjadi isterinya.
"Makcik... Sini makcik.." pinta Zul.
Norliah berpaling memandang Zul. Dalam cahaya suram malam itu, Norliah lihat batang Zul sudah terpacak dari tualanya yang terselak. Norliah faham apa perlu dilakukan. Lalu dia berlutut di hadapan Zul dan memegang zakar keras yang ingin dipuaskan.
Tanpa perlu disuruh, Norliah pun tunduk mengolom. Kepala takuk Zul yang kembang berkilat itu pun masuk ke dalam mulutnya. Bibir mungilnya terus menghisap kepala zakar Zul. Menyedut lubang kencingnya, dan kemudian dijilat seluruh zakar yang bernafsu kepadanya itu.
"Ohhh..." Rengek Zul sambil menjambak rambut Norliah dan ditarik dengan agak kasar menuju ke tubuhnya.
Seluruh zakar Zul terus terbenam ke dalam mulut Norliah. Bibir Norliah rapat ke pangkal zakar Zul. Serta merta Norliah dapat merasakan zakar Zul berdenyut di dalam mulutnya. Norliah lantas mencengkam bibirnya mengelilingi pangkal zakar Zul. Sekali lagi zakar Zul berdenyut dan kali ini agak kuat hingga rongga mulut Norliah mengikut gerakan pangkal batang zakar Zul yang mengembang sejenak.
Norliah dapat merasakan air mani Zul terpancut sedikit di dalam mulutnya. Meledak sedikit mengisi kerongkong Norliah yang terus menelannya. Zul bernafsu memandang wajah Norliah. Wajah makcik yang sudah berusia itu sungguh seksi sekali dalam keadaan begitu. Wajah pelacur pencen yang sudah tua dan bertahun-tahun menjadi pemuas nafsu anak kandung sendiri.
Sebaik Zul kelihatan sedikit tenang, Norliah lantas menghisap seluruh zakar suaminya itu. Kepalanya turun naik mengolom dari kepala takuk yang kembang bernafsu ke pangkal zakar yang kemas berbulu. Bibirnya kemas mencengkam seluruh zakar Zul bersama lidahnya yang menadah zakar Zul menggelongsor di dalam mulutnya. Zul ghairah sekali menikmati kesedapan itu. Mulut Norliah bagaikan memberikannya syurga.
Norliah dapat merasakan air mazi Zul mula mengalir keluar dari lubang kencingnya. Air liurnya bercampur baur dengan air mazi Zul. Petanda lelaki muda yang mengahwininya sebagai isteri kedua itu terlalu ghairah dalam kesedapan.
Zul bingkas menegakkan tubuhnya agar tidak bersandar pada kerusi malas itu. Baginya, jika dilayan rasa nikmat mulut Norliah itu, takut habis air maninya terpancut kerana tidak tahan. Tangan Zul lantas menangkap tetek Norliah lalu diramas-ramas lembut. Tetek makcik tua yang lembik dan besar melayut itu digentel-gentel putingnya dari luar baju t-shirtnya yang sendat dan singkat. Semakin geram Zul jadinya.
"Makcik... Nak hisap tetek makcik..." Pinta Zul.
Norliah pun berhenti mengolom dan menghampiri sisi Zul. Sambil tersenyum, Norliah menyelak bajunya dan mendedahkan teteknya yang tidak bercoli itu kepada lelaki muda yang menjadi suaminya itu. Zul pun menghisap tetek Norliah. Putingnya disedut bertalu-talu hingga Norliah sendiri kesedapan. Tetek besar Norliah yang sudah melayut itu bergayutan dihisap Zul. Dalam kesedapan itu Norliah semakin bernafsu merocoh zakar Zul yang keras terpacak. Malah Norliah semakin geram melancapkan Zul apabila merasakan air mazi Zul mengalir ke batang zakar suaminya itu hingga licin digoncang.
Zul sudah tidak sabar lagi ingin menikmati tubuh pelacur tua idamannya yang telah menjadi isterinya itu. Dia pun meminta Norliah naik ke atas tubuhnya.
Norliah patuh seperti yang diminta. Makcik berusia bertubuh montok berisi itu pun menyelak kain batiknya. Peha montoknya terkangkang di atas Zul, mendedahkan kelengkangnya yang tidak berseluar dalam. Kemudian perlahan-lahan duduk menenggelamkan zakar Zul memasuki lubang kelaminnya.
"Emmmm..." Rengek Norliah.
Zul lihat seluruh batangnya hilang tenggelam di dalam saluran peranakan wanita tua itu. Empuk dan longgar. Namun tiba-tiba Zul merasakan liang senggama Norliah berdenyut mengemut seluruh zakarnya.
