"Sure ke?" Tanya Dato' Hanif kepada Zul sambil Norliah tersenyum mendengarnya.
"You said that she is still gorgeous right? Then, why not give it a try?" Tanya Zul.
"Saya ni bukan apa Zul... If this is a bribe, sorry I can't accept it..." Kata Dato' Hanif.
"It's not a bribe Dato'... Kalau bribe, you can bring her home and enjoy her 24/7... Assumed this as a gift from me for our meeting tonight... Besides, I pun tak offer you anything.. it's you who said she is still looking good and from your eyes, I knew you like her..." Kata Zul.
Dato' Hanif terdiam sambil memandang wajah Norliah.
"Bila lagi Dato' nak rasa kampung bitch... Ni la masanya... Complete with batik like normal kampung women does.. I can guarantee you will cum in no time once your prick get into her... Ha ha ha" Zul masih cuba meyakinkan Dato' Hanif.
"Betul ke... Errr.. Noriah... Norliah... Dah 58 tahun?" Tanya Dato' Hanif.
"Ye Dato'.." jawab Norliah.
"Maknanya, awak lebih tua 3 tahun dari saya.. Memang surirumah sepenuh masa ke? Husband mana?" Tanya Dato' Hanif.
"Ye.. memang saya surirumah je.. Tinggal dengan anak je.. Suami dah lama bercerai..." Jawab Norliah mengikut skrip seperti yang telah diarahkan oleh Zul sebelum itu.
"Oh I see.... Ok.. why not I try it.. asyik rasa yang muda je... Sekali sekala rasa yang tradisional ok juga... Ha ha ha..." Ketawa Dato' Hanif diiringi oleh Zul.
"Ok... Makcik.. bawa tetamu istimewa kita ni ke bilik ye.. Saya nak lepak kat sini je.. bila dah siap nanti call saya..." Kata Zul.
Norliah akur dan terus pergi bersama Dato' Hanif menuju ke lif, meninggalkan Zul di cafe hotel 5 bintang tersebut.
"Saya dulu pernah skandal dengan surirumah kampung juga... But, dia isteri orang.. Dah lama juga saya lost contact dengan dia.." kata Dato' Hanif sebaik mereka berdua memasuki lif.
"Mesti dia cantikkan?" Tanya Norliah.
"Well... Kalau nak kira cantik tu... Emmm... Ye... Cuma saya macam tak percaya yang Norliah ni dah 58 tahun.. nampak macam baru masuk 50 tahun je... Ada apa-apa rahsia ke?" Tanya Dato' Hanif.
"Takde rahsia apa pun Dato'... Makan je apa nak makan... Jangan pantang-pantang... Kesian rezeki kalau terbuang.." jawab Norliah.
Lif pun tiba di tingkat 5 hotel tersebut. Norliah berjalan mendahului Dato' Hanif menuju ke bilik. Menelan air liur Dato' Hanif melihat lenggokan punggung Norliah yang besar dalam balutan kain batik lusuh di hadapannya. Segera Dato' Hanif menampar nakal punggung Norliah. Memantul lemak punggung Norliah membuatkan Dato' Hanif semakin geram.
Pintu bilik dibuka. Norliah pun masuk diikuti Dato' Hanif yang masih geram memandang punggung besar pelacur pencen yang seksi menggoda dalam balutan kain batik lusuhnya.
Dato' Hanif lantas meramas punggung Norliah. Keempukan punggung berlemak wanita yang disangkanya surirumah kampung itu betul-betul membuatkannya geram.
"Seksi betul bontot awak ni... Biasa main bontot?" Tanya Dato' Hanif.
"Kalau Dato' nak, apa salahnya..." Kata Norliah.
"Nice..." Kata Dato' Hanif dan terus berlutut di lantai dan menyembamkan mukanya di punggung Norliah.
Terbenam muka Dato' Hanif di belahan punggung Norliah. Geram sekali Dato' Hanif meramas punggung besar Norliah yang empuk berlemak dan dibaluti kain batik lusuhnya itu. Dato' Hanif sungguh tidak menyangka rezekinya hari ini adalah dapat menikmati punggung besar surirumah kampung yang seksi berkain batik.
YOU ARE READING
Sundal II
RomanceBagaimakah kehidupan Norliah sebaik menjadi isteri kepada rakan baik anak kandungnya yang lebih muda 20 tahun darinya? Ikuti sambungan kisah ini.