Norliah sedang memasak di dapur, sementara diperhatikan oleh Zul dan Rizman yang berbual sambil menikmati kopi O di meja makan.
"Can you believe it, Dato' Hanif klimaks sampai tumbang... Mesti dia rasa sedap gila pancut dalam bontot mak aku sampai nak mati... Ha ha..." Kata Rizman.
"Aku paling terkejut masa AIO cakap ada kesan tahi kat batang Dato' Hanif tu... Memang clearly dia collapse masa main bontot bro... Ini kes kalau AIO layankan je perangai Datin, bukan saja reputasi Dato' down, polis pun banyak kerja nak hadap... Nasib baik AIO pandai dan settlekan sebaik mungkin..." Kata Zul pula.
"Memang betul kata AIO tadi... Kerja dia orang jaga keamanan negara, bukan menghukum... Tapi sebilangan rakyat yang perasan terlebih pandai demand itu ini untuk fullfill ego masing-masing... Sedangkan benda boleh settle.." kata Rizman pula.
"Bro... Tu tengok tu..." Kata Zul sambil mencuit lengan rakannya.
Rizman pun memandang ke arah ibunya. Kelihatan Norliah sedang menonggeng membuka kabinet bawah.
"Bontot besar selambak... Seksi gila bila dia berkain batik kan?" Tanya Rizman.
"Absolutely bro... Sebab tu aku gilakan dia sejak dulu.. selain main bontot, kau pernah lepas kat mana-mana bro?" Tanya Zul.
"Huh... Kalau dah bertahun dia depan mata aku, semua lubang aku dah pancut... Nasib baik lubang hidung dan telinga tak boleh, kalau tak itu pun aku sapu.. ha ha ha" kata Rizman dan bersama-sama ketawa bersama Zul.
"Seriuslah aku stim tengok mak kau sekarang ni..." Kata Zul.
"Aku pun... Tu tengok tu.... Dia mencangkung isi beras dalam periuk nasi tu... Kan nampak macam tengah berak tu... Tapi seksi gilakan?" Kata Rizman.
"Tuah ayam nampak kat kaki... Tuah mak kau nampak kat bontot bro..." Kata Zul.
"Absolutely... Sebab tu dia melacur dulu... Ada asset baik..." Kata Rizman.
"Kau tengok eh..." Sambung Rizman seraya bangun dari kerusi dan menghampiri ibunya yang sudah berdiri meletakkan periuk nasi ke dalam sinki untuk mencuci beras.
Rizman lantas mengeluarkan batangnya dari bukaan zip seluarnya. Bagaikan spring, batangnya melantun terpacak keras terhunus ke punggung ibunya. Terus ditekan batangnya ke punggung Norliah hingga terbenam ke belahan punggung ibunya yang berkain batik itu, membuatkan Norliah menoleh dan tersenyum memandang anaknya.
"Stim Man tengok bontot tonggek mak yang besar ni..." Kata Rizman.
"Tapi mak tengah nak masak ni kan..." Balas Norliah yang tergedik-gedik punggungnya melentik bersama senyuman mesra sewaktu membuka paip air.
Zul yang masih di meja makan menelan air liur melihat batang Rizman terbenam di belahan punggung ibunya yang masih berkain batik itu. Semakin geram memandang tubuh berisi perempuan tua yang sudah menjadi isterinya itu. Zul lihat Rizman mendakap tubuh Norliah dari belakang dan berbisik sesuatu kepada ibunya.
"Man rasa bertuah sekali jadi anak kepada pelacur yang seksi ni... Sumpah Man takkan derhaka kepada mak sebab syurga Man bukan bawah telapak kaki mak... Tapi syurga Man dalam bontot mak yang tonggek ni..." Kata Rizman yang tangan sudah pun menjalar ke dalam baju t-shirt ibunya meramas kedua tetek ibunya yang melayut itu.
"Hi hi... Terima kasih sayang sebab sudi cintakan mak walaupun mak dah tua camni... Mak janji jadi pelacur anak mak ni sampai mak mati..." Kata Norliah.
"Kita threesome dengan Zul ye mak... Sekarang..." Pinta Rizman.
"Emmm... Boleh sayang..." Jawab Norliah.
Rizman lantas memanggil Zul. Zul pun datang bersama batangnya yang sudah pun terpacak keluar dari seluarnya. Rizman pun menjarakkan dirinya dari Norliah demi memberi laluan kepada Zul untuk meraba tubuh Norliah. Ternyata Zul geram sekali meramas punggung Norliah yang melentik dalam kain batiknya.
YOU ARE READING
Sundal II
RomanceBagaimakah kehidupan Norliah sebaik menjadi isteri kepada rakan baik anak kandungnya yang lebih muda 20 tahun darinya? Ikuti sambungan kisah ini.