Kesedapannya membuatkan Zul mengerang kesedapan. Sementara Norliah pula tersenyum memandang lelaki muda yang telah menjadi suaminya itu. Tanpa menghenjut mahu pun menggerakkan tubuhnya, lubang peranakan Norliah terus menerus mengemut zakar Zul yang tertanam di dalam tubuhnya. Bagi Zul pula, ianya bagaikan satu seksaan yang menikmatkan.
"Sedapnya makcikkk.... Ohhhh..." Zul mendesah kenikmatan.
Lantas Zul bangkit dari sandarnya dan memeluk tubuh Norliah. Puting tetek Norliah yang terjojol di dada baju t-shirtnya dihisap tanpa henti bagaikan bayi yang sedang menyusu. Hingga basah baju Norliah kerana air liur Zul. Zakarnya kekal keras menegang dengan penuh nikmat dikemut seluruhnya oleh lubang peranakan pelacur pencen yang berpengalaman itu.
Norliah pun mula menghenjut tubuhnya. Sedikit demi sedikit zakar Zul mula kelihatan dan kemudian dihenyak kembali. Zul semakin ghairah dan dari wajahnya jelas terpamer betapa nikmat sekali yang dirasakan olehnya.
Tanpa berlengah lagi, Norliah semakin laju menghenjut zakar Zul. Semakin Zul kenikmatan sambil menyaksikan tetek Norliah yang melayut di dalam bajunya membuai dengan seksi sekali.
Keras sekali Norliah rasakan zakar Zul dihenjut olehnya. Semakin kuat Norliah menghentak tubuhnya menyetubuhi zakar lelaki muda yang sekian lama memujanya. Semakin padat zakar Zul dirasakan menghimpit saluran peranakannya. Norliah semakin ghairah menikmati persetubuhan itu.
"Makcikkk... Sedapnya makcikk..." Zul merengek kesedapan.
Norliah tidak memperdulikan rengekan nafsu Zul. Dia sedar hawa nafsu lelaki itu semakin membara disetubuhi olehnya. Malah Norliah sendiri sedar, tidak mustahil air mani lelaki itu bakal terpancar pada bila-bila masa sahaja. Zakar nan keras itu semakin luar biasa kekerasan dan kembangnya. Memberikan kesedapan kepada Norliah hingga dia sendiri ghairah menghenjut tubuhnya semakin laju tanpa dapat dikawal lagi.
"Oohhhh!!!" Zul separa menjerit dihenjut Norliah.
Air maninya akhirnya meledak dari saluran kencingnya. Mengisi rahim makcik tua berusia 68 tahun yang masih sungguh menyelerakan itu. Zul lantas memeluk tubuh Norliah dan mengepam air maninya sepuas hati. Kencang berdenyut seluruh zakarnya yang sedalam-dalamnya dihenjut Norliah. Merasai kenikmatan menyemai benih suburnya mengisi tubuh perempuan tua yang hidup sebagai pemuas nafsu lelaki itu.
Terkangkang Norliah menerima air mani Zul di dalam liang senggamanya. Terasa air mani Zul hangat membenihkan rahimnya. Terasa berdenyut seluruh zakar Zul melepaskan air mani di dalam tubuhnya. Norliah ternganga menikmati telaga buntingnya yang sudah tidak subur itu menerima benih zuriat dari lelaki yang telah sah menjadi suaminya.
Sementara itu di suatu tempat yang lain, Rizman sedang kekejangan di atas katil. Tangannya ghairah menggoncang kain batik lusuh ibunya pada zakarnya. Ledakan air maninya di dalam gumpalan kain batik itu bagaikan luahan cinta penuh kerinduan. Yang ketagih hubungan tubuh terlarang bersama ibu kandungnya yang tidak bermaruah itu.
Rizman longlai terlentang di atas katil. Menghela nafasnya yang panjang. Sendirian melayani nafsunya gara-gara kerinduan kepada pelacur tua yang saban tahun menjadi isteri mahramnya. Sudah seminggu ibunya berbulan madu bersama suami barunya. Suami baru yang 20 tahun lebih muda dan memujanya sebagai penyedap nafsu. Rizman akhirnya terlena. Dalam kerinduan nafsu yang tidak terpuaskan.
YOU ARE READING
Sundal II
RomanceBagaimakah kehidupan Norliah sebaik menjadi isteri kepada rakan baik anak kandungnya yang lebih muda 20 tahun darinya? Ikuti sambungan kisah ini.